romkalush

Пользователи
  • Публикации

    28
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

4 Нулевая

О romkalush

  • Звание
    Участник
  • День рождения 29.01.1980

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Калуш
  • Имя Пользователя
    Роман

Посетители профиля

55 просмотров профиля
  1. Воно то так, але все одно треба відремонтувати, бо беушні я сумніваюся що знайдуться.
  2. Вам би до ДМ звернутись, може зробить нові або відремонтує ці.
  3. На малих відстанях однозначно маніпулятор, загрузив перевіз вигрузив розрахувався забув, а на великих тут вже варіанти.
  4. Ну звичайно вирішувати вам, чи фільтрувати чи нове, ну але давайте розберемося на змазку шпинделя по паспорту іде масло л велосит 25л. при ціні 39грн. за1л. а це 975грн. ну нехай у вас там немає 25л. а є половина то це 487 грн., на привід стола турбінне масло 22п. 70л. при ціні десь 26 грн. за 1л. це 1820 грн. ну знов ж таки половина це 910грн. разом у вас є масла на 1397грн. при ціні фільтра 50грн. ну використаєте два, економія як на мене є, у вас і так попереду ще витрати, мотор, штоки гідроциліндра, теж докупити масла і ще багато всякого , а коли станок заслужить(маю на увазі заробить трохи грошей) поміняєте, а час, підберіть по діаметру отвору фільтра шланг, 6 літрову баклаху від води підвісити і най собі тече, але так як я сказав вище вирішувати вам.
  5. Ну насосом буде швидше це точно, але як на мене самотьоком краще бо насос буде протискати під тиском дрібні частинки, а це не є гуд. Фільтрував зимою, масло трохи підігрів 35-40градусів перший сорт пішов бистро десь пів літра в хвилину, на 2 сорті перепустив літрів 5 почав забиватися фільтр десь тривав 3 години, треба було поміняти фільтр на новий процес був би швидший , але я не мав.
  6. Вітаю з купівлею станка, гарний вийде. Я фільтру в себе масло на токарному 60л. спочатку акуратно зверху зібрав, воно там найчистіше, то перший сорт, потім середину 2сорт, ну а намул...... фільтрував через жигулівський масляний фільтр заливав через центральний отвір, а з другої сторони в корпусі поробив отвори, спочатку процес йшов бистро, через літрів 30 процес сповільнився почав забиватися фільтр, масло вийшло досить чистим. Подобається мені коли люди станки відновлюють, так це колосальна робота, але з того вийде добрий станок, однозначно ставлю палець в верх і на канал в ютубі підписуюсь.
  7. Можна теж використати поліуретан той що використовують для виробництва резинок ходової автомобіля, на мою думку він буде твердіший за автомобільний герметик.
    все бистро і якісно.
  8. Гарний станок ще й до того ш, слюнки потекли, В мене теж були проблеми з транспортуванням 6р82, в мене поганий заїзд, малі машини з маніпулятором заїжджають нормально, але в них слабі маніпулятори максимум 1,5т. піднімають, а великі з потужними не заїдуть. Знайшли компанію пояснили що треба перевезти вага 3т. вони кажуть без проблем є машина яка зможе заїхати і маніпулятор піднімає 3.5т. приїхав шофер, почав матюкатися як я підніму що я буду робити, ну там поставили тельфером, а в себе спустили попри борт правда масло текло із всіх щілин. Піднімали так як в паспорті тільки заді брали за мотор, кріпили до кузова двома широкими ременями заді за мотор, спереду через стіл навхрест, станок по дорозі не бовтався. Кантували спочатку по 75 кутнику тяжко йшло, перейшли на 57 трубу то вже було набагато легше.
  9. Звичайно краще самому побачити станок і оцінити його, але кататися з Одеси до Львова просто так дорого, треба проси кого небудь з форумчан щоб подивилися, а з теперішніми технологіями, скайпом, можна бути в Львові і в Одесі одночасно, сподобається станок приїдеш поставиш шашлик форумчанину за допомогу. Мав досвід перевезення станків, фрезерний 3т. везли 40км. стіл донизу опустили, поставили на розтяжки навіть не поворухнувся толковий шофер попався, а токарний 1,5т. 160км. розтяжки 500кг. порвало як тузік шапку, добре що вчасно побачили. Знайомий на фурі попутний груз віз там на такій відстані виходить приблизно 1т. 1000грн.
  10. Трубки системи змазування всі відкрутили і продули, було трохи в них трохи г..., дві трубки десь по 20см. треба замінити бо вони сплющені, фото зроблю викладу. Теж треба ремонтувати механізм управління підйому і поперечного переміщення стола, відсутня втулка з чого вона зроблена, чи що там має бути я не знаю , на фотографіях станків не видно як воно там має бути, зробіть будь-ласка фото в збільшеному вигляді я буду вам вдячний.
  11. Мала шестерня має великий осьовий люфт що аж підшипник болтається. Зазор конічних шестерень регулюється двома шайбами щоб було добре велику шайбу треба шліванути на 2 мм.. Осьовий вал на якому стоїть мала шестерня взагалі не завіксований має бути так як на фото віксатор має попасти в отвір, якщо віксатор попадає в отвір то вал схований в шестерні, а мав би "вровень выпирать",треба буде робити новий отвір там де він має бути, таке враження що це зібрали як-небуть.
  12. В середині трохи відмили Знайшовся дефект поганий зачепменя конічних шестерень підйому консолі
  13. Процес по трохи йде, розбирається і дифектується, розібрав поворотний стіл, площини прилягання шліфовані без шабровки. Поперечку теж зняв, не знаю скільки то все важить ну тяжке дай боже удвох ледве зняли руками.
  14. Був в мене досвід використання ПАНЧу, варили блок тойоти, випали півмісяці, колінвал на смітник а блок прийшлось варити, варили точками з перервами для охолодження, вийшло добре.