romkalush

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    33
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

4 Нулевая

О romkalush

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения 29.01.1980

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Калуш
  • Имя Пользователя
    Роман

Посетители профиля

88 просмотров профиля
  1. DimonDSS Зробіть фото станка, направляючих, і тут народ подивиться в якому стані, і скажуть свою думку чи варто зв'язуватися чи ні.
    Рекомендую все ОК!
    Все добре.
    Все добре , добрий товар.
  2. ОлександрS ці шайби приварюються для реставрації шарових або наконечників, нові шарові чи наконечники деякі досить дорого коштують, реставрація мінімум пів ціни нових запчастин.
  3. Воно то так, але все одно треба відремонтувати, бо беушні я сумніваюся що знайдуться.
  4. Вам би до ДМ звернутись, може зробить нові або відремонтує ці.
  5. На малих відстанях однозначно маніпулятор, загрузив перевіз вигрузив розрахувався забув, а на великих тут вже варіанти.
  6. Ну звичайно вирішувати вам, чи фільтрувати чи нове, ну але давайте розберемося на змазку шпинделя по паспорту іде масло л велосит 25л. при ціні 39грн. за1л. а це 975грн. ну нехай у вас там немає 25л. а є половина то це 487 грн., на привід стола турбінне масло 22п. 70л. при ціні десь 26 грн. за 1л. це 1820 грн. ну знов ж таки половина це 910грн. разом у вас є масла на 1397грн. при ціні фільтра 50грн. ну використаєте два, економія як на мене є, у вас і так попереду ще витрати, мотор, штоки гідроциліндра, теж докупити масла і ще багато всякого , а коли станок заслужить(маю на увазі заробить трохи грошей) поміняєте, а час, підберіть по діаметру отвору фільтра шланг, 6 літрову баклаху від води підвісити і най собі тече, але так як я сказав вище вирішувати вам.
  7. Ну насосом буде швидше це точно, але як на мене самотьоком краще бо насос буде протискати під тиском дрібні частинки, а це не є гуд. Фільтрував зимою, масло трохи підігрів 35-40градусів перший сорт пішов бистро десь пів літра в хвилину, на 2 сорті перепустив літрів 5 почав забиватися фільтр десь тривав 3 години, треба було поміняти фільтр на новий процес був би швидший , але я не мав.
  8. Вітаю з купівлею станка, гарний вийде. Я фільтру в себе масло на токарному 60л. спочатку акуратно зверху зібрав, воно там найчистіше, то перший сорт, потім середину 2сорт, ну а намул...... фільтрував через жигулівський масляний фільтр заливав через центральний отвір, а з другої сторони в корпусі поробив отвори, спочатку процес йшов бистро, через літрів 30 процес сповільнився почав забиватися фільтр, масло вийшло досить чистим. Подобається мені коли люди станки відновлюють, так це колосальна робота, але з того вийде добрий станок, однозначно ставлю палець в верх і на канал в ютубі підписуюсь.
  9. Можна теж використати поліуретан той що використовують для виробництва резинок ходової автомобіля, на мою думку він буде твердіший за автомобільний герметик.
    все бистро і якісно.
  10. Гарний станок ще й до того ш, слюнки потекли, В мене теж були проблеми з транспортуванням 6р82, в мене поганий заїзд, малі машини з маніпулятором заїжджають нормально, але в них слабі маніпулятори максимум 1,5т. піднімають, а великі з потужними не заїдуть. Знайшли компанію пояснили що треба перевезти вага 3т. вони кажуть без проблем є машина яка зможе заїхати і маніпулятор піднімає 3.5т. приїхав шофер, почав матюкатися як я підніму що я буду робити, ну там поставили тельфером, а в себе спустили попри борт правда масло текло із всіх щілин. Піднімали так як в паспорті тільки заді брали за мотор, кріпили до кузова двома широкими ременями заді за мотор, спереду через стіл навхрест, станок по дорозі не бовтався. Кантували спочатку по 75 кутнику тяжко йшло, перейшли на 57 трубу то вже було набагато легше.
  11. Звичайно краще самому побачити станок і оцінити його, але кататися з Одеси до Львова просто так дорого, треба проси кого небудь з форумчан щоб подивилися, а з теперішніми технологіями, скайпом, можна бути в Львові і в Одесі одночасно, сподобається станок приїдеш поставиш шашлик форумчанину за допомогу. Мав досвід перевезення станків, фрезерний 3т. везли 40км. стіл донизу опустили, поставили на розтяжки навіть не поворухнувся толковий шофер попався, а токарний 1,5т. 160км. розтяжки 500кг. порвало як тузік шапку, добре що вчасно побачили. Знайомий на фурі попутний груз віз там на такій відстані виходить приблизно 1т. 1000грн.