• Объявления

    • Одессит

      Календарь чипмейкера Украины-2018   16.02.2018

      Заказы собираются здесь.
      Нужно определиться с объёмами печати.
      Прошу все текущие и предыдущие заказы указать (перенести) в этой теме!

Рус Укр

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    151
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

27 Нулевая

О Рус Укр

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
  1. Я колекціонерів не розумію.Вибачте(((
  2. Вже б самі зробили швиденько)))
  3. Більшість людей марнославні і не люблять коли їх вчать тому на що в них є вже своя точка зору.А вже ж є різні псхологічні підходи і мотивування , але зізнайтеся собі самому ви не готові покласти на це достатньо часу тим більше що результат який вам хочеться не гарантований .Навіть сам Бог не завжди досягає бажаного .Тому потихеньку можете намагатися переконувати ,гривнею , або необхідністю забезпечувати близьких людей ...Але як що людина не хоче краще пошукати ту що хоче))
  4. Там бієніє буде майже гарантовано
  5. Лучше не рисковать .Головка довольно дорогой узел.
  6. 2 побєдітових пластинок достатньо .Оберти біля 800.І будь ласка не відповідайте ті хто не робив такого
  7. Навіщо фрезерному тормоз?Це ж не токарний))
  8. Стукнути зверху по глівках ,можливо послабнуть.
  9. @Куляста Блискавка Таку свердловину я бурив ударно-мотузяним( бо замість канату була звичайна мотузка) способом. Долото і желонку виготовив з звичайної Ф130 мм водопровідної труби. 8 метрів глини удвох пройшли за півтори години.Потім поставив обсадну з ПВХ каналізаційної, на заглиблений кінець якої намотав фільтр з штукатурної і москитної сітки Не могли б ви докладніше дати розміри долота , жалонки ,установки іяк з,єднувалися обсадні труби.
  10. У вас же наче є токарний .Дістаєте метал і гайда будувати))
  11. Чім більше крок і в,язкише мателіал тим більше треба зменшувати попередню проточуваний діаметр під рвзання різьби різцем. Особливо коли перші проходи більше міліметра. Наприклад вам треба нарізати м10х1,5 на сталі 3.То проточити треба близько 9,7. Перший прохід 1мм ,другий, 0,5 і міряємо гайкою. Як що не достатньо то ще по 0,15-0,25 добавляємо.
  12. Закалить в графите , думаю походит .
  13. Искру от быстрореза трудно с чем то спутать))
  14. Сталь зібралися обробляти?В руках такого не зробити, руки скоріше всього "відірве."