budivelnyk

Користувачі
  • Продажи

    3/5
  • Покупки

    73/5
  • Публікації

    66
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

budivelnyk останній раз здобув день на квітня 6 2021

budivelnyk має найбільш улюблений контент!

Репутація

18 Нульова

Про budivelnyk

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Микола

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

1 359 переглядів профілю
  1. Коли скидав фото, забув дописати, що данні на табличці відношення до характеристик апарату не мають зовсім, це просто корпус. Приношу вибачення.
  2. З удосконалень це зробив металевий захист на ці великі ізолятори, на них приходить 220 вольт, тому закрив щоби не було відкритих контактів, прикрутив розетку, яку видно на фото, вона особливо зручна, коли апарат приходилось підключати в щитових, де фізично відсутні розетки, електрики підключають просто на шини, і одразу вже є готова розетка куди можна підключити електроінструмент. Ну і додатково потім приспособив байонетні роз'єми. Ну і контрольну лампочку, щоб було зрозуміло, чи є напруга. Розбирав його давно, якщо пам'ять не підводить, то конструкція трансформатора броньового типу, боюсь тільки чи правильна мюя термінологія. В ньому ще є така особливість, що там є заливна пробка, яку при роботі потрібно відпускати, тому що при нагріванні вигонить масло через ізолятори. Точечну. Там бажано, щоб в маслі була. Але ж це потрібно його перемотувати.
  3. Свій трішки удосконалював, але на нинішній день це минуле, навіть не знаю що з нього ще може бути, крім як розібрати на чорний і кольоровий метал.
  4. В мене є точнісінько такий самий, зварювальний трансформатор, просто корпус використаний від трансформатора струму. Їх виготовляли на трансформаторному заводі. Років 35 тому було досить прогресивно, порівняно з іншими було можливо поставити в тазик з водою і не боятись що апарат згорить.
  5. Щиро дякую всім за поради, вже склалось приблизне розуміння, в якому напрямку рухатись. На рахунок того що легкозаймисте, це беззаперечно, я сам від цього далеко не в захваті, єдине що всі зварювальні роботи все одно виконував і буду виконувати тільки сам, єдине що напевне прийдеться, так це напевне додатково баллон СО², і при виконанні зварювальних робіт, якщо раптом прийдеться, дути газ в любу шпарину, де є ймовірність займання . Просто результат супер пупер антикору чужими руками вже повилазив боками, тому тепер всі роботи виключно тільки самому, а наймана праця буде тільки шпаклювання/фарбування.
  6. Буде після кузовного ремонту. Повністю замінено низ - півпериметр( якщо так можна назвати) від передніх дверей лівих і до правих, з підніжкою бокових зсувних дверей включно, замінено підлогу вантажного відсіку, колісні арки, не міняв тільки передні підніжки. Мене бентежить наступне: для того, щоб розпилити цю суміш, її потрібно добре розігріти . Був свідком такого випадку, коли також задували автомобіль, і коли в ресивер з розігрітою сумішшю подали стиснене повітря, вийшло щось типу дизеля, шланг який був під'єднаний до компрессора моментом вирвало, і все те добро вперемішку з чорним димом полетіло у зворотньому напрямку, на превелике щастя, що не попало на людей. Інша справа, що я не знаю, який був склад тієї суміші.
  7. Доброго вечора! Прошу допомогти порадою в питанні антикорозійної обробки внутрішніх порожнин автомобіля Газель, вантажопасажир. Може хто має досвід такої роботи. З того що найчастіше радять - то нігрол + гарматне сало. Мене цікавить рецептура, щоб було практично, і більш безпечно, і чи можливо цю гарячу суміш розпилити безповітряним способом. Може це вже є десь детально описано.
  8. В описі маленька неточність, потужність не 220Вт, а 200Вт.
  9. Що Кронас, що Альтеп, можна сказати рівноцінні, хоча мені чомусь більше до вподоби Альтеп. 15кВт це трішки замала топка. Ввечері спробую описати більш детально.
  10. Версія 1.0.0

    113 скачування

    На превеликий жаль відсутні сторінки: 19;20;21;22;23;24;
  11. Доброго вечора! Хочу поділитися сканом паспорта на токарний верстат 1и611п. Не знаю що правильно написати в віконцеві "Джерело файлу(копірайт)". Скан робив сам з оригіналу паспорта. Прошу пробачення, якщо неправильно вибрав тему, буду радий, якщо поправите.
  12. На рахунок того, що піролізний найкращий, так це безумовно, просто з особистого досвіду, мокрий рушт подобається тим, що він відбирає тепло з перегорілих дров, коли дрова перегоріли, полум'я немає і залишився жар. Мав такий випадок, коли в одному приміщенні котельні обв'язував два котли, один з мокрим руштом а другий зі звичайним чавунним. Кожний котел опалював окремі площі, окремих власників, різниця в опалювальній площі зовсім несуттєва. У випадку з сухим руштом тільки дрова перегоріли, коли вже немає полум'я, дуже помітна різниця у відборі тепла: температура димових газів впала як в одному, так і в другому, і там де сухі рушта, температура подачі води опалення дуже швидко падає, а на мокрих руштах гаряча вода ще йде і йде в буферку. Власника вистачило на місяць, і все, заміна котла.
  13. Доброго дня! Якщо маєте хоча б найменшу можливість придбати/знайти готовий стальний твердопаливний котел з мокрими колосниками, то це було б найкраще рішення, бо дровами палити в такому котлі, це ціла біда... Викидав людям такі котли в набагато кращому зовнішньому вигляді, по тій причині, що дуже незручні, і встановлював теперішні. І ще, якщо у Вас опалювальна площа близько 100м², то підкидати дрова потрібно буде кожні 2-3 години,товсте поліно в нього не закинеш, бо заважають димові канали, які займають майже половину проєму для завантаження. І з довжиною 30см теж складно, бо топка в нього коротка, не пам'ятаю скільки, але дуже коротка. Якщо цікаво, спробую ввечері намалювати пару схем які реально працюють.