• Announcements

    • sadmin

      Епоха толерантонсті скінчилась!   05/16/22

      Відтепер можна розміщувати в "Файлах" будь-яки описи верстатів, та все решта, що не підпадає під міжнародні умови авторського права (за винятком "ерефії" (звідти можна тягнути все)) і не йде в розріз з законами України.
      Наприклад: паспорти на верстати з "ручіпа", та інше.
      Всі файли будуть перевірятись на зміст модераторами.
      Тому: не поспішайте.
      Модераторів в нас і так не багато. (Але ті що є отримають подвійну порцію борщу і "потягнуть ...")

jenkins

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    11/5
  • Content count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

37 Нулевая

About jenkins

  • Rank
    Постоялец
  • Birthday

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  1. по цьому куску схеми сказати щось складно, нажаль потрібно змальовувати всю схему...
  2. Взагалі, якщо мова іде про двигуни постійного струму то подача може починатись буквально з повністю нуля, тобто двигун може утримувати своє положення нерухомо. Але, багато чого залежить від тахогенератора і якості самого приводу. У мене 6720 з рідним приводом, мінімальні подачі не знаю як сказати, але він ну майже стоїть на місці, правда такий режим не потрібний в принципі... Про шкаф, пульт, в принципі, можу порекомендувати подивитись на схему від 6720, тут багато чого спільного з Вашим станком ( муфти ітд ), тому можна використати. Я б мабуть почав би з того що змалював би повністю схему того що є на самому станку ( які там кнопки кінцевики двигуни ітд ), потім змалював би схему шкафа, або псіханув би і розібрав би шкаф під нуль і почав би збирати по новому. Це мабуть було б легше.
  3. Чи є у кого лишній К524, можна не робочий але комплектний?
  4. если отключить мотор от привода, такое же поведение? регуляторы на приводе крутили? можно фото как оно вообще выглядит?
  5. Именно с таким приводом не знаком, но а в чем конкретно вопрос?
  6. Можливо було КЗ раніше яке перестало бути КЗ, але під час цього воно спалило реле часу, діоди і "зварило" докупи контакти пускача КА. Після цього коли Ви поміняли реле діоди ітд, КЗ само пропало і залишилась проблема з пускачем, або якийсь з проводів який йде до цього пускача КА десь коротить на корпус.
  7. Якщо взяти за основу схему звідси http://stanki-katalog.ru/sprav_6t10.htm ( хоча там вказано на малюнку 6Т80ш ), то схоже що контактор КА "залип" і не відключається. перевірте його контакти. Але виходячи з того що діоди були пробиті а реле часу згоріло, є підозра що один із контактів головного двигуна закорочений на корпус або нейтраль.
  8. Є такий варіант км4-км1, може підійде? Чорне це залишки консерванту і бумаги.
  9. На такій відстані (1800м) безпечно цілком, навіть якби ті радари направили прямо на Вас, але їх напрявляють в небо, тому не переймайтесь, від базових станцій мобільного звязку, домашніх приладів ( мікроволновка, телефони, вайфаї ітд ) фон буде більший ніж від тих РЛС направлених угору, особливо якщо вони там взагалі є.
  10. Випадково побачив в барахолці
  11. Питання до тих у кого працює рідний двигун подач, або працював. Наскільки голосно гудить сам двигун? У мене гудить як любий трансформатор, тільки якось неприродно голосно. При цьому працює наче нормально. Це так у всіх чи тільки у мене?