svarnoy12

Користувачі
  • Продажи

    15/5
  • Покупки

    118/5
  • Публікації

    206
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

13 Нульова

Про svarnoy12

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0
  1. При нагоді зроблю фото. А по панчу ,наскільки мені відомо , то цей дріт призначений для зварювання чавуну напівавтоматом без захисного газу. Інформація по цьому дроту є в мережі, знайти не складно.
  2. Якщо користуватись панчем і запалювати дугу не на чавуні а на присадці то нічого не відбілюється і не тріщить
  3. Якісний чавун наплавляється як сталь, неякісний кипить і стріляє-треба те саме місце наплавляти кілька разів поки не зникнуть пори
  4. Відновлення площини я маю на увазі побиту уламками сідла поверхню. Тут потрібно зачистити борфрезою всі вибоїни до металевого блиску потім наплавка панчем і на шліфовку. Якщо чавун якісний то буде навіть без пор.
  5. Найчастіше в мене попадаються саме перемички між клапанами, тріщини під сідлами і в колекторах. Чавунні головки тільки відновлення площини
  6. Інформація теж може бути свого роду трофеєм. Цей і декілька інших каналів переглядаю досить часто там багато корисної інформації.
  7. Все вірно, тріщини проявляються дугою. Я так зрозумів що в головці є мікротріщини ,вони виникають внаслідок циклів нагрів-охолодження ,метал там не дуже пластичний шви при остиганні сідають і метал рве на цих мікротріщинах.З мого невеликого досвіду проблемними є голови від ніссанів і вольво
  8. Доброго дня, хто в темі підкажіть головки від яких авто не варто брати в роботу. Начальство дуже любить розказувать казки про те що до тебе ми варили все і з першої спроби і ти повинен. На практиці все далеко не так, технології дотримуюсь максимально але завариш одну тріщину по краю шва рве або взагалі тріщить зовсім в іншому місці, а якщо тріщина в колекторі то взагалі торба, вже не радий що взявся за цю справу
  9. Вкратце, продавал я там одну вещь, не успел выставить-сообщение на вайбер ,человек не торгуясь попросил номер карты позже написал что перевел деньги и ждет подтверждения. Деньги на счету не появились, я жду, человек торопит. Написал что ФОП и ему нужно подтвердить перевод, даже ссылку скинул. Естественно никуда я не переходил, говорю нет поступлений, человек начинает нервничать называть меня по всякому и требовать подтвердить оплату по ссылке. Вобщем перейдя по такой ссылке у вас попросят все данные карты и остаток на счету, заполучив информацию мошенник снимает все с карты (а может еще и кредит взять). БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ не переходите по таким ссылкам и не ведитесь.
  10. Дякую всім за поради, при нагоді буду шукати оригінал , може підкажете перевірену фірму
  11. В мене э спеціальний лічильник на приборній панелі який залежно від пробігу показує мені коли міняти масло. Для встановлення кільця на ковпаку фільтра є спеціфльна канавка(перед встановленням кільце було змащене). Фільтр купував не самий дешевий, коли закручував це все на місце то воно йшло легше ніж зі старим ущільненням (я думав поставити старе кільце але воно теж якесь дуже тверде). Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду
  12. Два роки тому був придбаний цей автомобіль, прийшов час заміни моторного мастила.Все замінив,поставив новий фільтр, через деякий час помітив пляму масла під капотом.Скоріш за все пропускає з під пластикового ковпака масляного фільтра - нове кільце яке йшло в комплекті з картріджом фільтра якесь замале і дубове видно воно і пропускає. Питання - чим можна його замінити чи підібрати від чогось трошки більшого січення і з м"якшої гуми чи навіть силікону ?
  13. Какой у него рабочий ход ползуна, максимальная ширина надолбанного паза за раз ?
  14. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Любителям зимней рыбалки разборная пешня для льда. Состояние хорошее, правда брезентовый чехол под замену. Вес около 3кг.

    500,00гр

  15. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Центратор для нержавеющих труб, диаметром 28-65 мм. Прижимные детали из нержавеющего прутка.

    1 800,00гр