• Объявления

Phelix

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    119/5
  • Публикации

    109
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

5 Нулевая

О Phelix

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 30 августа

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  1. Доброго дня. Шукаю людину, яка за розумні кошти відремонтує частотний перетворювач. Частотник був куплений з дефектом (на фото видно), від удару чи падіння збоку лопнувша пластмасса, і мятина на платі. При холостому запуску все працює, все ок, але коли запускаю двигун, тобто іде навантаження на лінії/контакти плати, в районі мятини іскрить і тріщить... думаю можливо від удару пошкодило дорожки, або контакти на платі, в результаті чого поганий контакт, і при навантаженні таке робиться.... потрібно це протестувати і відремонтувати. Буду вдячний за допомогу хто візьметься. Сам територіально у м. Луцьк, але можу відправити НП в будь-яке місто.
  2. Цікавить документація на DLZ400/1500 BWF (1962року). Допоможете?
  3. Доброго дня. Можливо трохи не в тему, але щоб не створювати нової - хто може поремонтувати частотнік, можливо є фірми, які займаються цим. Підкажіть контакт. Дякую.
  4. Добрий вечір. Якщо ще залишилось - то взяв би №3, №4, №6, №8. Дякую.
  5. Ок. Тоді в ПП скину вам реквізити для відправити розвьорток. Дякую.
  6. Доброго дня. Якщо можна - Мітчик М10 і по одній розвьортці. Дякую
  7. Доброго дня. Товариш запускає токарного, який стояв ще з 90х років... можливо хтось знає що за модель. Всім дякую.
  8. Доброго дня. Насос робочий?
  9. Яке передаточне число у редуктора?
  10. Доброго дня. Шукаю виконавця такої деталюшки, торці мають бути чітко паралельними один до одного, прошліфовані із вказаним розміром. Внутрішній і зовнішній розміри +/- 0,5мм на діаметер. Головне чітко паралельні і прошліфовані торці шайби. Матеріал виконавця - сталь, яка саме - особливої ролі не грає... може бути і чугун. Цікавить вартість і термін виробництва. КІЛЬЦЕ_3,9.pdf
  11. Ще я заліз носиком індикатора на внутрішню обойму підшипника - коли крутиш шпіндель - биття в межах 3-4 сотки, чи можливо, що через відсутність полукілець внутрішня обойма підшипника сіла на конус з перекосом, в результаті чого і шпиндель має радіальне биття? На фото я написав результати замірів..
  12. Вчора також читав багато інформації про ці кільця, вирішив у себе подивитися що і як - і після розборки був дуже здивований - кілець немає! Можливо уже хтось пробував там щось ремонтувати? чи можливо що їх з заводу не було?
  13. Сьогодні зняв патрон, поміряв биття на шийці шпинделя - було 5 соток радіального биття.. дожав гайку, що піджимає підшипники шпинделя - радіальне биття стало приблизно 0.035. Гайка піджиму підшипників зажималась дуже туго... Осового биття немає, як би я не рухав шпиндель - стрілка навіть не поворохнулась. Є запитання - пробувати ще дожати гайку підшипників - чи шукати нові підшипники? До речі - приставивши індикатор до шийки шпінделя, я, опираючись буквально пальцями і прикладаючи не велике зусилля до шпинделя - рухаю стрілку індикатора в межах до пів сотки - так має бути? У паспорті на станок пише що радіальне биття має бути не більше 0,005.. а по факту 0,035. 20191205_173035.mp4
  14. На рахунок затискання малої продольної - пробував.... продольну теж затискав задніми прижимами.. різцетримача пришабрював.. перевертав... різця виставляв рівно по центрі.. у цьому плані наче все перепробував... - не хоче різати і все. Цей станок - ну так як в паспорті пише - підвищеної точності. Я схиляюся до думки - що 2 сотки радіального люфту - це забагато для нього... Та й насторожив цей новий звук при провертанні патрона. Я правда ще не пробував назад відпустити гайку - але думаю що це поганий дзвіночок...
  15. Підшипники регулюються, там просто специфіка цікава - дві шліфовані напівшайби певної товщини підбираються.... якщо не підходить - то шліфують по кілька мікрон.. і т.д.... ну одним словом - це та ще затія... тим більше плоскошліфувального у мене немає - да і у нас в місті можливо один -два знайдуться... але записуватись у чергу на неділю чи дві - щоб зняли ту сотку - потім збігати додому попробувати, і коли не підходить - знову у черзі неділю чи дві чекати - це як би не дуже...