• Объявления

    • softm

      Аварийная Facebook-страница для chipmaker.com.ua   15.01.2018

      Дорогие друзья! Обратите внимание, что в целях (также и аварийного) информирования участников форума chipmaker.com.ua создана фейсбук-страница https://www.facebook.com/pg/chipmakercomua/posts/?ref=page_internal. Присоединяйтесь. Чем больше нас, тем меньше их!

Наливайко

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    20
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

2 Нулевая

О Наливайко

  • Звание
    Участник
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Рогатин
  • Имя Пользователя
    Наливайко

Настройки Барахолки

  • По-умолчанию только новые товары
    Нет
  • Скрыть "параметры" товара из списка товаров
    Нет
  • Скрыть статусы товаров (новый, бу, поломан/на запчасти)
    Нет
  • Не показывать среди товаров - Техлитературу
    Нет

Настройки Форума

  • Добавить темы в блоке новые посты/темы/блоги?
    0
  1. ні, не може. Люди заводять станки при мінусових температурах на звичайному індустріальному, і все норм. Знаєм знаєм, хочеш зекономити на маслі, але "кроилово ведет к попадалову". В тебе в станку плещеться невідоме перестаріле мастило з невідомими домішками невідомої в'язкості, а може і взагалі з алмазним порошком. Дивись як би не прийшлось відкривати нову тему "як перевести 16М05А на підшипники кочення"
  2. нащо воно тобі? Хочеш побачити як воно відрізніється? Цифра 5 означає в'язкість за якоїсь там робочої температури, як бачиш по паспорту вказали діапазон правильної в'язкості масла, плюс дуже бажано щоб кислотність була чи мінімальною чи краще відсутньою. Я взяв здається ВМГЗ, в'язкість 10, ціна на рівні індустріалок, в принципі можу відправити баночку. Але все рівно старого масла остерігайся, воно могло натягнути вологи, плюс присадки відшаровуються, плюс невідомо що із кислотністю того масла. Я би його для господарства лишив, ну там можна чи направляючі протерти, чи вогонь розпалити, а масло слід взяти нове як з'явиться можливість. Буде спокій на років 10
  3. Класний стан шпінделя! Вал... не пам'ятаю, може і не буде, прикинь на місці. А якщо і буде то його не велика проблема зняти. Головне коли знімаєш будь що кругле в передній бабці, дивись на стінки навколо нього, вічно він якимось гужоном зафіксований, не роби як я)) гужони відкручуй) а то я вічно забуваю про них. Треба як мінімум осьову опору спочатку відкрутити, ту що купою болтів прикручена на останній фотці. Перед розбиранням на зовнішніх частинах надряпай чимось мітки, або краще запиши в блокнотик щоб не гадати як потім збирати. В середині буде чавунна шайба яку можна і так і інакше поставити, та правильне положення одне. Щось олива здається сильно чорною, ти її не міняв? Таке враження ніби вона нормально не стікає у злив, чи теж здається по фото?
  4. будь ласка, на ти якби я все знав, то б не розбирав знову бабку) підклинив як мінімум через перекіс, адже спочатку він сидів обома кінцями на опорах, а тепер один його кінець звисає. Якщо припіднімеш зад шпінделя, зможеш легко крутнути
  5. якщо наміряєш щось не так) дасть розчарування поганий настрій і депресію. Виготовляти шпіндель не треба, якщо він не гнутий, якби не дай боже шийки шпінделя були подерті шпіндель шліфується, а втулки або виготовляються нові (не такі вони вже і складні) або взагалі наявні електрохімією нарощуються і розточуються в розмір. Але це фантазія, ще ніхто не писав що зробив таке. Не переживай за мікрометри, найкориснішою на даному етапі тобі буде магнітна стійка з індикатором, ось на неї полюй. І давай розбирай далі) цікаво яка передня опора В мене втулки трохи подряпані, я купив манометр зі штуцером 1/8 ntp і поміряв тиск в кишенях втулок (є на кожній втулці по 2 пробки під шліцеву викрутку, через них можна міряти робочий тиск) і в осьовій опорі, всюди як в книжці - 10 кг тобто половина від тиску в системі. Ось це надійний критерій справності
  6. стоооп!!! нічого не бий! Штіфт конічний, будеш бити по різьбі отримаєш багато нових пригод. Таких штіфтів у бабці немало, всі однаково знімаються це правда. Зворотній молоток на такій детальці сильно складно, шайби підкладай і закручуй гайку. Ось так він виглядає, ти бачиш тільки різьбу якщо не технар запасись терпінням і літературою. Ці станки хочуть щоб до них приклали руки і не раз. Я свій знову розбираю, бо з усіх пробок бабки по чуть чуть підтікає масло. Три шпонки, я вважаю що важливі були дуже прослаблені, багато чого вже було p.s. згадую зараз, коли вперше читав форум, все під ряд, про все пишуть що як знімається, а як до діла то все в голові під ряд перемішалось. Думаю коли наступного разу буду розбирати бабку, зніму кіно для нащадків
  7. болти потрібні не коротше ніж довжина зовнішньої частини стакану. Не бійся розбирати станок, головне не розкидати запчастити, фоткати процес, уникати кувалди і ПЕРЕЧИТУВАТИ форум. В цих станках величезна купа мілких косяків, всі вони плачуть маслом що мене дратує і з чим я борюсь. Не дозволяють просто витягти шпіндель наступні деталі, написані в порядку розбірки: шпонка під короткозубою шестернею, що крутиться в порожнині заднього стакану. На кресленні її видно під трикутничком із номером 10; шліцева гайка в районі передньої опори, на кресленні штриховою лінією пересікає шпіндель. До шпонки ніяк не доберешся поки не знімеш задній стакан. Розбирати задню опору для цього не треба, лише зняти її, насправді операція рутинна. Я свій шпіндель разів 6 витягав, станок все рівно працює Наступне можеш прочитати для загального розвитку, але ще не плануй робити)) так як у декого із задньою гідроопорою все в порядку, а от передня майже завжди із косяками.
  8. Датчик забруднення це звичайний геркон. Я його вживу не бачив) в паспорті написано. Якщо буде в майстерні +35 град, то радіатор потрібен) 2.2 кВт навіть не уявляю як воно реве. Я свій 0.75 кВт скоро виставлю за стінку, хай там гудить. Рукав вже куплений, тільки умови підготую
  9. для початку так і залиши на годинку, як того вимагає інструкція, хай помиється. А по розбірці процес добре описаний на російському чіпмейкері, по шпінделю багато інформації. Якщо коротко: відкручуєш рукав від задньої опори, відкручуєш болти які її тримають і у отвори, які були біля цих болтів вільними вкручуєш довгі болти М8, по трошки рівномірно їх затягуєш слідкуючи, щоб зусилля було рівномірним. Витягнув її, далі знімається шестерня з пластиковим демпфером і її шпонка!, далі біля передньої опори відпускаєш гужон, який контрить шліцеву гайку і відкручуєш її. Якщо я нічого не забув, шпіндель можна виймати
  10. Осталось: 48 лет и 17 дней

    • Продажа
    • Состояние: Новый

    Новий різцетримач із швидкозмінними касетами (5 шт), сталь, в консервації в рідній упаковці. Поверхні шліфовані із високою точністю, із захисним покриттям. Надійна фіксація інструментів поворотом одного важеля по схемі як у топових Aloris. Для різців висотою до 14 мм. Додаткові касети можна замовити

    5,650.00 UAH

  11. частотник річ чудова, тільки майте на увазі що він отримає напругу 220 1 фазу і видасть на двигун теж 220 3 фази, а не 380, фактична потужність двигуна впаде. Правда на совєцькі токарники ставили реально надто потужні двигуни, так що має бути все добре
  12. Судячи по вже написаному станок твій довго лежав без діла. Запустив родича твого станка, 16М05А, лазив всюди і всюди знаходив косяки, маслостанцію робив сам. Якщо хочеш хоча б чогось подібного на роботу станка, то перш за все слід перевірити радіальний зазор шпінделя - ніжку індикатора на шпіндель і підіймати-притискати вниз, в нормі має бути 0.05мм. Просто те, що маслостанція по суті не повністю підключена натякає на те, що можливо станок ганяли без тиску, а це сильно зношує гідроопори. Залізти в передню бабку, попробувати крутити вали руками, послухати чи не хрустять підшипники, якщо хрустять то все розбирати і міняти їх (оце забава). Прийдеться вичистити все гідообладнання. І варіатор теж розбирати, в підшипниках де не плещеться мастило використовувалось якесь древнє сало, яке з часом розділяється на джем і рідину, і фаткично вже не працює, його замінити літолом наприклад. Це мінімум, який доведеться зробити. По маслостанції в тебе кентавр виходить, в базі 16Б05А стоїть двигун 0.75кВт і однопоточний насосик БГ12-42, в тебе двохпоточний, радіатор... по вигляду маслостанція взагалі не від твого станка, я таких на жодних фото не бачив, але це не страшно. Різьби гідрообладнання нічим герметизувати не треба, сама герметизація передбачена конструкцією, там конічні парні поверхні, конічні різьби... якщо підтікає достатньо з відчуттям пітягнути гайку. Грунтують і малюють найкраще епоксидними фарбами, алкідними якщо вже ну зовсім біда. Фотки страшенно крупного плану, мені взагалі не зрозуміло по них що куди і звідки. Зроби з різних ракурсів Фільтри на наших станках використовувались тракторні. Під час холостої роботи зазор в гідроопорах 25 мкм, мастило треба фільтрувати з тонкістю не грубше 10 мікрон. Зараз із місцевими фільтоелементами біда (наприклад із тими ж Реготмас), бо ніхто фактично не знає як вони фільтрують, нічим поміряти. Звідси ще два питання: якщо ти готовий вкладатись у правильну роботу станка, варто дивитись в бік дорогих імпортних фільтрів, для яких виробники вказують абсолютну тонкість фільтрації, якій можна довіряти. а станок твій? чи на роботі даремно валяється?
  13. на трапецію не схоже, надто манюсінька глибина різьби, і кут тупий. Думаю що таки ШВП ранньої совкової конструкції, із плоскими поверхнями різьблення
  14. станина до тумби не притирається, там грубезне вульгарне фрезерування обох поверхонь. В мого взагалі яма була під одним із болтів, дефект лиття. Я посадив станину на подушку зі сталенаповненої епоксидної смоли devcon 10110, от тепер прилягання 100% по всій площі. Проблема може бути... ні, проблема буде в різних отворах для болтів, просто так не прикрутиш, прийдеться свердлити і нарізати різьбу в нових правильних місцях в тумбі. + буває, що на одеських станках задня опора станини в самому кінці, а в кіроваканських десь за 1/4 від кінця станини. Тоді взагалі ніяк не поставиш станину на тумбу. Коробки подач абсолютно всі різні, як мінімум по розміщенню штифтових отворів. Ну штифти можна насвердлити нові, якщо ти зможеш відвезти станину з коробкою і фартуком на здоровий свердлувальний верстат, і там їх досконало виставити. Я б за таке не взявся тільки заради реверсу автоподачі
  15. відновлюю 16М05А, мій майже не зношений, тільки не комплектний. Потратив вже 3 місяці, працюючи тільки з ним, досвіду бракує. До того всього веду, що я би купив ось цього трупака з теми тільки якби я з глузду з'їжджав від бездіяльності, і хотів забавку на півроку щоденної роботи. Не марнуйте на нього життя, є кращі варіанти, наприклад обдзвонити заводи, моніторити олх, цю барахолку, флагму і взагалі гугл, потратити на пошуки зо 3 місяці, купити щось живіше і ще час залишиться