Гаврилів Василь

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    3/5
  • Публикации

    214
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

Гаврилів Василь last won the day on 21 ноября 2019

Гаврилів Василь had the most liked content!

Репутация

74 Хорошая

О Гаврилів Василь

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения
  1. @Ігрек Так, знайшли, кажуть дорого. Так, цей сухий, але швидше проблема не в швах, а саме в тому, що сильно повело поверхню і коли ставитимуть, деталь знову трісне від натягу.
  2. @Одессит Може маєте якесь фото? Бо у мене поворотний 300мм, а деталь вдвічі більша в діаметрі. Виставляти треба на пидвищенні і зачепитись можна тільки за центр.
  3. @vaycartana Ні, тільки портальна подєлка.
  4. @Stebium1 Ага, тобто на вашу думку все ж відповідальнй і підшарошити не вийде. Тоді як варто зробити і чи варто взагалі? @Металлист Я так розумію, ви радите пробувати, але якщо відпав ДІП, то на чому і як?
  5. До речі, так і є. Той дзвін розвалився на частини, тому проварено через отвори і просять їх теж відновити.
  6. Я в тому не розбираюсь, перший раз таке бачу, як сказали, так і називаю. Тобто це невідповідальний вузол, братись не вартує і треба радити просто вручну пошліфувати. Трохи дивно, бо сам замовник чомусь дуже заморочується з тим, напевне теж уперше має з тим справу. Дуже дякую за допомогу, панове!
  7. Доброго часу доби товариство, Є задача по відновленню корзини щеплення. Матеріал корзини якийсь алюмінієво-кремнієво-мідний сплав. Варилося довго і важко (півтора дні), від зварювання корзину у фланці стягло десь на 1-1,5мм, точно наразі невідомо. Діаметр корзини 560мм, висота десь 200мм, але збоку є виступ, який унеможливлює обробку на токарному. З чистих місць корзини стає зрозуміло, що фланець з заводу йде фрезерований (видно сліди фрези торця і стрічки фрези). Якби треба було просто зверху обдерти - не було б і питання, а так - маю сумніви, бо на фото видно, що там є установочний борт і його напевне слід зберегти. Чи вартує братись за таку роботу і як найкраще це зробити? Поки що є такі дві ідеї: 1) виставити на фрезер поворотний стіл (300мм), обкататись, визначити центр, площину і не квапливо фрезерувати до стану "всюди бере". Проблема у габаритах, доведеться виставляти на підвищеннях, щоб бічний виступ не впирав у ручку і лімб. 2) Виставитись на столі, обкататись і визначити центр, площину, і через код: G90 G17 (абсолютні координати, площина XY) G01 Y50 F100 (підійти до краю зі швидкістю 100мм/хв) G01 Z-0.2 (заглибитись на 0,2мм) G02 I282 F500 (зробити коло за годинниковою стрілкою радіус 282мм, подача 500мм/хв) G01 Z0 (підняти фрезу) G01 Y0 F100 (повернутись у вихідну точку) зробити коло фрезою. Потім почергово спочатку довести Z до -4мм і I до 280мм. Можна через О код і просто міняти параметри, але то вже нюанси. Як зробити і чи вартує заморочуватись взагалі?
  8. @softm З відео німців і японців, остаточну перевірку якості поверхні завжди здійснюють оптично. Я не спеціаліст, але таким інструментом може слугувати автоколіматор, або мікрометричний інтерферометр (вони зазвичай на метр-півтора довжини). До речі, зараз дуже модно на промо-роликах китайців і корейців елементи площинності та прямолінійності представляти як "зроблено з автоколіматором". Але його використання можна знайти ще на старих японських відео. Радянський союз робив того валом, тому зараз можна знайти, і постраждавши, виставити практично будь-яку геометрію в межах 15 метрів.
  9. @olkogr оці т гайки у вас для рельси - не найкращі. Краще брати широкі чи з піджимом. Тоді можна щось виставити хоч трохи адекватно, бо ці стають як їм виходить в межах пазу і зубців +-0.1 чи 0.2 рандомно, така особливість їхньої конструкції. Використовую їх тільки на кріплення невідповідальних речей: обшивок, лімітів, тримачів. Але то було не питання, просто власний досвід.
  10. З мого гіркго досвіду, оті рисочки для точності взагалі нічого не означають. З фото це просто розбивка. Їх міг якийсь Ткач зробити для "все красиво" чи для кращого розподілу масла по направляйкам, чи шоб краще продалось.
  11. Можете скинути фото фланця? І які всередині підшипники?
  12. О, квоти на слова по розміру репутації, хулака і ше там чогось. А ще можна по віку, статі, кольору шкіри, віросповіданню і сексуальній орієнтації. У мене тільки одне питання: як ви на форумі один одному зігуєте?
  13. Для поданої задачі слід добре ознайомитись з мануалом HIWIN: цей бренд найпопулярніший на наших теренах, має багато опцій і можна обрати відповідний переднатяг. Направляючі відрізняються за розміром, граничним навантаженням та жорсткістю. У більшості випадків найчастіша помилка - ігнорування останнього. Саме жорсткість буде визначати, якою буде чистота оброблюваної поверхні при заданий силі різання, потім слід дивитись на граничні навантаження, а тоді все решта випливе само собою. В багатьох версіях каталогів HIWIN саме таблиця жорсткості відсутня, тому я окремо винесу її тут, що допоможе уникнути моєї помилки. Так само, як і додам кілька каталогів: в одних детальніше розписаний спосіб монтажу, в інших - характеристики та опції. Для невеличкого шліфувального верстату привідним елементом може виступити гвинт великого кроку, це дозволить зменшити оберти на гвинті. P.S. Двигун форуму, як завжди, висирає якісь помилки і повідомлення при спробі завантаження чогось більшого 10Мб, тому не знаю, чи все пройде. Каліцтво двигунів нульових дає про себе знати, добре що картинки дозволяють кидати більші 50Кб. hiwin-linear-motion.pdf
  14. Обробка торців деталей, великогабаритних деталей та фрезерування клинових виступів. Я не знаю як інакше вирішити цю проблему. До прикладу, Дано: Балка 100*100*2000; Вертикальний портальний фрезер з полем 4000*700*300 Торцеві та пальчикові фрези в асортименті Задача: профрезерувати посадки під рельсові направляючі з упором під клиновий піджим, відторцювати балки для з'єднання з іншими вузлами.
  15. Тоді так, на 16мм має фрезеруватись. Я думаю виготовити собі поворотну консоль, але не маю досвіду роботи з такими вузлами, особливо в плані надійності та жорсткості: 20мм, конусний зажим.