sanlev

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    12
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Нулевая

О sanlev

  • Звание
    Участник
  • День рождения
  1. Його стан теж бажає кращого. За конструкцию стаканов я знаю, они тоже в утиль, я ничего за них не писал так как думаю что с ними делать, а точнее как изготовить. Найти трубу и сделать дно не так уже сложно, а вот как обработать точно внутреннюю поверхность стакана вот это проблема. Тоже думал о внутренней шифовке, но глубина и длина поверхности не позволяют сделать её, по крайней мере там где искал и спрашивал не могуть сделать. В продаже есть презеционные трубы (в канторах где штоки продают и не только), но как у них там дела с точностью не знаю. И да по-поводу кх тюнинга. Я не писал что буду устанавливать вилку от другого мотоцикла. А то что буду делать новые направляйки, такие как старые. Так как старые не подлежать восстановлению. И рассматривал разные варианы, и форумчане предлагали свои идеи. Также писал о том что стакан будет новым, так вот отличатся от старого он будет высотой и внешним диаметром, и если поставить их рядом то будет как оригинал и копия в масштабе увеличения (не значительно). Но мотоцикле не различишь. За сайт спасибо.
  2. Та вот сижу ищю, спасибо за подсказку.
  3. Нет, вот наоборот. Цена на всё узнал, есть где сделать токарку/шлифовку. Дешевле сделать будет.
  4. Родные с коррозией на 2-3мм глубиной. Будут лежать на полке.
  5. Спасибо. А значит нерж. не годится(узел плохо работает/износ или иное)?. Вариант взять с другого мотоцикла тоже хороша, но б/у вилку покуть как кота в мешке. А новую курочить дороже будет нежели изготовить.
  6. Ну так тема и создана для того что-бы услышать практические замечания. Может кто делал подобное или эксплуатировал. И может подсказать.
  7. Фото для понимания конструкции. Забыл уточнить в теме, что это как пример, а не от него. Это я знаю)
  8. Вітаю форумчан. Займаюся відновленням мотоцикла ИЖ-49 (скоро буде відповідна тема в розділі про хоббі). Перед відновленням була поставленна мета зробити його "більш вічним". А саме, використання оригінальних запчастин, виготовлення нових які перевищують механічні характеристики стандартних, підвищення точності в вузлах і т.д. (думаю в темі про відновлення детально все розписувати). Дійшло діло до передньої вилки мотоцикла. Стан її жахливий, що і очікувалось. Першим питання стало - вирішення протікання мастила. Ця проблема майже вирішена виготовленням нових стаканів в яких в кожному встановлено по 2 манжети, та брудозйомне кільце від гідравліки. Ця теж буде освітлено з кресленнями. Але чому це питання комплексне, а тому що важловою складавою є направляючі. Після роздумів вирішено виготовити напрявляючі з нержавіючої сталі з термічною обробкою поверхні, та кругла шліфовка після термічки. (нусамо собою що вся токарка до термічки). На направляючих є бронзові втулки, але їхнє закріплення на направляючій як на мене виконано "паскідно". А саме вони просто надягаються на направляючу і закріплюются пружинним кільцем, це дозволяє їньому вільному руху. (Китайську вилку і бачити не хочу, совка в гарній якості немає). Першою перешкодою стало виготовлення такої напрявляючої. А саме кругла шліфовка, довжина з пробками приблизно становить 560 мм. Ця проблема вирішена, завдяки допозі фурумчан. Далі вибір матеріала. Проблемою стало те що: 1. Не всі нержавійки піддаються термічній обробці, а деякі після цього такими вже не є. Починають ржавіти. 2. Пошук заготовки, а точніше труби з потрібними розмірами по внутрішньому діаметру. Тому що в верхній частині вкручується пробка яка зажимає направляючу в траверсі. Потрібно щоб внутрішній діаметр був не більше 26мм, (зовнішній повинен бути 33мм в оригіналі). 3. Нержавійки марки 12Х18Н10т (і їй подібні) мають проблеми з закусуванням різьби (інформація з ру-чіпмейкера). 4. Труби з марок 20Х13 (або 15Х25Т і аналоги) виготовляються, але потрібних розмірів труби немає. (а якщо і є то мінімальний розмір замовлення 6м).Чому я вибрав термічну обробку нержавійки? А тому що в стаканах буде по 2 манжети і брудозйомне кільце (оригіналі там одна манжета і войлок/фетр) і для довгої роботи вузла потрібна висока твердість поверхні. По іншому щоб не витерло і не почало сифонити з під манжети. Ну і відсутність корозії. Прошу не розповідати що та сталь жароміцна, а та то для харчової промисловості, це все і так зрозуміло. Поставлена мета зробити надійній вузол, все. Але є звісно альтернативний варіант. Це виготовлення напрявляючої з звичайної сталі з подальшою мех. обробкою, ТО і хромуванням поверхні. Але є проблеми з якісною гальванікою і її ціною. І проблема корозії залишається відкритим. Можливо є якісь ідеї або пропозиції. Є думка щоб відмовитись від ТО. А замінити її хімічною обробкою. Почитавши інформацію про хім. обробку наткнувся на контору яка робить - карбонітрацію. Можливо хто стикався з нею і може що сказати. Власне кажучи отакі пироги. Дякую за увагу і всім хто дочитав до кінця. Об'єктивна критика прийнятна і потрібна. (прикріплюю фото направляючої з інтернета).
  9. Виконавець роботи частково знайдений. Але питання термічної обробки, цементації та круглої шліфовки залишається актуальним. Якщо що в п.п.
  10. Також цікавить виготовлення поршньового пальця під конкретний поршень. (поршень від сімейства Иж-ів)
  11. Вітаю. Шукаю того, хто з може виконати ремонт задньої підвіски 49-го іжа. Потрібні токарні, фрезерні роботи (при можливості кругла шліфовка) + термічна обробка. Фінішна обробка після термічки. Всі деталі вже під час обговорення по факту замовення. Найбільш габаритна частина задній маятник габарити 500х250. Пошта - [email protected] Або сюди в о.п. (л.с.)