clio

Користувачі
  • Продажи

    148/4,98
  • Покупки

    19/4,84
  • Публікації

    700
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    2
`

clio останній раз здобув день на листопада 23 2018

clio має найбільш улюблений контент!

Репутація

119 Відмінна

1 підписник

Про clio

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
  • Імʼя користувача
    Андрій

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

7 810 переглядів профілю
  1. Вітаю! Який кут лінійки?
  2. Є і приспособа, і tig, і mig/mag, і варив ті полотна періодично. Не хочу, немає часу з ними бавитись. Хочу заплатити гроші і щоб воно працювало як потрібно
  3. Вітаю! Суть питання в пошуку нормальних 13мм стрічкових полотен на станок для порізки сталевого профіля, кругляка і різних заготовок під токарку, фрезеровку. Навіть не так, не нормальних полотен, а нормально зварених і якісно зачищених. Останні роки працював з Інтер плюс (Біла церква), начеб то нічого, але якість увесь час погіршувалась. То полотна були кортші на 20мм, то зуби викришувались, але основне- це якість шва, до неї основні претензії. На одне гарно зварене полотно траплялись 2 які через 50-80 різів лопали. Вони звичайно дають гарантію на шов, але платити за пересилку щоразу і чекати декілька днів трохи некомфортно, тому вирішив змінити постачальника. Підкажіть хто де купує, де нема вищеперерахованих недоліків. Буду вдячний!
  4. То що все ж таки вибрали? Зараз теж подивляюсь в бік цієї маски, або чогось подібного
  5. Добрий вечір! Не можу знайти мануал, перелопатив весь гугл нічого не знайшов, може у когось є мануал, чи ссилка, або хтось ремонтував такий двигун. Потрібно відрегулювати теплові зазори клапанів, 0,15 і 0,20 там не проходе, пробував як на subaru robin ex17, теж не проходе, випльовує бензин через дифузор
  6. Щось якось сумно стало і тема не в той бік пішла. Може хтось за щось веселе напише?
  7. Не раз виконував таку роботу і дуже добре розумію про що йдеться і сам прихильник позиції робити правильно, і в основному так і роблю. Але хочу донести, що в реальному житті не завжди виходе робити правильно, інколи доводиться шукати компроміс між правильно і дешево, і ні в якому разі нікого не закликаю робити як я. Якось так
  8. Ви знаєте, піськами можна мірятись довго і нудно, розповідати про теорію, практику, як правильніше варити як зовсім не правильно, спорити, щось доводити, але по суті це нічого не змінить, комусь все одно доводиться робити таку роботу! Це знаєте як газдині на кухні, у кожної свій рецепт борщу і кожна вважає його кращим ніж у інших. Я з вами в чомусь погоджусь в чомусь ні, але тема трохи про друге. Без образ, суто моя позиція:)
  9. Згоден, зняти можна все, але якщо взяти Порш Кайман, або інші подібні, в котрого двигун знаходиться в задній частині і трубка іде через увесь кузов, і для того щоб її зняти треба розкидати всю машину, то який сенс це робити? І це ще не все: після того як автівка втовчена в передок, трубку як правило обриває біля п'ятака радіатора і варити доводиться прямо на машині, навіть коли є змога зняти її, тому, що з кутом не вгадаєш 100%, а декілька градусів туди сюди і в радіатор воно вже не стане. З опресовкою зараз не заморочуюсь, на початках робив, точив перехідники, заглушки- зайвий клопіт і мені, і людині зайві кошти. Проблем ще не виникало, але по правильному її все ж таки робити потрібно. Що до протипожежної безпеки, то першим ділом я тягну до машини вогнегасника, а потім приступаю до роботи, бо спалахнути дійсно може
  10. З трубками ніколи не хотів мати справу, ви маєте рацію- це гємар і всім хто звертається з подібним відмовляю. Варю тільки своїй людині яка має шану і відмовляти їй не хочу. Варю зазвичай на виїзді тому, що як правило автівки не транспортабельні, дякувати Богу це все недалеко біля мене і волочитись до дідька у дупу не потрібно. Рахую 500 за виїзд і 200-250 година роботи, бо бувають випадки, що з однією трубкою можна пів дня пробавитись, а за 20грн/см ніхто робити не буде.