Misha

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    5
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

1 Нульова

Про Misha

  • Звання
    Початківец
  • День народження
  1. Вартість послуг тих перевірених спеціалістів + вартість запчастин така, що мені простіше здати його на метал а на виручені від тої гіркої операції гроші напитись.
  2. Вибачаюсь трохи помилився на емоціях) розмір шийки по мануалу 65 у мінусі 6-8 соток. Фактично 65 у мінусі 8 соток. До того двигун працював "нормально" був знижений тиск на холодну - 3,5 при 60 -1.
  3. Колінвал після шліфовки
  4. Доброго часу доби шановні майстри. Під час ремонту двигуна д-144 виникли труднощі. Вклав колінвал у блок - все начебто гуд. Питання виникли коли зібрав шатуни. Виявилося що вони окрім повздовжнього нормального переміщення мають люфт що супроводжується "чваканням" масла у поперечному напрямку а саме у площині роз'єму шатунів. Розміри шийок переміряв - в межах поля допуску для даного номіналу 60 –². Вкладиші начебто заводські. Двигун не "застуканий". Що порадите робити, залишити як є, чи спробувати поставити вкладиші іншого виробника?