nazno

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    13
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про nazno

  • Звання
    Учасник
  • День народження 15.06.86

Персональна інформація

  • Стать
  1. Дякую! Мені пригодиться! Попереду, мабуть, також заміна задніх підшипників і важіль перебору щось нормально не працює.. має великий хід на осі кріплення (від себе - до себе). Недавно перебрав з заміною всіх підшипників коробку швидкостей - стало так тихо, аж не привично. Повернув назад всю маслосистему, настроїв, і, тепер навіть туди не хочу лізти більше :-) Ви не задумувались над швидкозмінним різцетримачем?
  2. Дякую за відповідь! По можливості виставте фото чи відео розбору передньої бабки і заміну підшипників, демонтаж шпінделя. Багато в кого є станок, але мало хто наважується залізти туди без інструкції :-) Дякую!
  3. круто вийшло! А як матеріал на стискання?? якщо вставити в патрон довгу деталь і похитати за кінець, які показники на індикаторі??
  4. Це найкращий вихід. Тому я б звернув увагу на те чи втулка відносно корпусу ПБ стоїть правильно. Всі канали по яких рухається масло перевірив би. Сам я не розбирав ще бабку. Планую перебрати КПП і маслонасос, бо досі працював на саморобній маслостанції з електробензонасоса від "Запорожця". Теж хочу зробити раз і забути. :-)
  5. Не хочу лякати, але у віконце масло може не потрапляти ще і через те що бронзова втулка могла провернутись і отвори на втулці не співпадають з технологічними отворами в корпусі бабки. Але щоб це взнати треба, як ви і сказали, розбирати. Для роботи на кожен день я б попробував все-таки на герметик посадити шайбу і працювати не в екстремальних режимах різання.
  6. Судячи по тому що є віконечко рівня масла в районі бронзової втулки - масло в даному станку не прокачується через насос, а постійно знаходиться в ванні бронзової втулки. Тоді питання в тому щоб загерметизувати шайбу на шпінделі. Я б попробував її посадити на герметик, і залити масла в канал, і дочекатись поки наповниться рівень в віконечку. Це так чисто теоретично. Залиний отвір №4 є, зливний канал теж є і віконечко для контролю масла. Цей болт що вище рівня масла №3 (можна припустити) мабуть болт для фіксацї бронзової втулки від провертання
  7. на моїх фото ззаду видно магістраль від маслонасоса (пара трубок ідуть на передній і задній підшипники передньої бабки). на фото станка спереду видно біля КПП справа є маслонасос. У вас такого немає? Місце, або отвори для кріплення магістралі (штуцера в піддоні і на самому корпусі передньої бабки) передбачені?
  8. Скажіть, будь ласка, з якого року станок? У мене тв 320 також, на коробці перемикання передач встановлений маслонасос (обвів червоним)
  9. Добрий день! Ви пробували промити канали виходу масла з бронзової втулки? Якщо масло витікає в резервувар передньої бабки (де віконечко №1) тоді пускає сальник. Якщо масло витікає з боку патрона, то логічно сальник тримає масло, але забитий канал зливу масла не дає йому стекти вільно назад у бачок маслостанції. Я б почав з прочистки каналів виводу масла. Від маслонасоса ззаду передньої бабки є трубки- там на піддоні відкрутіть штуцер (той що грубший) і продуйте в бік бачка, потім в бік передньої бабки. А ще краще якоюсь промивкою чи соляркою все добре вмити. Я мив все соляркою. Відкрутіть ковпачки зверху ПБ (ті що у вас на фото №4) але два (на бронзову втулку і підшипник, який піджимається шліцевими гайками) і проконтролюйте поступленя масла з маслостанції.