Віталій Дорош

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    343
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    5

Віталій Дорош last won the day on 22 марта

Віталій Дорош had the most liked content!

Репутация

139 Отличная

Специальное звание пользователя (от администрации)

Центр дитячої та юнацької творчості с. Уланів

О Віталій Дорош

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 25.07.1984

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Уланів
  1. І так, проблему з зарядкою вирішено. Спочатку я ще пробував і сімісторну і на транзисторах (з журналу Радіо) і нічого конкретно хорошого в мене не вийшло. Сімістори шунтували на плюс, і все грілось... Транзисторне працювало як треба, трохи грілось, але робило, до першої прогазовки.... 80 вольт йому забагато було. Випадково на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) продавався мій скутер! повністю з пластиком але поломаним коліном. Я не думаючи замовив, приїхав аж їз Сум... І що саме цікаво, генератор в нього не такий як в мене. І магніт не такий. Тому поставив все з "донора", запустився зразу і.... зарядка 14 - 14.1 вольт!! Ура!! Дуже дякую людям які долучились до ремонту сійого чуда. За презентований чугуній для циліндра, за ремонт голови в Києві... Всім дуже дякую. Скутер дуже здивував своїми ходовими якостями і тягою двигуна. Це вам не якись китаєць. Пре як дурне!!!
  2. Все вірно, на масу не дзвоняться...
  3. Так це і є японець. Самий чистий... (не враховуючи китайського поршня та клапанів) Тоді сімістори не закриються, так як керуються вони мінусом... Якщо я вірно розумію.
  4. Так, це простенька схемка китайської зарядки. І вона знову шунтує обмотки... Не виходить мені шунтувати, не витримує проводка. Горять роз"єми. Напевне тут схема має бути з ШИМ.
  5. генератор повністю залитий лаком, не хочеться його ковиряти. А таку напругу генератор видає для того, щоб на різних обертах мати постійну потужність.
  6. так ця схема також шунтує обмотки, тобто замикає їх між собою. Знову провода поплавляться.
  7. Реле не таке. Має бути шести піновий роз"єм. Три фази, плюс, маса, і контроль +12 вольт.
  8. Скутер ямаха цигнус 1984 року з двигуном 50 V. Яка марка реле - хто його зна....
  9. А де ж його знайти??
  10. може попробувати зробити ось таку схемку? Це для сонячних панелей, але якщо трохи пікорегувати прошивку під 90 вольт, то може запрацює?? http://robocraft.ru/blog/3161.html
  11. Отже провів пару дослідів з хитрою зарядкою. Спочатку заміряв вольтаж при навантаженні. Після діодного моста з підключеними лампочками на 24 вольт та 70 Ватт послідовно 4 штучки напруга - 85 вольт на повному газу. В половині десь приблизно 32-40 вольт. На холостих 8 - 10. Також попробував підключити оте реле, що шунтує обмотки через лампочки 24 вольт 70 Ватт. Тобто від кожної фази генератора через лампочку. Ефект мене порадував. Все запрацювало, лампочки на повному газу горіли в повну силу, зарядка на оборотах стабільно 14.2 В. Навіть з увімкненям освітлення напруга не просідала. Провода та роз"єм від генератора не грівся. Я вже зрадів, приліпив три фари додаткових спереді, і рушив проїхатись. Перших 100 метрів все робило. А потім повалив дим з-під передньої панелі, і все закінчилось. Що саме згоріло - не знаю, ще не дивився. Отакі досліди. Так і не зробив зярядку..
  12. Так, але від 30.в. Трохи нижній діапазон малуватий. Та і чекати трохи довго... Хочу попробувати взавтра поставити перед входом в реле на сімісторах по лампочці на кожну фазу, і поглянути, що буде... Десь на ват 20-30. АКБ 12 ампер\ч. 12вольт.
  13. Якщо буде на мінус, то по схемі сімістори не закриються, так як керують вони постійною напругою... Чи я помиляюсь?
  14. Дуже мало потужності в цього дц-дц.... Нормальні умови вважати які? Просто робота двигуна без акума? Чи робота з аккумом, тобто його зарядка? Чи робота двигуна з акумом та увімкненим світлом (ніч)?
  15. Запитував ще одну людину про такий регулятор. Так він сказав, що таке колись бачив на ардуіно..... І стояло воно на якомусь мотоциклі. Ще разом був вольтметр на щитку. Тобто ардуіно вимірює вхідну напругу з генератора і напругу яка на акумі. І цю різницю регулює за допомогою ШИМ та каскадом з польових транзисторів, які були включені в паралель. Це його слова. Я зрозумів так, що дуінка намагається шимом з 15 до 80 вольт які з генератора зробити завжди 14.2-14.5. Це ж якись графік побудувати треба, за яким вона буде працювати... Можна таке зробити?