Georg_Adolfovich

Користувачі
  • Продажи

    3/5
  • Покупки

    23/4,83
  • Публікації

    386
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    5
`

Georg_Adolfovich останній раз здобув день на січня 1 2022

Georg_Adolfovich має найбільш улюблений контент!

Репутація

153 Відмінна

Про Georg_Adolfovich

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна
  • Імʼя користувача
    Влад

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

1 483 перегляду профілю
  1. Я би радив tikkurila temalac fd20, напівматова алкідна фарба. На воротах вже 8 років, а вигляд як вчора пофарбовано. Дуже вибаглива до якості поверхні, якщо до чистого металу зачистити - забудете років на 15. Забув уточнити, під неї обов'язково покласти в один шар рідний грунт. Може здатися, що це дорого, але порахуйте скільки шарів іншої фарби треба накласти за 10+ років експлуатації.
  2. Вітаю. Шукаю людину, яка має круглошліф TOS BUA 16 та має бажання і можливість зробити фото декількох вузлів. Також шукаю можливість на пару днів отримати паспорт і технічну документацію для відсканування.
  3. Я погоджуюсь, що сучасна автоматика з витягом і активним нагнітанням повітря це класна річ, але є інша сторона, це ціна. Згодом можна і поставити. Потужний котел буде більшу частину часу знаходитися в режимі тління. Як на мене, це не той випадок, коли запас не зайвий.
  4. Дякую, але я це все і так розумію, мені б цифри, залежність тяги димоходу (Па), площі отворів щілини і вторинного повітря (мм2) та потужності (кВт). Хоча б приблизну.
  5. Дякую. Є ще питання, чи використовуєте ви заслонку під номером 4? Бачив цю конструкцію, але не знаю чи робити собі таку, чи спрощену, як на моделі, яку я виклав.
  6. Добрий вечір. Може хтось в темі, як порахувати площі отворів для подачі повітря в дверцятах та на вторинне повітря, а також площу вікна, обведеного червоним на розрізі. Буду дуже вдячний. Потужність 6 кВт. Якщо комусь буде потрібно, можу викласти моделі, деталювання і зробити деталювання в пдф. Скоріш за все викладу після розрахунків та тестів.
  7. Розігріваєте шелак, клеїте ним до рівної плити, шліфуєте, грієте, знімаєте і так по колу цілу партію деталей. Виходить і швидко, і якісно. Древні технології, але працює відмінно. Таким же чином шліфував і тонкі деталі, і деталі з немагнітних матеріалів.
  8. Доброго дня. Планую робити ЧПК з 67к25. Ніколи не мав досвіду роботи за ременними редукторами. Допоможіть знайти інформацію, або підкажіть із власного досвіду. Який ремінь обрати, із популярного є сталевий корд, а є скловолокно? Зі скловолокном знайти простіше і здається коштує він менше, але є в нього якісь недоліки? Друге це питання ширини і розміру шківа. Серви у номіналі 2,1Н/м, піковий момент 11Н/м, редукція 1:3, чи вистачить HTD 5M шириною 25мм?
  9. Якщо у свердла м'який хвостовик, то можна всередині хвостовика нарізати різьбу і гвинтом спробувати витягти його через втулку з шайбою.
  10. Який шліфувальний круг використовуєте ви і який ваш товариш? В мідній зв'язці можуть бути алмази, звичайний твердий сплав у металевій сірій зв'язці, але і він має працювати добре.
  11. Це вже не зовсім стосується суті питання. Дякую за поради, але я це все розумію, ми не про розробку всього з 0 мову ведемо (хоча не виключаю і такого варіанту), електросхема на верстат вже є готова, її треба тільки зібрати на нормальній елементній базі. Не розумію як двигун 1,3кВт при 2000 обертах видає 13Н/м.
  12. Ви праві, з нуля і буду робити всю електрику на нормальній базі, а не на совковому лайні. Токарний я без проблем перевів на 220. З фрезером це не складніше, два частотних перетворювача і один сервопривід. 3 фаз вдома не маю, нажаль, і не думаю, що найближчим часом з'явиться така можливість. Розглядав варіант частотного перетворювача, але двигун кіловата на 1,5 + частотний перетворювач на 220 ті ж самі гроші, що і серва. Прикинув що при моменті на валу двигуна 7,2Н/м зусилля на гайці має бути 1500кгс, цього має вистачити, ККД гвинта брав за 30%. Та і досі не вірю, що на рідному двигуні крутний момент 13Н/м при потужності 1,3кВт і 2000 обертах на хвилину.
  13. Рідний привід і мотор є, але по перше воно трифазне, а по друге дуже багато займає місця. І привід глючить, сам не перевіряв, але впевнений що то можна побороти. Ось фото шафи і двигуна (не робив цілеспрямовано фото, тому тільки загальний вигляд), таблички на ньому я не знайшов. Трансформатор на 140В. Сервопривід яскава з мотором 750Вт, редукція 1:3 максимальна швидкість руху виходить 1000мм/хвилину, мене це задовольняє. Але гемор з переробкою того всього. Що радує, то це те, що трансформатор можна продати за якісь гроші.
  14. Теж розглядав варіант залишити мотор, але поки що не знайшов привід. В ідеалі щоб він був недорогий і працював від 220. Комплект серви яскава продають за 6 тисяч грн, маю сумнів що сучасний привід для ДПС зараз можна знайти за ці гроші. Ще одне питання у повній відсутності інформації на цей двигун, яка там напруга на збудження, наприклад. Мені пропонували зробити простіше, поставити симісторний регулятор, кажуть що воно працює, але ж воно не матиме зворотнього зв'язку, може воно і не критично, треба експериментувати.
  15. По кінематичній схемі порахував, один оберт двигуна це 1мм переміщення, черв'яків там нема.