Siromanets

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    24/4,96 (полученные отзывы)
  • Публикации

    259
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

36 Нулевая

О Siromanets

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Полонне
  1. Не хотілося би вас розчаровувати, але купляли: і в Китаї, і в Північній Кореї.
  2. І чому тоді СССР стільки станків у Швейцарії та інших країнах закупляв?...
  3. Осталось: 27 дней и 21 час

    • Продажа
    • Состояние: БУ

    Електричний двигун, паспортні дані добре видно на фото. В клемну коробку виведено 6 проводів. Певно був фланцевого кріплення, тепер має звичайні кришки (лапи відсутні!). Обидві кришки мають тріщини (обвів червоним) і це не результат використання, а заводський брак (в тріщини потрапила фарба при фарбуванні). Мотор крутиться легко, при роботі не гріється

    250.00 UAH

  4. Як плануєте робити привід на ВФГ?
  5. Згоден, але з деякими уточненнями. Б/В мотор можна купляти за умови що ви своїми руками обмацали його і перевірили. Покупка через той самий ОЛX, може принести неочікувані сюрпризи. Навіть якщо двигун має справні обмотки, він може мати скривлений чи потовчений вал, зношені підшипники, провернуті посадки на валу (рідше) і в кришках (частіше), тріщини в кришках (доволі непомітні) і т.п. Тож якщо маєте згорілого мотора, з хорошою механічною частиною, і за умови що саме такий вам потрібно, можна нести його в перемотку. P.S. Ще один дуже важливий момент, який багато хто не бере до уваги - це підшипники горілого мотора. Знаю багато випадків, коли після перемотки, мотор збирали без ревізії підшипників і він знову горів. Причина в тому, що коли згоряють обмотки, вони непогано прогрівають підшипники, змазка частково витікає, а та що лишається, втрачає свої властивості. Якщо мотор працює на виробництві і в важких умовах, то після ремонту обмотки підшипники міняти обов'язково. В хобійному обладнанні і виробничому обладнанні в якому мотори працюють нечасто і не особливо навантажені, варто помити підшипники малярною щіткою в бензині, просушити і набити свіжою змазкою. Буде працювати довго.
  6. Яка в неї висота від підошви до центру?
  7. Можна у Володимира купити. Він є на нашому форумі під ніком Улис.
  8. Якщо маєте такий станок, то поміряйте шків і порівняйте з кресленням. Якщо вони однакові, то моє креслення буде корисним і для тих хто має НГФ-110Ш2.
  9. Довго лопатив Інтернет в пошуках креслення шківа на двигун НГФ-110Ш1. Не має такого в наявності. Прохання тапками не кидати - "я єго слєпіла, із того что било". Фото з мережі, креслення... майже моє
  10. Продаєте тільки комплектом, чи домовимося поштучно?
  11. Схема підключення, розміщена на рідній кришці
  12. Пристойній людини мультиніки не потрібні... На всіх відвідуваних мною тематичних ресурсах, створення клонів є підставою для пожиттєвого блокування.
  13. Мене в ПТУ такого не вчили...