NikromanSeR

Пользователи
  • Публикации

    7
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

3 Нулевая

О NikromanSeR

  • Звание
    Новичок
  • День рождения
  1. Дякую за пропозицію але я навіть не уявляю поки що звідки ця деталь. Поки що триває пошук лінійки я приблизно прикинув мені потрібна буде десь довжиною 2м, в нас в городі(Бориспіль) питав не в кого нема , а в кого е той такий "мороз " увімкнув що аж страшно.
  2. Всім доброго ранку та з минувшими святами. Отже дійшов нарешті до станіни та супорта, після разборки та миття як завжди зявилося багато питань. Отже: 1) Виходячи з опису та креслень взятих з мануалу "Альбом запасных деталей станка 1А62" гайка на поперечному була нерозрізана, чи можна її в домашніх умовах розрізати, чи для цього обов'язково треба буде фрезерний станок. 2) З чого потрібно починати з шабровки станіни чи з шабровки супорта. 3) Чим можна замінити так званий "літак"(якщо я правильно зрозумів то його використовують лише для перевірки на скрутку станіни). 4) При довжені станіни в 1700 мм(це найбільшій розмір на внутрішніх пласких направляючих) яку треба лінійку і якщо можна її чимось замінити то чим самим(ну дуже вони дорогі для одноразової роботи). 5) Як правильно вирахувати товщину накладок яку треба буде клеїти на супорт (якщо я правильно зрозумів то стара накладка була з текстоліту) та з якого матеріалу її потрібно робити(якщо є змога то дайте силку на продавця де їх можна купити). Покищо з питаннями все, але їх буде ще багато. Всім дякую за допомогу та усього найкращого.
  3. Всіх вітаю з частиною минулих свят. Ось нарешті зявився час шод попрацювати біля станка. Отже нарешті домив передню бабку та замінив частину підшибників(міняв парами які були на одному валу). Під час миття виявив несправність не критичну але її треба буде усунути через заміну вала, на кінематичній схемі він вказаний як "V", його трохи скрутило , щліци змістились між двума шестернями десь на 0,5-1 мм приблизно, але кулібіни взявши чи то болгарку чи то бор машину трошки ці зубі підрізали(мабуть щоб шестерні зняти), отже будем шукати. Потім зняв кришку коробки подач, там мастіла майже небуло та канали згори були забиті стружкою(як вона там зявилась це таемниця). Помив продув все окрім двох каналів, я просто незнаю куди вони йдуть вони просверлені не в низ а вбік(на фото червона стрілка), на кришці на одному з коромисл велика вироботка бронзового сухаря. Отже питання можливо в когось е вал в передню бабку до мого станка, чи можливо після запуску виготовити самостійно новий вал. Хто знає що це за отвори і куди вони йдуть. Що порадите зробити з бронзовим сухарем.
  4. Всім добрий вечір. Що можу сказати по процесу, сегодня пообдирав трішки фарби, а потім все ж поліз в передню бабку і тут для мене відкрилося декілька цікавих моментів. По перше я збагнув чому він був такий увесь загиджений мастилом, попередні власники як я зрозумів після деяких маніпуляцій чи з ремонтом чи з чимось позабували поставити прокладки через це масло летіло в усі сторони. Друге це був слой лайна(вибачте але інших слів нема) на дні бабки шар десь три сантиметри. за сегодня вдалося вичистити частково область біля масляного насоса(трубка входу мастила також була в шарі бруду як він біднесенький тягнув мастило це таємниця), та шестерні перемикання швидкості. Ну і в трете це вже з приемного, коли прибирав то в шарі бруду знайшлась цікава штукенція про яку я вчора питав а саме накладка на коромисло перемикання швидкості. виходячи з того що ця накладка була не на поверхні а десь посередині шару бруду можу сказати що випала вона давно і мені також заедаться що і іншу накладку я знайду коли дойду ближче до патрона. До речі е ще одне питання, хто знае якою хімією можна відідрати рідку шпаклівку часів СССР(як мені сказав знайомий що це так звана "Корабельная шпаклевка"(фото з частиною шківа )). Отже хоче привітати вас всіх з наступаючим Новим Роком, побажати щастя, здоровя та миру , а коли це все буде то і жити буде набагато веселіше, хай вам щастить зустрінемось скоріш за все в наступному році. З повагою Олександр.
  5. З цім також у мене сумнів але переглянувши багато фото в інтернеті зустрічав дуже багато фото(насправді по цьому станку інфи не дуже багато, те що стосується фото та відео) з таким самим вікном чи дефектом поки що це питання пропустимо.
  6. Отже по "коромислам" на першому фото у мене питань до цього вузла нема ніяких, це в нас ручка "В", а от в фото два та три(погано видно але це шестерьня збільшення кроку) в менне є сумнів, що чогось не виста чае, невже перемкнення виконуеться за допомогою такого маленького штирка, який сам по собі слабенько виглядае, а по друге мае такий шалений люфт. Як на мене на ці штирі повинно бути ще якась накладка чи я помиляюсь.
  7. Доброго дня шановне панство, з вашого дозволу спробую описати як я буду піднімати з могили токарний верстат 1А62. Оже після купівлі затяг його в гараж та почав роздивлятися його з усіх сторін у спокійній обстановці. Кажу одразу брав його знаючи що він не в дуже гарному стані(аби не забрав пішов би він на звалище) і що над ним придется попотіти. Отже на данний момент я його мию від старого мазуту та фарби яка місцями злазить шматками при проведенні по ній щіткою по металу, потім по грунтую та пофарбую. Також зявилось декілька питань по "коромислам" перемиканням швидкостей в передній бабці та "коромислу" збільшення кроку , фото викладу трішки пізніше. Ну а зараз фото якій він мені достався, не судіть строго я в форумах повний профан.