Mehanik

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    3/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    139
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

22 Нулевая

О Mehanik

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Вінницька обл.
  • Имя Пользователя
    Олексій
  1. Як кріпиться пластинка, якщо можна то зробіть детальне фото зі сторони пластини. Дякую!
  2. Також маю потребу у шліфовці стола від фрезерного 1250х250. А хто, що може сказати про Бердичівський станкоремонтний завод, можливо хто користувався його послугами, які про нього відгуки?
  3. Тільки навпаки, І-40 в теплому приміщені або літом (тому що воно вязкіше, і вже при +10 створює досить значний опір), а І-20, у прохолодному (воно має меншу вязкість).
  4. В свої станки я заливаю індустріальне І-20, І-30, І-40, в залежності від вузла, згідно паспорта.
  5. То самий простіший і найлекший спосіб це, тоненьким пробоєм порозбивати сепаратори, позганяти шарики вниз до купи і витягнути до верху вал, потім останеться тільки познімати обойми, то вже не складно.
  6. У чеському паспорті на кресленні він показаний, навіть вказаний розмір.
  7. Там повинен бути шарик, він кладеться у лунку де вихідний отвір на корпусі насоса.
  8. Я цей корейський "раціоналізм" теж розбирав, а діло було так, також було багато грязюки, вирішив розібрати. З переднім відсіком проблем не виникло, все розібралось, а задній не піддався, туди сюди попробувавши його розбирати, вирішив оставити його, коробку помив керосином, з допомогою великого медичного шприца, зубних щіток та різних проволк з тряпочками. Все зібрав назад ( походу пересверливши лунки фіксатора на барабані вибору подачі, бо деякі шестерні вмикались на половину) залив масло... І тут "любопитство" вирішило взнати будову муфти, бо на кресленні не зрозуміло як вона працює, розкрутивши регулювальну гайку, з муфти у коробку висипалось з пів сотні шариків величиною десь міліметрів три. І прийшлося розбирати задній відсік. У моїй коробці були добрі підшипники, розбивати сепаратори і витягувати шарики не хотілось, посадка зовнішніх обойм була не дуже туга а внутрішня була плотніша, і вибиваючи вал то в одну сторону то в другу і вкладаючи різні по товщині пластинки між внутрішньою обоймою і шестерньою вдалося зняти підшипники (правда була зплющена трубка підводу масла, і трошки покоцана корзіна муфти об нижню шестерню (якщо будете вибивати то будьте уважні, неможна добивати вал з муфтою до самого корпуса)), нижній вал знявся швидше, по вже напрацьованій технології. Но ці маніпуляції однією рукою, буде мабудь дуже важко виконати (бо буває що ще й третя рука не помішалаб), якщо вам тільки помити і витягнути насос, доречі він виймається з зовні, то можливо не варто ті вали виймати, вимити так скільки получиться, а потім як зберете то залити промивочне масло, трохи поганяти коробку й злити. Швидкого вам одужання!
  9. Який їх діаметр, і скільки за них хочете української валюти?
  10. Коритця під стружку, це у вас заводські, чи самі робили, можете зробити детальніше фото?
  11. Перемикачі ще не встановлені, будуть виконані на електромагнітах, на ускорений хід буде встановлена електромагнітна муфта.
    Все гаразд, дякую!
    Все гаразд, дякую!
    Все гаразд, дякую!