-
-
380 поки немає, поки що підключу на 220, помпу планую теж поставити, раз є ванна то чому її не використати. Можливо в кого на точилі стоїть станція сож? Хотілося б глянути як організована очистка емульсії.
-
Підкажіть, для чого на таких станках ванна встановлена? Та ще й така здорова. І що туди заливається, ззаду встановлений штуцер для зливу.
-
Завтра посмотрю схему, станет понятно. Кстати подфортило, купил его чисто случайно за 1700грн. Дешевле чермета.
-
Вага, кілограмів 300. Схему завтра змалюю, кінцевий управляє пускачем. Галетні перемикачі стоять ззаду.
-
Також цікаво, хто які круги ставить для заточки різців? Які номери кругів краще встановити для повсякдення в майстерні?
-
Там стоїть два галетних перемикачі, один включає, а от що інший робить, я ще не розібрався. Хотілося б знати точну модель. Включається опусканням захисних щитків, там концевик з пускачем.
-
Доброго дня. Допоможіть опізнати звіра. Потрібна схема та характеристики, але нажаль не знаю його назви.
-
Яка назва Вашого каналу
-
Доброго вечора панови! Провівши безліч тестів та модернізацій, проблему вирішино. Таку сильну вібрацію викликало декілька конструктивних факторів. 1: Це одне з головних умов, вісь кріплення рухомої каретки повинна знаходитися з полотном в одній площині(це вирішує проблему підскакування пилки). 2: Відстань від вузла розвороту до ведучого колеса повинна бути мінімум 30мм. (На малюнку А). (Це і була основна проблема вібрації, в мене цей вузол розвороту був під колесом, тобто заходив на нього на 15мм, тобто полотно починало розвертати аж під шківом). Експериментальним шляхом я каретку змістив на 70мм назад в сторону двигуна, так як тиски заважали регулювати відстань А. Спробувавши різні варіанти з відстанню А, я прийшов до висновку, що вона повинна бути від 30 і до 60мм, найкращі результати отримані коли А=50мм. 3: Збільшивши відстань А, діаметр оброблюваної заготовки зменшився до 150мм. Таким чином, довжину каретки потрібно збільшити на 120-140мм, тоді можна буде розпилювати заготовки діаметром до 270мм. Також зі збільшенням довжини каретки(плеча) збільшиться навантаження в точці відомого шківа і довантажувати каретку не потрібно.
-
Можливо і полотна вина. Ще є підозра, що проблема може бути в тому, що вузол розвороту пили дуже близько до ведучого колеса, пошти під ним.
-
Чому тоді в інших форумчан немає цієї проблеми?
-
Провівши безліч тестів отримав позитивний результат. А саме: після того як змістив вісь кріплення каретки та добавивши вантаж 20-25кг на вказане червоним кольором місце, пилка почала пиляти без вібрації. Тепер питання, чому в усіх хто робив пили цю частину не грузили і пиляє добре, також в кого нема гідропідйому, теж нема таких проблем? Як можна в цій точці культурно повісити вантаж в 25кг і який? Довжина каретки 110см, думаю на 10см її зробити довшою, коли затупляться ці полотна. Довжина полотен зараз 2340мм, ширина 27х0,9.
-
Вал двигуна на шпонці прямо в редуктор .
-
Щось мені здається що проблема в ведучому колесі, при самому невеликому навантаженні воно стає- рухається-стає-рухається, на відео видно, хоча на редукторі вихідний вал рухається рівно і стабільно. Між редуктором і колесом у мене стоїть вал на якому з обох боків шпонки, вал заходить в обидві сторони від руки.