sergej66

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    97
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

20 Нульова

Про sergej66

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Сергей

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0
  1. 3а130 або 3у131, все залежить від стану. ці верстати універсальні, можуть виконувати роботи як наружна шліфовка, так внутрішня, а також шліфовка конусів з великом углом конуса. передня бабка повертається, шліфовальна бабка повертається. але тут головне стан, бо хороший ремонт цих верстатів трохи стоє грошей. але робота яку роблять ці верстати теж не дешева.
  2. щото в вас неправильно зібране. масло взагалі там повинно текти. це масло яке пройшло через запори. питання тільки в його кількості.
  3. це вкладиші верстата 3г71м, а шукають на верстат 3г71, там стоїть деформуєма втулка. це абсолютно різні речі.
  4. при частотах нижче 3-5 гц момент не стабільний, і він дуже падає, тому або брати двигун з великим запасом потужності або все таки привід постійного струму чи сервопривід. багато яких робіт при розточці прийдеться робити на частотах нижче умовно кажучи 2 гц. тому рішать це питання прийдеться тому хто буде працювати виходячи з робіт які потрібно буде виконувати. ps. двигун постійного струму на самих нижчих подачах виконує один оборот за декілька секунд.
  5. частотник замість двигуна постійного струму не піде точно, в нього не має моменту якраз на низьких частотах, а вам якраз потрібні малі обороти для чистових розточок. краще пошукайте сучасний привід постійного струму під ваш мотор, болгари роблять, ціна приблизно така сама. контролер , як про мене він там взагалі не потрібний, шкаф довольно простий - це лишні затрати і подальше обслуговування.
  6. https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/friktsionnyy-val-16k20-1m63-2m55-shpindel-3b722-IDFjKq0.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1 на олх об'ява, і вкладиші похожі на 3б722, попросіть нехай проміряє. можливо це ваш випадок
  7. +380963668359, ⁨Олег Вкладиші 3б722⁩, Попробуйте позвонить по цьому номеру, це людина давала об'яву в групі "станки" на вайбері. вроді там були такі вкладиші. але в мене питання чому старі не хочите перешабрить, в принципі якщо не попливла бронза , то можна перешабрить і вони ще будуть працювати. металеві задири на вкладишпх це довольно часте явище, але це все виправляється. шабровка нічим не хуже розточки. головне потім виставить правильні зазори і використовувати паспортне масло.
  8. не забувайте що підшипник при роботі гріється і збільшується в розмірах. тому йому куди то потрібно це збільшення дівати. скоріш за все там з завода був такий розмір. моя порада зберіть так як є і провірте зробити шарики квадратними , а підшипник музикальною шкатулкою ніколи не пізно.
  9. паспорта на цю панель не знайшов, але у вас з правої сторони панелі бачу є обратний клапан, циліндрик з конуском на краю. в гідросхемах він підпружинений, стоїть клапан в схемі зливу з системи в бак, задача блокування підсосу воздуха в систему при виключенні. провірте, повинен бути він і пружинка його. обов'язково перевірте пятно контакта на клапані. те що писав вище про шестерню реверса теж зустрічав.
  10. в бокових кришках пружина не стоїть точно. а от стояла вона скоріше під валом реверса. спереді чорна кришка. чисто як демфер , щоб рукоятку не провертало, тоді коли не потрібно. але я подивлюсь в паспорті, вроді як в мене був. бо не все по деталям пам'ятаю на пам'ять.
  11. це на щось похоже, а то 200 л сож трохи крутувато, а особливо якщо подивитись на ціну нормального сож.
  12. не потрібно, бо розибрати можна, собрати майже із області фантастики. краще потратити цей час на що небуть більш потрібне
  13. все таки люфт вам потрібно перепровірить ще раз спочатку провірте осьовий - вперед -назад, який він дальше поставите індикатор на радіальний люфт, зусилля яке будете прикладать до шпінделя приблизно 15-20 кг. більш не потрібно, але старайтеся шпіндель придавлювать або вперед, або назад щоб нівелювати осьову складову люфта. якщо люфт до 5 мкм як правило шпінделя працюють нормально
  14. не міряйте доходи свої і рядових станочників, вони різні. не кожний станочник зможе витратить на ремонт шпінделя станка типу 3л722 як мінімум 40.000 грн, для верстатів типу 3е, 3д приблизно 15-25.000 грн як ви пишете в 3л внутрі багато мазюки. пишу - не має. шпіндель з заводу легенько змазаний звичайним мастилом для цих підшипників, щоб не було корозії. в підшипник з заводу закладено приблизно 5 мл смазки. в станках типу 3е чи 3д деякі діячі через сапун заливали масло - але це скоріше виключення. якщо там є лишня смазка - значить там вже хтось.був і добавив те що було під руками. гудуть в шпінделях як правило передні опори, дуже рідко - задні. якщо підшипник ще живий - то бажано трохи добавить смазки. смазки потрібно не багато - для 3л приблизно 30-50 мл, для 3д і подібних вузлів - 15-30 мл на одну опору це - не великі затрати і попробувати продовжити роботу можна. смазку для цих вузлів потрібно брати типу окб122-7 або аналог. смазка "старт" -це для фортун - для цих вузлів вона слаба. імпортні аналоги смазки в цих вузлах не працюють. і ще одне. в деяких імпортних верстатах з подібними системами є передбачені тавотниці. чомусь буржуї не кажуть що добавить нової смазки - це злочин. тому - ВЕРСТАТНИКИ - рішайте самі - є гроші міняйте, не має працюйте так.
  15. якби смазку не добавляв і верстати після цього переставали працювать, як не писав про це. але ресурс підшипників на декілька років збільшується. тому добавлять смазку чи мінять підшипники кожний станочник рішає сам. як то кажуть на кону стоїть довольно велика різниця в ціні. не спорю, є шпінделя де вже немає резону добавляти смазку. коли міряєте люфт підшипників, індикатор ставите на корпус шпінделя, не міряйте від стола. бо заміри будуть завищені і не правильні. на верхньому фото шпіндель візуально стан не поганий, смазка хоч і потемніла , але латуні не видно. попробуйте акуратно почистить грязь, і переміряйте рядіальний і осьовий люфт.