Malimon

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    5
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

6 Нульова

Про Malimon

  • Звання
    Початківец
  • День народження
  1. Власне те, що я називав бочкоподібним роликом є насадкою на ведучий вал під конкретну задачу - зігнути трубу 40х20 в радіус 250 мм без хвилі на внутрішній стінці. Знімаю цей ролик і катаю усе шириною до 40 мм, лише пильную, щоб заготовка йшла по роликах з одного боку чи рівно посередині, інакше вийде спіраль, а не дуга. Мати різні ролики на кожен тип труби набагато краще, але зараз вистачає і такої комплектації.
  2. Як на мене, при купівлі уживаного автомобіля основним параметром має бути його стан, а технічні характеристики - це вже другорядне. Колись у мене був ВАЗ 21056 англійка з двигуном 05 (1,3), через певні обставини змушений був замінити двигун. Знайшов новий двигун з довідкою-рахунком (колись і таке було) але 01 (1,2). Замінив і жодного разу не пошкодував, як гарно той автомобіль їздив.
  3. Ось перша зігнута труба 40х20 ще без бочкоподібного ролика, всередині дуги значна хвиля Далі виготовив ролик на ведучий вал та закріпив його 8 гужонами, труба стала рівномірно вогнутою Труба 20х20 прокатана без бочкоподібного ролика на ведучому валу Як видно цю трубу зовсім не сплющило хоча радіус дуги 250 мм.
  4. Хочу показати шановному товариству свій трубогин для профільної труби. Минулого року виникла потреба прокатувати профільну трубу 40х20 в дугу радіусом 250 мм. Було переглянуто десятки сайтів та різноманітних конструкцій та на одному з американських сайтів була знайдена подібна конструкція, яка зацікавила своєю простотою та можливістю виготовлення з підручних матеріалів. Геометричні параметри вибрані виходячи з потреби. Жодних креслень чи ескізів не робив. Використані матеріали: смуга 100х8 - 2м, круг 50 Сталь 45, осі роликів - шток амортизатора причепа ММЗ, ведучий вал - частина півосі Москвича 2141, втулки ведучого вала - бронза яка була, домкрат-ромб 1000 кг, метизи... Листогин використовується надворі де кріпиться до верстака болтами, а не струбциною, як на фото. Дотепер було прокатано біля сотні дуг - політ нормальний. Перед кожним використанням ретельно поливаю індустріальним маслом. Решту можна роздивитися на фото. В процесі експлуатації було виявлено недолік (якщо хтось захоче повторити, зауважте): краще використати гідравлічний домкрат, як у прототипа, а то перший домкрат-ромб на 400 кг був зруйнований в ході випробувань, прийшлось наточувати конструкцію донизу. Надалі планую виготовити пристойну корбу (можливо колесо, як у прототипа) та пофарбувати. Нажаль посилання на прототип не збереглося.