NikromanSeR

Пользователи
  • Публикации

    19
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

6 Нулевая

О NikromanSeR

  • Звание
    Участник
  • День рождения
  1. Всім добрий вечір, поки тривають пошуки лінійки вирішив підготувати под фарбування (засмаг станок трішки ), та одразу вибачаюсь за гармидер який на фото. Доречи хто може сказати який оригінальній колір був з завода в цих станках , бо під тім слоем фарби що був щось зрозуміти дуже важко.
  2. Звісно можна але давайте прикинем 8000 грн *1,6 м (сама станіна але мені здається якщо вони будуть шліфувати то треба і передню бабку знімати а це десь ще 0,6 м довжини)= 12800 грн + машина для перевезення це ще десь 1000-1500 грн. В середньому десь в районі 13500 грн, або й вище + супорт та поперечка , ну з цім в районі 16000 грн. Да там профі, я тут навіть і заперечувати не буду, в них є весь інструмент, вони цією справою не перший день займаються, можливо навіть і шліф станки є, але мені цей ремонт вийде навіть дорожче ніж сам станок вийшов.
  3. Отжe мінус 2 проблeми, знойшов за допомогою Kulemett фірму дe можна купити накладки, а також колeги по роботі eодивились вдома та по знаeмих та знойшли лінійку і дали на корeстування, ШД 1600 кл1
  4. Дякую за пропозицію але я навіть не уявляю поки що звідки ця деталь. Поки що триває пошук лінійки я приблизно прикинув мені потрібна буде десь довжиною 2м, в нас в городі(Бориспіль) питав не в кого нема , а в кого е той такий "мороз " увімкнув що аж страшно.
  5. Всім доброго ранку та з минувшими святами. Отже дійшов нарешті до станіни та супорта, після разборки та миття як завжди зявилося багато питань. Отже: 1) Виходячи з опису та креслень взятих з мануалу "Альбом запасных деталей станка 1А62" гайка на поперечному була нерозрізана, чи можна її в домашніх умовах розрізати, чи для цього обов'язково треба буде фрезерний станок. 2) З чого потрібно починати з шабровки станіни чи з шабровки супорта. 3) Чим можна замінити так званий "літак"(якщо я правильно зрозумів то його використовують лише для перевірки на скрутку станіни). 4) При довжені станіни в 1700 мм(це найбільшій розмір на внутрішніх пласких направляючих) яку треба лінійку і якщо можна її чимось замінити то чим самим(ну дуже вони дорогі для одноразової роботи). 5) Як правильно вирахувати товщину накладок яку треба буде клеїти на супорт (якщо я правильно зрозумів то стара накладка була з текстоліту) та з якого матеріалу її потрібно робити(якщо є змога то дайте силку на продавця де їх можна купити). Покищо з питаннями все, але їх буде ще багато. Всім дякую за допомогу та усього найкращого.
  6. Всіх вітаю з частиною минулих свят. Ось нарешті зявився час шод попрацювати біля станка. Отже нарешті домив передню бабку та замінив частину підшибників(міняв парами які були на одному валу). Під час миття виявив несправність не критичну але її треба буде усунути через заміну вала, на кінематичній схемі він вказаний як "V", його трохи скрутило , щліци змістились між двума шестернями десь на 0,5-1 мм приблизно, але кулібіни взявши чи то болгарку чи то бор машину трошки ці зубі підрізали(мабуть щоб шестерні зняти), отже будем шукати. Потім зняв кришку коробки подач, там мастіла майже небуло та канали згори були забиті стружкою(як вона там зявилась це таемниця). Помив продув все окрім двох каналів, я просто незнаю куди вони йдуть вони просверлені не в низ а вбік(на фото червона стрілка), на кришці на одному з коромисл велика вироботка бронзового сухаря. Отже питання можливо в когось е вал в передню бабку до мого станка, чи можливо після запуску виготовити самостійно новий вал. Хто знає що це за отвори і куди вони йдуть. Що порадите зробити з бронзовим сухарем.
    все быстро и качественно
  7. Якщо можливо то візьму штук 10 або 5 😊 адресу скидаю в лс
  8. Дякую подарунок отримав
  9. Всім добрий вечір, вибачте що довго не було ніяких новин був дуже зайнятий роботою. Отже на данну хвилину маемо питання яке я можу сформулювати так(я сподіваюсь зрозуміло сформулюю) - позбивавши задери на направляючих задньої бабки та поставивши індикатор на саморобний літачок згідно книги Пекеліса перевірив паралельність задньої бабки до площини під зубчастою рейкою, та отримав наступне, якщо взяти за "0" площе ну біля патрону і йдучі до задньої бабки маем перекос рівно в "-1 мм"(переміряв разів з десять), перекинувши індикатор на інші схожі пластини виявив такий же самий перекос рівно в той самий "-1 мм".Отже питання що робити збивати призматичну направляючу задньої бабки(навіть страшно уявити як це зробити), або залишити його так як є і якщо я правильно зрозумів то можна передньою бабкою прибрати цей перекос повернувши регулювальні болти.
  10. Доброго ранку Якщо можна то візьму км4/2
  11. Який розмір зерна?