Відповіді в профілях, опубліковані користувачем Куляста_Блискавка
-
Пояснітть що за порушення в мене, бо заходжу на сайт рідко, подав тему про Иж 250 і ще щось там додані дві позиції. Прошу пояснити що не так. Завчасно Дякую.
-
-
-
-
На першій сторінці теми вся технологія викладена у фотках. Два отвори під болти кріплення кришки ГРМ розсвердлив до 8 мм, відповідно розсвердлив отвори і в кришці. В підшипниковому щиту ( ""гітарка"") просвердлив два отвори Ф7,6мм і розгорнув їх до 8мм.
Права трубка- вхід брудного мастила від насоса, вище місця входу трубки в канал, канал заглушено свинцевою кулькою. Ліва трубка- вихід масла після фільтру в колінвал.
Так виконано стик каналів гітарки і картера.
Підставка маслофільтра кріпиться до кришки ГРМ гвинтами, трубки,що проходять крізь отвори кришки ГРМ ущильнюються при монтажу на епоксидку.
-
-
Здравствуйте! Такой вопрос: имею множество полезной тех литературы в электронном виде. Думал загрузить в библиотеку. Хотя бы самые ценные. Но не нашёл как. А если все, то на 2 ГБ потянет (так сказать, страдаю плюшкинизмом))