Дядя Вова

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    211
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Повідомлення, опубліковані користувачем Дядя Вова


  1. , Amigo1982 написав:

    Всем добрый день!

    Понадобилось сменить часть выхлопной у Ланоса, средняя часть что идет сразу за катализатором. Поехал на рынок, купил новый, думал сменить да "невдача спіткала наших спортсменів відразу на старті". Три гайки что идут сразу за катализатором прикипели насмерть. Грел газовой горелкой, лил вдшкой.  в результате плюнул и у нижнюю гайку прорезал дремелем стенку, тоесть как гайколомом чтоли разрезал с одной стороны. надел головку, дергал в резултате головка лопнула. гайка стоит мертво. остальніы две находятся в тоннеле и доступ еще хуже чем у нижней.

    Может ктото менял у Ланоса и там есть какието хитрости или еще какието советы как совладать с етим издевательством.

    ПС. уже думал срезать ети гайки, но там походу с обратной стороны шпильки запрессованы в катализатор. и одну срезать еще ладно а еще две в тоннеле болгаркой не подлезешь. Как быть?

    Снимок9.PNG

    Чтобы получить доступ к верхним гайкам, можно  открутить приемную трубу от выпускного коллектора,  у Ланосов при этой  операции проблем с гайками не возникало, и сняв  систему с резинок получить нормальный доступ к гайкам для работы.

       

      Потім  берем болгарина і розрізаєм болти в доль разом з фланцами (фланцем) вибиваємо стару гниль і збираємо на нові прокладки і кріпіж робота займе близько години .При обратной сборке графитовая или медная смазка  обязательна .

     

     

    1

  2. , V.S.O.P. написав:

    Шановне товариство є продовження теми. Годину тому на заправці помічник оператора вставив в бак не той пістолет. Замісь бензину встигли залити 3.5л. солярки. Розборки опишу якщо комусь буде цікаво. В результаті зійшлися на тому що долили мені до повного 95-тим бензином за свій рахунок.. Влізло ще 50л.і на тому доїхав додому. Які мої подальші дії. Завтра все злити з баку і залити нормальне пальне чи можна спробувати виїзджати цю суміш постійно добавляючи нормальний бензин. Які можуть бути наслідки?

    Рослабся катайся то капля в морі нінащо не вплине 

    1

  3. Конкретно в мене враження від нього більше негативні  після роботи  незручні органи управління вимагають певної виучки  великий габарит (мотор приліпили в задниці ) ручки поперечної продольної подачі перепутать легко можна горя на робить  . Коротше все не перерахуєш але  у власному класі для певних робіт піде PS всетаки потребує навиків роботи на ньому  :kenyo_14:

    0

  4. 5 годин назад, Curandero написав:

    Для домашньої майстерні і віброопор вистачить, але вже точно не брусів, бо при роботі верстат розкачує, бруси попродавлює і толку від них не буде зовсім.

    бруси не продавить у мене таке одоробло 1,5 року простояло все норм

    0

  5. На рульових тягах самий малий д16-Д - 39 . Підсовітувать можу з мотоцкла гофра тормозної тяги мт або пильник кардана (соска) розміри точно не памятаю уточнить потрібно а нє то робить перехідник кпралоновий по діаметрам 

    0

  6. 2 години назад, Miamoto написав:

    Не совсем,это точно твердый сплав

    А коронкі блистіть і не будуть алмаз технічно промисловий якщо принципово то можна віддати на аналіз і питання буде вичерпане о ще одне вставки  ідуть кобальтові вк-8 ...... як токарні різці

    0