Дядько Максим

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    50/4,98 (полученные отзывы)
  • Публикации

    531
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    7

Дядько Максим last won the day on 20 ноября 2018

Дядько Максим had the most liked content!

Репутация

391 Отличная

О Дядько Максим

  • Звание
    Прописка
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
  • Страна

Посетители профиля

16 088 просмотров профиля
  1. @ZeS аналог 372Б...навіть малюнок парадний з паспорта 372б.
  2. Звязався з ним. Він на форумі є?
  3. Треба 4шт. Однакового розміру.
  4. @Владимир131 Володя, не ліпи станину 500мм плоску до еталону 1кл. У тої станини жорсткість менша ніж у плити 2кл. Тому там шліфовки зерном 25 аж "заточно" буде.
  5. Там також нюанс: невиставлену навіть ідеально-пошліфовану станину 1к62 можна скрутити як торсіон запорожця. Тому стріляти коліматором треба або прямо на станку, або після виставлення збоку. Але в цілому згоден: при підписанні договору про надання послуг 98% виконавців скажуть: "не чеши нам", "деды делали", "7 разряд", "иди лесом" і т.д. одним словом тотальна безвідповідальність. Їм проще гроші вернути в обмін на твій екземпляр договору:)))
  6. А це на жаль ключове питання. Бо якщо стіл покоцаний, значить станок працював. Значить продольні направляйки точно не нові. Їхній стан нам невідомий. При нерівномірному зносі останніх навіть ідеально рівне зеркало стола покаже яму по центру від ефекту перевалу стола в крайніх точках. (Індикатор в шпінделі, котим по столу)
  7. @cop511 не зовсім. Подивіться паспорт на строгач і на шліф. Паспортна точність строгача і шліфа відрізняється так само як 3е711в і той же білорус 7307. Що в шліфа мікрони то в строгача сотки.
  8. а не дешевше сож зробити щоб простоїв менше було? Фортуна для стола годиться тільки для ластохвоста. Для площини треба повноцінний перефирійний шпіндель з кругом великого діаметру і відаовідною шириною. така сама, тільки спочатку на кубіках взявши за базу краї стола шілфується ластохвост, потім перевертається. + не забуваємо про вісь гвинта. 3л722 по паспорту бере 1250. Я образно про Берту сказав, хоча думаю що і на неї мало би влізти. (по паспорту 1100).
  9. Народна ціна на шліфовку такого стола це 1500-2000 грн. Все залежить від зйому. Якщо зйом до 0,2 то і за 1000 я думаю шліфанути можна. Більше мороки з кріпленням і базами. Технологія така: 1. на МП ставиться 4 кубіка усп і шліфується на чисто. 2. На ці кубики кладеться стіл ПЛОСКОЮ направляючою ластохвоста на малюнку вказані цифрами 3 і 4. 3. Стіл від зміщення зажимаеться ПО краях прихватами, або обкладками. Якщо стіл довгий то кубиків має бути 6шт (2 ще по середині). 4. Шліфуєм. Якщо вам пропонують шліфувати стіл фрезера на прямо на МП,- не погоджуйтеся в результаті всіх маніпуляцій він матиме на дзеркалі ГОРБ як у баби Параски. Чому: магніт притягнув - стіл живіт втягнув, шліфанули, магніт відпустили - живіт виліз. Треба Берту доробляти, kurwa.........
  10. По сталі піде?
  11. Лімб буде брехати ще і в залежності від діаметру заготовки. В круглошліфах в паспорті неспівпадіння по висоті бабок виробу і осі шпінделя вказане. У 3е12 воно до 0.1мм. Якщо вісь заготовки нижче круга, то добавиться ще і ефект вигинання заготовки не тільки на шліфовщика, а ще і ближче до столу, так як пятно контакту нижче осі шпінделя. При соосних бабках заготовку гне тільки ДО шліфовщика.
  12. Одновисотність на круглошліфі - важлива. Інакше будуть брехати лімби + неправильна робота шліф круга.
  13. Щоб дсо знали кого і на якій машині по гарячим слідам шукати.
  14. Доброго дня. Тема цікава і мені близька. Кілька разів втулив посадки підшипників 49-го. Досвід негативний. Випадають:((( Товщина стінки втулок виходить досить мала. Особливо це стосується правої сторони де починаяють вскриватися отвори кришки сальника. Приходилось робити нову кришку з зміщеними отворами і робити нові отвори в картері. Старі - заварювати. Вся біда в характері роботи даного вібратора. То не валик коробки, який не має ударних навантажень. В результаті всіх експериментів особисто дійшов до такого варіанту: картер розточується як чисто в зборі на штіфтах, гальванічно нахромувати обойми роликових підшипників і прошліфувати їх на оправці на круглошліфі. Садимо на азот + нагрів картеру до 50-60 градусів. Стик циліндр- картер - вірно. Тільки важливо зазначити що при фрезеровці даного стику за базу треба брати вісь колінвала і перпендикулярно фрезерувати стик під циліндр. Наступне: дуже часто після шліфовки половинок циліндр не влазить в розточку картеру. Це прибирається або проточкою пояска циліндра, або розточкою картера. Ну і сальничок на кік треба. Бо там сикає регулярно прямо на вихлопну. А так, молодець, успіхів.