Наливайко

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    4/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    311
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    2

Наливайко last won the day on 6 декабря 2018

Наливайко had the most liked content!

Репутация

111 Отличная

1 подписчик

О Наливайко

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 08.05.1987

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Рогатин
  • Имя Пользователя
    Наливайко

Посетители профиля

1 086 просмотров профиля
  1. Нєа, на ібеї раз щось таке блиснуло, але ціна була така велика що я її не запам'ятав. Тому і кажу, що реально хіба самому робити.
  2. До речі, для осі Z ні натяг ні подвійна гайка взагалі нічого не дають, в будь якій ситуації маса стола вибере весь люфт. Без натягу ШВП менше гріється і ходить довше, так пише каталог. Це так, до питання вище яке вже не актуальне. При таких ввідних мабуть варто подумати, щоб зробити свою опору з 3-ма упорно-радіальними підшипниками, 2 назустріч (Х) 3-й тандем. Бо інакше з такою осьовою жорсткістью можна не добитись чистоти обробки? Я зараз більше фантазую, бо не знаю яка маса осі Z, з якою силою швидкісна голова може тиснути на заготовку... Я в якомусь каталозі бачив таку опору, жир.
  3. (те відчуття, коли розумію що вузько думав ) цікавий погляд) можеш детальніше розказати? У менших опор менші підшипники, менші витримують навантаження. Якщо ще не пізно, краще домовся про заміну. Теж у них закупляюсь
  4. В одинарних і подвійних гайок однакове дозволене навантаження, грає роль тільки кількість рядів шаріків. Якщо є можливість взяти одинарну гайку із натягом у надійного продавця, я б брав її. Трохи помилково вибирати ШВП тільки по діаметру гвинта, бо в ШВП найчастіше слабким місцем є гайка, діаметр починає грати роль із набором довжини гвинта. Не гадайте, краще почитайте каталог, там по графіку можна вибрати. Нереально дорогі цацки, принаймні yaskawa, я їх моніторив. Ціна більш менш виключно у битих моторів. В мене склалось враження, що їх придумано для поворотних столів. найпростіше розмішати епоксидку із графітним пилом, якщо знайдеться дисульфід молібдену, його туди ж. Бачив в неті рецепт антифрикційної заливки, доволі простий. я собі таку на токарний купив, точна але її мінус у відсутності ущільнень, ні змазку подати\втримати, ні від сміття захистити. Робив ущільнення сам з поліуретану, але досвід такий собі тертя велике, думаю ресурс буде малим. Придумуй зразу захист гвинту, гофру чи ленточну спіраль. Якщо надумаєш міняти шаріки (мої були трохи квадратні) свисти, я собі трошки з запасом взяв. Де брав? Я зараз в процесі замовлення гвинта С3 з хитрою гайкою на фабриці, довго і дорого трохи, але саме те що треба. По опорі правильно сказали, в каталозі так і пишуть в мануалі так і пишуть
  5. Мені ідея до вподоби, нагадує пасаметр, але в останньому м'яса огого, а тут рамочка прямо як декоративна, боюсь від тепла руки навіть буде гнутись. Головка індикаторна безіменний китай, наскільки вона точна? Наприклад мої мікрометри точність +-0.01 тримають. Думаю що людський вживаний штанген зі схожою ціно ця вафля не переплюне, швидне навіть не доплюне. Треба тестити
  6. Я своєю токарною чепухою на kflop керую або кодом, або з джойстіку - це як врукопашну, але на порядок точніше і веселіше. Вводиш цифру, і маєш рівномірну подачу на оберт, як ти рукою так влучиш? Плюс маєш швидкі моторизовані переміщення через іншу клавішу, не робота а свято. @aegis діло говорить, або роби тільки ручнік, або забий зовсім на нього і роби ЧПУ, це вже з досвіду поколінь. На рахунок осі С, треба дивитись як в тебе передається момент на шпіндель. В мене наприклад є люфт, то ж така ідея невідомо чи реальна, варіант хіба що поставити гальма від мотоцикла позаду шпінделя. Як в тебе, треба зазирати в середину
  7. Якщо маєш на увазі мою масланцію, фільтр на всмоктувальній лінії spin on, їх багато де використовують, рекомендують встановлювати на всмоктувальну або зливну лінію. Має робочий тиск здається до 8 атм. Я довго рився в каталогах, поки вибрав ці фільтри. Для напорної лінії поглядав на фільтри Bosh, так як в для них є фільтроелементи із потрібною грубістю фільтрації, але там тільки за корпус просять під 10к грн. Народ! На наших станках при відрізанні широким різцем із перебором обов'язково треба відрізати заднім різцетримачем! Я на днях експеримент провів - відрізаю деталь близько 120 мм, звичайно ж сталь, ширина різця 3 мм, вмикаю перебор, ставлю ніжку індикатора на деталь і бачу, що її піднімає більше ніж на 2 сотки коли врізаюсь. Хоч правильно було б поставити ніжку на шийку шпінделя, та і цей результат не сподобався. Мізкував над навантаженнями на шпіндель, виходить якщо ввімкнути перебор і відрізати діаметр 100 мм сила, яка піднімає шпіндель подвоюється. Привідна шестерня перебору при звичайному розміщенні різця підіймає шпіндель, вона = силі різання (коли Ф заготовки = Ф шестерні перебору на шпінделі), яка діє у тому ж напрямку. Із заднім різцетримачем ці сили врівноважуються, залишається тільки горизонтальне відгинання. У мене на щастя є Т-пази на каретці супорту, треба тільки проставку для малої поздовжньої виточити із заготовки, яку треба знайти. p. s. Подумав, сила різання що подвоюється перебором, не залежить від діаметру заготовки, адже шестерня має отримати рівно стільки ж моменту, скільки затрачено на різання.
  8. Осталось: 20 дней и 13 часов

    • Продажа
    • Состояние: Новый

    Касета для розточних різців масимального діаметру 16 мм різцетримача multifix. Сумісна із оригінальними різцетримачами. Якщо потрібна більша кількість чи інший габарит, пишіть в приват або телефонуйте.

    1,300.00 UAH

  9. Гнучкий вал не дозволяє отримати людські оберти. І підшипники там кака, хіба що пару разів побавитись і викинути.
  10. В принципі, для хобійного станка алюмінієвий тримач трохи попрацює, тільки б різьба фіксації касети не була нарізана прямо в тілі алюмінієвої бази, бо з'їсть її дуже швидко
  11. Який гарний виріб, а він працює? Не можу вкурити як
  12. А от тут фігзна. Може виявитись на 4000 резонанс, і двигун буде стрибати, а на 5000 ляля, і навпаки. По ідеї ротор балансують на робочих обертах, фактично ми не знаємо чи взагалі його на обертах балансували.
  13. Цікавий варіант Я навіть розглядав кріплення мотору зверху на передній бабці. А шо? Мій мотор дуже добре збалансований, від нього мабуть буде менше вібрацій, ніж від внутрянки передньої бабки. Ремінь виходить коротенький, теж не розгойдується, і це плюс до стабільності. Але збився поки що. Симпотна маслостанція, теж хендмейд?
  14. В найкращих традиціях совка, з мого станка сперли задню бабку. Куди всі крадені бабки подівались, дідько його зна, мабуть їх в банки закатували. Навіщо їх красти навіть не питаю. Купив я на лоху теж крадену бабку з іжа 250. Чому саме її? Рідну бабку знайти було не можливо, одна не встигла з'явитись, зразу забрали. А я не засмутився, бо прочитав що бабки від іжів кращі, в них піноль йде через усе тіло, має бути витривалішою, і продаються частіше коротше я повівся. Є кілька мінусів - 1) бабка від ІЖа довша, залишається менша міжцентрова відстань; 2) до центрів не дістає, треба нарощувати підошву; 3) рідні прижими надто вузькі. Бабку до підошви пришабрив, але біда - направляюча призма на підошві менша, ніж паз у бабці. В робочому стані бабка базується по вертикальному виступу, на нього я некультурно показую пальцем Щоб завжди і постійно так було, і бабка не крутила носом при першій можливості, примусово тисну бабку назад відносно підошви ось так Була думка скліщити бабку з підошвою намертво, ну не буду я точити конуси зміщенням бабки, коли в мене ЧПУ але так теж добре, працює. Нарощував висоту зедексом. Насправді це далеко не найкращий матеріал для цієї роботи, надто він слизький для цього. Коли відрізав 120 діаметр підпер бабкою, різець заходив із дробленням, бабка сповзала назад з іншого боку, неможливо перетиснути центром, плюс до безпеки осьової опори. Якби я мав доступ до листової бронзи або антифрикційного чавуну із потрібною товщиною, приклеїв би їх, а так замовив смужки зедексу. Прикріпив костилі щоб виставляти орієнтацію бабки, грубо зорієнтував, виставив вище висоти центрів із запасом кінці кожного упорного болта треба скруглити, інакше легко дряпають станину. Зашкурив призми, один бік пластин зедексу, знежирив, наніс шпаклівку Devcon на направляючі бабки Зедекс мінімальними крапельками суперклею приклеїв до станини, кладу бабку зверху Бабку обкатую індикатором по пінолі, виставляю висоту на 0.2 вище центрів. Справа у тому, що ось так поставлений зедекс не прилягає повністю до станини, приклеїний на кінчиках, а по середині смужки живіт. І ці 0.2 мм дають можливість потім пришабрити все для правильних розмірів. Плюс деякі люди лякали, що будь який полімер сідає, поки що не помітив такого. Трішки про саму філософію такого кріплення зедексу. В мережі нерідко можна почути, що їх фірмовий клей ні фіга не клеїть нормально, пальцями ненароком зачепив і віддер. Один майстер вдався в хімію, щоб приклеїти зедекс намертво, як потім його знімати якщо ремонт? Якщо шпаклівки достаньо, щоб зедекс був оточений нею по периметру нікуди він не дінеться, поки ми цього самі не захочемо. Справа зроблена. Вночі в майстерні прохолодно, ставлю під бабку лампочку сотку: інфрачервоний нагрівач за кілька гривень. Наступного дня знімаємо бабку - зедекс від суперклею відірвався, від девкону ні Зрізав зайву шпаклівку, додав валянки щоб масло утримувати і згрібати грубу стружку. Зі скребками лінь бавитись, краще час від часу зніму і почищу. Залишилась остання біда - рідні прижими від ІЖа надто вузькі. Попитав людей, з якого матеріалу їх можна робити, сказали що з будь якого. Наростив прижими звичайним кутником, тобто приварив його. Ну ніби працює, але хотілося б туди більше тертя. Може якийсь "фрикційний" матеріал би туди, типу покриття гальмівних колодок було б краще? Бабка працює аж гай шумить. Підпирає, сверлить, хай буде здорова.
  15. Електрика Ще на зорі ремонту станка я привів у порядок електрощиток. Але як почав розповідати про механічну частину, так і пішло поїхало, хоча про електрику тут мало чого є розказувати. Мій щиток був традиційно пограбований, залишились 3 пускача, реле часу, колодки, жмут дротів. Хоч і маю 3 фази, що є великим благом для майстерні, живити збирався двигун через частотник, враховуючи це продумав схему. Станок успішно катався із цією схемою, можна повторювати. Перенесу це в матеріальний світ Було Стало Фотки старим телом не фонтан, а так щоб уявляти. Усе головне на схемі.