Andriy-77

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    48
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

7 Нулевая

О Andriy-77

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Миргород
  • Имя Пользователя
    Андрій

Посетители профиля

52 просмотра профиля
  1. Може людина захворіла,потрапила в дтп...що завгодно.
  2. Браво!-за "колхоз").Усе робите правильно...але грошей і часу піде багато.Але то ваша справа. Щодо карбюратора...я дуже багато споглядав,експериментував.Найкраще в мене робив карбюратор з "Восхода" К-62В(правда на Иж-56...а в нього інша гільза з більшими вікнами),і по витраті палива,і по потужності.Заводився не торкаючись ручки газу з одного ривка(запалення Мінськ). З явовським треба жиклерами гратися,як не дивно-повної потужності він не дає,і заводиться з ним не дуже(карбюратор з 6-вольтової яви,без збагачувача). К-36 з вузькими заслонками теж не дуже сподобались...щось не хватало.К-65 нормально. Рідний 49-того,К-28 знайти у гарному стані важко...і архаїзм страшний. Але у всіх карбюраторів,це стосується К-28,К-36,"Явовський" і сучасний К-65 мали один недолік(суттєвий)-в них дуже швидко зношувалась заслінка(дросель).Все завдяки славнозвісним низьким обертам холостого ходу 49-того. І тоді починає бренькати дросель...що мене наприклад дратувало. К-65 стояв у друга на 49-тому,нарікань до тяги,запуску не було...але через певний період дроссель почав стукати(і досить швидко)..й стабільних вже холостих не знайдеш,і характеристики міняються(поза дроселем підсмоктується повітря). К-62 має широкий дросель,ходить він доволі не погано,завдяки своїм габаритами і пружності-його не так бьє імпульсами з ЦПГ. Ресурс у нього найвищий,регулюється добре. Отаке)...а вирішувати вам.
  3. Чогось нема в прайсі 16К20?
  4. Вірно,я і мав на увазі одноперіодний...а написав двох.
  5. Для амперметра потрібен мостовий випрямляч...з двохперіодним буде показувати погоду на Марсі.
  6. Такі "іграшки" потрібно заземлювати,та і взагалі-любий зварювальний апарат потрібно заземлити.Це ваше життя. Любий трансформатор має індуктивність,тому при замиканні-розмиканні обмоток..виробляє високу напругу(як катушка запалення). Насамперед перевірити мегометром катушки на корпус і між собою...а там діяти за обставинами. Шунт(приєднаний не правильно)...більше всього гадали причепити амперметр...але для нього замало діодів-він не буде правильно показувати. Згадайте ще,у якому взутті ви варили-до(пощипування током),і після...коли вже бь'є током....це теж може бути причина). Повторюю-заземлення обов'язкове.
  7. Мене немає в контакті,видалив.Чесно кажучи 49 не люблю...але якщо гарно зроблено,то чому б не подивитись).Спробую зайти через впн.Дякую.
  8. Ого,навіть насос є).У більшості він втратився з часом.Мото реставрований...чи так зберігся?Бачу плотненько займаєтесь ремонтом мото...шатунів пачка).
  9. Бачив у ютубі цікаве встановлення запалення на ИЖ...правда Спорт.Там магніт напряму на цапфу одітий,без подовжувача.Замість кришки сальника,виготовлена нова з алюмінію...і от на неї якраз кріпиться статор генератора. Щоб так реалізувати на 49,треба картер фрезерувати...й аргоном трохи поварити.
  10. Шайба пружинна на фото,під шпонкою дві штуки.Та що раніше я виставив-і дистанційна,і захисна(це щоб сальник у підшипник не ліз,і мастило потрапляло).Не люблю прокладок),якщо картера гарні-завжди складав на герметику-прокладці...20 хвилин підсохло,скрутив і забув.Герметик казанський,рекомендую. У вашому випадку,можливо без прокладок і не обійдеся. Коробка...там зроблено з запасом)..по регулюванню...+- метр).Жартую.В першу чергу копірний вал,товста шайба внизу обов'язково...лінійку,чи штангель на картер(без малої кришки звісно)і вимірюємо необхідну товщину регулювальних шайб-потрібно щоб копірний вал не зажимало,коли встановлена бокова кришка КПП і зажата.Вторинний вал регулюється шайбами зі сторони корзини,теж мінімальний зазор(сталева,калена шайба до бронзової втулки первинного Вала обов'язкова)...чому мінімальний зазор-йде осьове навантаження від корзини).А от проміжний вал можна переміщати в обидві сторони.Найкраще знайти заводську книжку по регулюванню КПП. Корінні підшипники...навіть не знаю,ніколи такі не використовував.Але замість одного регулювання,доведеться регулювати три підшипника(хіба що поставити буртами внутрішніх обойм від колінвала).
  11. Я не поспішаю). Забув за широкий сальник на колінвал. Якщо з посадкою у картер і колінвалом усе в нормі(робоча поверхня не крива і не подряпана),то він ходить досить довго..нарікань нема.Раз запресувати і усе.На рахунок двох сальників,я не знаю які ви будете ставити...по товщині повинні відповідати одному товстому,запресовані без перекосів(а два важче запресувати ніж один). Я чесно кажучи,ніколи не думав на рахунок двох сальників(імпорту тоді не було)...завжди ставив один-рідний. Ви підрізали картери,зберіть поки без сальників(тобто запресовані обойми підшипників 2505 і 304...і обов'язково дві пружинні шайби між 304 і моторною зіркою,і моторна зірка.Прослідкуйте зазор між картерами і відповідно правою і лівою половиною колінвала(повинен бути однаковий зазор).В іншому випадку шатун буде зміщений від центру гільзи з відповідними наслідками(затирання шатуном об колінвал і швидший вихід з ладу підшипника шатуна...і не врятує те,що верхній підшипник(втулка)має деяку свободу у поршні). Регулювати зазор можна шайбами на колінвал відносно 304 підшипника(так як він тримає колінвал від осьового переміщення)...я гадаю ви здогадаєтесь.Обов'язкова шайба між сальником(коли ви вже його поставите) і 2505 підшипником.
  12. Недавно теж купив такий(а може схожий),свердло на 16.5 влазить без проточки.
  13. На рахунок заробити...краще не треба).Знайомий трактором з відвалом вклепався у рельсу під снігом,трактор переломив навпіл...ото заробив.Ще й об кермо добряче вдарився. Така штука тільки для себе...коли знаєш що під снігом чисто.
  14. Треба знати який у вас генератор,кількість проводів і колір.Бо регулятори різні..і різна ціна.Трохи подивився...ціни підросли і моє бажання дешевого регулятора,може не здійснитися(.На фото по типу такого,досить надійні і добре регулюють. Передивився трохи об'яви по запаленням на иж,є з різними регуляторами...якщо у вас такий-то годиться.
  15. Писав-писав...а воно кудись ділось....допишу вже взавтра,а зараз трохи скорочено. Так,про одну й ту саму людину.Можна було не шкодувати,й взяти генератор трохи потужніше...але й цього в принципі достатньо. Акумулятор можна прилаштувати-не важко.Тільки комутатор треба замінити(фото виставлю),він з гарним УОЗ(на малих обертах-пізніше запалення..тягу добре добавляє).Він працює від акумулятора,але тієї напруги що виробляє генератор, для освітлення і зарядки акумулятора,достатньо для запуску(іскра буде і без акумулятора).Тобто існуюча у генераторі високовольтна катушка(на вашому фото вона намотана тонким дротом і в ізоляції з бумаги)-вона буде не задіяна.При потребі можна залишити резервне запалення,залишивши і той комутатор який ви вже купили.В мене так і зроблено...комутатор на постійному струмові у роботі,а резервний(для змінного струму) причеплений поряд на стяжці.В разі виходу з ладу робочого комутатора,я перекидаю фішки(вони однакові)...і переєдную один провід. Якщо зацікавить-фото генератора(з усіма проводами,чітко...бо вони є однофазні,двофазні і т.д.),комутатора і регулятора напруги(РР) у студію.Намалюю що і куда.І ще гадаю вам підсунули дешевий регулятор напруги,який не стабільний і не надійний...то покажу який потрібно купити(він не дорогий). P.S.В мене стоїть покійного кума(помер молодим від раку) ИЖ-49,без документів...його жінка ніяк ціну не складе на продаж.Запалення років з 15 назад перероблено мною на електронне з "Карпат"...тоді скутерів не було, і що було в наявності у кума-те і поставив.