Репутація
25 НульоваПро Дядя Вова
-
Звання
Постійний відвідувач
- День народження 27.09.89
Персональна інформація
-
Стать
Мужчина
-
Країна
Украина
-
Імʼя користувача
Дядя Вова
Відвідувачі профілю
1 635 переглядів профілю
-
Чтобы получить доступ к верхним гайкам, можно открутить приемную трубу от выпускного коллектора, у Ланосов при этой операции проблем с гайками не возникало, и сняв систему с резинок получить нормальный доступ к гайкам для работы. Потім берем болгарина і розрізаєм болти в доль разом з фланцами (фланцем) вибиваємо стару гниль і збираємо на нові прокладки і кріпіж робота займе близько години .При обратной сборке графитовая или медная смазка обязательна .
-
Краща конструкція нові (з закритим гвинтом і максимально жорсткі)
-
Підшипник регульнуть а краще замінити
-
ХМ я тільки можу поспівчувати з тією заразою С1Е61ПМ
-
-
Рослабся катайся то капля в морі нінащо не вплине
-
шо як да грошви валом піде шабер так для за милу очей і спокухи душі але ровняк шліфовка станини як не крути
-
Робота простенька конкретні розміри і терміни і ваш бюджет бо горна робота коштує пару рублів
-
Конкретно в мене враження від нього більше негативні після роботи незручні органи управління вимагають певної виучки великий габарит (мотор приліпили в задниці ) ручки поперечної продольної подачі перепутать легко можна горя на робить . Коротше все не перерахуєш але у власному класі для певних робіт піде PS всетаки потребує навиків роботи на ньому
-
бруси не продавить у мене таке одоробло 1,5 року простояло все норм