Meyson

Пользователи
  • Публикации

    149
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

14 Нулевая

О Meyson

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Посетители профиля

78 просмотров профиля
  1. @vigorko Я так зрозумів у вас в стенді в якості преса стоїть рульова рейка. На стільки такий варіант зручний і яке зусилля потрібне щоб розсухарити клапан?
  2. Я чому запитав, просто подумав якщо поставити рейку від гур і насос посадити на електромотор, зусилля буде взагалі нульове.
  3. Так в тому то й суть, на пневматиці зворотній зв'язок ніякий,тому що повітря досить сильно стискається, а значить більше шансів запороти щось, чомусь гідравлісти не рекомендують використовувати стиснене повітря при ремонті гідроциліндрів, з їх слів на пневматиці простіше але більше проблем " від пневматики секції телескопічних штоків при випресовці літають як снаряди по цеху". Якщо використати ГУР то залишається хороше тактильне відчуття а от сила яку треба прикласти суттєво зменшується, простіше кажучи хто їхав на авто з ГУР той знає
  4. Я про це писав на початку теми де є посилання на відео, я помічав що в них електроди не приварюються і міця зварки виходять не перегріті. Цікаво виходить, от би спробувати такий спосіб на звичайному трансформаторному апараті.
  5. З дуру можна багато чого зламати Мені попадались головки в яких я два рази ламав саморобний знімач, а на його виготовлення повірте я не шкодував ні матеріалу ні зварки. Схожі дискусії були на тему опресовки кабельних наконечників, одні хвалять звичайні прес кліщі тому що ними не передавиш алюмінієві наконечники, інші хвалять гідравлічний прес тому що ними легше працювати. Я рацював і тим і тим, і скажу вам що наморозити можна і тим і тим якщо нема "чуття" в руках, а якщо його немає то треба іти цеглу носити, а не те щоб мотори ремонтувати.
  6. І так, прочитавши книгу "КОНТАКТНАЯ СВАРКА" Стало багато чого зрозуміло. 1) Приварювання нікелевих полосок до акумуляторів називається "Двох точкове одностороннє зварювання", режим зварювання якого відрізняються від звичайного одно точкового зварювання тим, що напруга на виході апарата повинна бути в двічі більша. 2) Зварювати нікель рекомендується на "жорстких режимах", тобто ток як найбільше, час витримки як найменше. Також рекомендується перед основним імпульсом робити "прогрів" коротким імпульсом для усадки контактних поверхонь, що сприяє покрашенню контакту між ними. 3)Форма електродів відіграє велику роль, для нікеля рекомендується форма у вигляді усіченого конуса з кутом 120 градусів. Сферична форма категорично не підходить. 4) Сила притискання листів повинна бути на 20% більша ніж для сталі. І приблизна таблиця режимів для нікеля: Толщина Диаметр Усилие Время варки Сварочныйток Мин.нахлест Мин. расстояние электрода сжатия (периодов) между точками мм мм даН n кА мм мм 0,1 4 45 1 - 2 7 100 6,4 9,5 0,25 4,8 60 1 - 3 11 800 6,5 10,5 0,4 4,8 115 2 - 3 12 300 6,5 11 0,5 4,8 170 2 - 3 13 8 14 0,8 4,8 400 2 - 3 15 9,5 22 1,6 6,4 800 3 - 4 21 16 38 2,4 7,9 1 000 5 - 8 26 20 48 3,2 9,5 1 500 17 31 22 60
  7. Тепер зрозумів, так можна поставити в діагональ діодного моста польовик або IGBT, і для симетрії намагнічування включати транс наприклад за 1/8 періоду до переходу через 0, і виключати 1/8 після переходу через нуль, в такий спосіб можна мати любий часовий інтервал з контролем симетрії.
  8. А чому ускладнювати ? Є схеми тільки не з транзистором в діагоналі а з тиристором, але це суті не міняє. Можна взяти FGH40N60 він не такий дорогий, а характеристики дуже хороші. В якості драйвера можна взяти HCPL 3120 або LTV3120S, штука не дорога, але зразу маємо і драйвер і гальванічну розв'язку.
  9. Більше й не треба
    Все супер.
  10. Класно, в мене якраз є знакогенеруючий індикатор. А програма контролера в вільному доступі ?
  11. А якщо попадуться підзакисші? Дійсно, вам такі часто попадаються? Мені всього один раз, аз зйомник зламав.