Дядя Вова

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    211
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

25 Нульова

Про Дядя Вова

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження 27.09.89

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Дядя Вова

Відвідувачі профілю

1 660 переглядів профілю
  1. Чтобы получить доступ к верхним гайкам, можно открутить приемную трубу от выпускного коллектора, у Ланосов при этой операции проблем с гайками не возникало, и сняв систему с резинок получить нормальный доступ к гайкам для работы. Потім берем болгарина і розрізаєм болти в доль разом з фланцами (фланцем) вибиваємо стару гниль і збираємо на нові прокладки і кріпіж робота займе близько години .При обратной сборке графитовая или медная смазка обязательна .
  2. Краща конструкція нові (з закритим гвинтом і максимально жорсткі)
  3. Підшипник регульнуть а краще замінити
    ок
  4. ХМ я тільки можу поспівчувати з тією заразою С1Е61ПМ
  5. Довжина робочої частини яка
  6. Рослабся катайся то капля в морі нінащо не вплине
  7. шо як да грошви валом піде шабер так для за милу очей і спокухи душі але ровняк шліфовка станини як не крути
  8. Робота простенька конкретні розміри і терміни і ваш бюджет бо горна робота коштує пару рублів
  9. Конкретно в мене враження від нього більше негативні після роботи незручні органи управління вимагають певної виучки великий габарит (мотор приліпили в задниці ) ручки поперечної продольної подачі перепутать легко можна горя на робить . Коротше все не перерахуєш але у власному класі для певних робіт піде PS всетаки потребує навиків роботи на ньому
  10. бруси не продавить у мене таке одоробло 1,5 року простояло все норм