Chibis1986

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    270
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

41 Нулевая

О Chibis1986

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения
  1. Фірма метчиків яка, може, координати в лічку?
  2. Доброго дня, шановні. Треба нарізати різьбу в таких деталях. Деталей 100 штук, ламаю голову над тим, як це зробити з найменшими проблемами.
  3. Якщо новий, то гуд, але не зусилля, а повздовжній люфт грає роль.
  4. Зробити гайку мало, бажано ще і прокалібрувати гвинт. Зазвичай, посередині присутня виробітку, а краї менш зношені. Навіть з новою гайкою по краях буде норм, а посередині люфт.
  5. Вже проходили, зварний шов не може бути орієнтиром. Труба зварюється з листа. На довжині 500 мм ще можна орієнтуватися по шву, на довжині 2000 шов крутити може.
  6. На 1 підрізку йде часу 2-4 хвилини з врахуванням перезажиму труби. Треба зробити 16 підрізок. Ціна коронки 250 грн. Фрезерування не розглядається взагалі, це набагато затратніший процес, ніж підрізка коронкою.
  7. Доброго дня. Може, комусь буде корисно. Ставив питання про підрізку сідел труб із нержавіючої сталі діаметр 50.8 на розмір 60. Ніхто нічого конкретного не відповів. Вирішив йти методом логіки і спроб. Була куплена коронка з твердосплавними напайками діаметр 60 см. Зажим коронки в цанговому патроні. Результати дуже хороші. Обороти ставив 1200.
  8. Є, пишіть в лічку.
  9. Ціна авіаперевезень не рахується по ціні палива. Це не та сфера - якби все було так просто, то всі б возили все літаками і не парилися. І нема такого "большой производитель энергии, маленький производитель энергии". Є паливо і є теплова машина з притаманним їй ККД.
  10. Приклади про літак і вертольот не з тої опери взагалі, їх використання обгрунтоване певними факторами: обмеженим часом, недоступність других видів транспорту і наявність фінансових ресурсів. Їх КПД неможливо порівнювати з наземним транспортом, адже значна частина енергії двигунів витрачається для створення підйомної сили (ні літак ні вертольот сам по собі в повітрі не може перебувати). Про переробку батарей - можливо, але не факт.
  11. Михайло, повноцінної заміни ДВС поки нема і в найближчому майбутньому не буде. Пояснюю чому - електромобіль тільки пахне екологією. Електрика в більшості виробляється на ТЕС (мазут, вугілля і т.д.). ККД ТЕС значно менше ККД ДВС. Потім, якщо врахувати, що заряджати електромобілі будуть вночі, коли зменшення споживання електроенергії, то уявіть, де враз візьметься скільки точок приєднання з дуже великим амперажем, такого навантаження не витримає жодна з існуючих мереж. І на фініш, відпрацьована батарейка електромобіля це таке забруднення екології, що все попереднє квіточки...
  12. Доброго дня, шановні. Треба підігнати трубу нерж 50*3 під зварювання. Чим підрізати сідла? Фрезою чи коронкою? Без образ, але, якщо можливо, прохання писати по факту) Така коронка тойво чи ні)?
  13. Спасибо за ответ, но, все же - нельзя ли конкретнее. Про песок понял, но, про радиус и оснастку не понял - Вы нигде не намекнули на циферное обозначении радиуса и хотя бы примитивное описание оснастки. Кстати уже нашел 3 таких трубогиба в радиусе 10 км от меня от 4000 до 5000.
  14. Прошу совета, реально ли таким ручным гидравлическим трубогибом погнуть нержавеющую трубу 50*2 или 50*3 на углы 90+-10 градусов. Проба с 52*1.5 сегодня завершилась фиаско.