Ruslan Oleksiyovuch

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    125
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

15 Нулевая

О Ruslan Oleksiyovuch

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения
  1. З гідравлікою розібрався ,причина була в повітрі в гідравліці , зараз продольна подача працює . Зараз ремонтують блок поперечної подачі ,подача біжить не зупиняється.вертикальна теж не працює але до неї ще черга дійде. В блоці поперечки був виламаний один тиристор але добре що маю людину яка в усьому розібралася та пообіцяла відновити . Закінчилась відпустка та часу на відновлення станка стало значно менше .
  2. З шпінделем питання закрито .Зібрав на старі підшипники .все поставив на своє попередне місце. биття в межах сотки люфт після 30хв роботи 4-5 мікрони. Залив масло та вирішив випробувати гідравліку. Спершу стіл пішов в ліво переключив кран реверсу та пішов до упору в право де і залишився,на кран реверса не реагує Повітря кранами спускав ,іде зараз масло. ,Підскажіть куди заглянути в першу очерідь, гідропанель вся перебрана.
  3. Так і в мене ніяких пів кілець.який був у Вас люфт перед розборкою?
  4. Дядьку коли свій шпіндель будеш ремонтувати? Може я вже дочекаюсь твого відоса де і розжуєш.інформації дійсно мало по даному вузлові.
  5. Результат шліфовка. Биття на конусі 0.005 .думаю працювати буде На рахунок підшипників вагаюсь чи міняти їх якщо на холодному шпінделі 7 мікрон а на гарячому можливо ще менше. При допуску 4 мікрона.підшипники розбирав сортував та внутрішні обойми стягував зйомником.Змазка старт вже приїхала 700грам половину можу продати.
  6. Я як інженер з ОП скажу так інструктажом тута не відбудетесь якщо у вас працює людина яка офіційно не оформлена це загрожує штрафом десь приблизно 200 000, по друге у людини має бути диплом, По третє людина повинна обов'язково пройти медогляд.у вас повинна бути купа дозволів так як робота з верстатами відноситься до робіт з підвищеною небезпекою . Атестація робочих місць ,забезпечення працівника ЗІЗ та спецодягом та спецвзуттям ще дуже багато чого (електробезпеки .пожежна безпека) і як бе там не було завжди вся відповідальність на роботодавцеві завжди!!!!!Ну крім випадків не виробничого характеру .
  7. якщо був великий дисбаланс і на 300оборотах гойдало треба було оберти 150-200 зйом 3 мм при зажатому супорті подача 0.3.0.4 мм . я завжди торцую пластиною чотирьохгранною тобто зріз іде під кутом 45 .
  8. Відпишіть свій мобільний язавтра до вас передзвоню
  9. Вертикальна звісно є і хобот є тільки серги нема і не було потреби .
  10. Є іркутськ 676 з долбежною головкою
  11. Ще раз будь ласка про півкільця .на валу в мене стояли шайба потім внутрішня обоймі з роликами потім маслозгінна різьба ,наружня обойма лишилася в корпусі куди ставити напівкільця? І коли
  12. Гріти його вже не можна.основна умова те що посадки підшипників не б'ють .що відбудеться після нагріву залишається лише гадати.
  13. Розкажіть як вибирали люфт в передньому підшипнику ,в задньому зрозуміло за рахунок дистанційних шайб .Опишіть весь процес ,який потрібно спецінструмент якщо можна фото. Думаю така інформація буде цікава не лише для мене.
  14. Які підшипники брали на шпіндель та при якому люфті міняєте,чи коли вже не можливо шліфувати
  15. Ого;;; і як вони.блоки не глючать з чим найбільше проблем.? Тоді у мене до Вас буде ще багаааато питань.