Валентин В.В.

Користувачі
  • Продажи

    7/5
  • Покупки

    26/5
  • Публікації

    714
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

Валентин В.В. останній раз здобув день на листопада 16 2022

Валентин В.В. має найбільш улюблений контент!

Репутація

126 Відмінна

Про Валентин В.В.

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0
  1. Вже декілька місяців працюю на ЛТ-10 з питанням "чи не відмовитись від коробки швидкостей". В мене частотник 3.3 кВт, і двигун 4 кВт. Працюю КПП встановив на максимальну швидкисть, і регулюю тільки частотником + перебор. Для моїх потреб - хватає. Але, більше 2 мм не знімаю взагалі. Далі вібрації, цей станок тільки на вигляд великий Тож для такого - можливо. Особливо якщо шківом оберти в 1000 об/хв зробити на 70-80 Гц, якщо двигун на них працює нормально. "Але", є нюанс. Нижче 80 об/хв не дуже. Частота вже до дуже низька, момента в двигуні мало. Але і інше. На таких обертах, я тільки різьбу можу метчиком почати. Там зусилля мале. Якщо на таких обертах пробувати дерти великий діаметр - скоріше не потягне. Але, в мойому випадку не тягне верстат. Вібрує, дробить як навіженний. Про КПП думав по тій же причині, знизити шум. Верстат в приватному дворі, рядом сусіди. Також, більше шуму від гітари.
  2. Доброго дня. Панове, маю рельсопильний станок РМ-3 (здається). В станку розбита втулка. І розбитий корпус в її посадці. Питання: 1. Рідна втулка якийсь пластик, можливо фторопласт. ЇЇ не скільки на валу розбило, скільки нею корпус. Чому втулку вибрали з фторопласту? Для простоти її заміни? Який натяг посадки фторопластової втулки робити? 2. Якщо втулку робити з латуні, який натяг робити для посадки? Корпус алюміній. 3. Який зазор має бути втулка/вал, якщо там і обертання, і зміна вектора зусилля. 4. А що краще, фторопласт чи латунь?
  3. Нашел такие, но контакті только нормально разомкнутіе. Новіе, но в комплекте нет резинового пільника.
  4. Як пройшла операція? Все добре сподіваюсь?
  5. Куплений. Тема не актуальна.
  6. ДОброго дня. Шукаю рельсоріз. Б.у. в працюючому стані. Може в кого є як баласт в господарстві.
  7. + скорішого одужання
  8. А в нас ця фраза отпала. Бо після того як частина бригади пішла воювати, навідь чергові графіки перекрити неможна. І пів року всяких обїяв про "треба на роботу..." ніякої користі. Чергувати вже ходить і енергетик дільниці, я на сміжній дильниці і сам начальник дільниці. Але, про підвищення зарплатні мови взагалі немає. Одна фраза, ну війна ну що ми можемо... Але кидати навідь таку роботу не збираємось, бо найти кращу складно. Платити більше ніде не хочуть.Нажаль, доки війна, так і буде
  9. Був подібний набір, тільки з трохи меньшою кількістью елементів. Пластилін. То так, наглядное пособіє
  10. Скорішого одужання!
  11. 1. В цьому випадку так. Ржа. Але далі викулачкитбкру за проточенний метал. Різниці немає 2. Так. І в більшості деталь входить в кулачки не більше 50%. Хоча вони прошліфовані. Мали б тримати і 50%. Просто деталь треба максимальної довжини отримати. Спробую все те саме, але задати в кулачки повністю. 3. Той самий результат при обробці деталі 75мм, с піджимом задньою бабкою. Тобто останній розріз, заготовка 150мм. По середині. Різ коло самих кулачків. Виліт 75мм і упорний конус. Той самий результат. Дробить. Не ріже. Ще підкажіть. Якщо клеїти планшайбу, клей 230 градусів. Це забагато, щоб потім розібрати? До скільки його гріти потрібно буде?
  12. Ями немає. Зносу взагалі немає. Як купував, лінейку прикладав. Щупи не лізли. Супорт затягував тільки болтом для фіксаці переміщення. Він стоїть далеко, і врядчи може прижимати суппорт. Коли дробить, прощупував все пальцями. І по СОЖ на стиках рухомих елементів видно що шевелиться. Зовсім прошки (ну зовсім) поперечка. При тому, що затягнув клина. Їздить важко стало, а як видно що там пульсую СОЖ на стику, так і далі видно. Але то зовсім трошки. Перше, де винимає на дотик і слух вібрація, це передня бабка. Чи то підшипник, чи то таки планшайба. Думаю, розібрати шпінделя. Але що я там побачу? Посадка підшипник - шпіндель. Посадка Підшипник корпус бабки. Гайка регуліровки не дожимаю підшипника (Я її молотком через настаку затягнув. Таке відчиття, що вона вперлась в щось. І далі ні на мм не іде). І таки приклеїти планшайбу. Але то вже після того як розібрати шпіндель. Бо не певен що з нею розбереться нормально. Дефект самого підшипника? Малоймовірно. Ну там бієніе, еліпс. Но він же не можа девати дробленіє. І ще, здається, що як тільки виготовив нову планшайбу, так не дробило. Я ж відрізав різцями. А зараз взагалі ніяк! Може таки поки планшайба була щойно виготовлена, плотно сідала за рахунок шероховатості. А чим більше точив (так і на удар в тому числі), то шероховатость расклепало, і з'явився зазор? Я ж не жду чедес від нього, але хоть якось же повинен працювати. Да, за знос направляйки. Треба ще раз лінейкою потикати, може там не знос, а "мостік" той що знімаєтся, криво лежить? Але діагонального люфта супорта не бачив. Він ажкий, може не прикладав досить сили? Малоймовірно.
  13. Вот такое дробление. Проход на авто подаче. Режим один и тот же. От шо ему надо? Матовые канавки, то разметка для отрезки.
  14. Хочу подякувати всім за поради! Вчора запустив СОЖ. Цікава штука, але мокра І тут таки повилазили косяки. Таки дробить. Останні різи були на обертах трохи меньше 100. Інакше дробить так, шо зуби щестерні різцем робить. Підвищення обертів до 500 взагалі страшно стає. Да, центром підпираю. Протачував дліний вал. Десь 700мм. Виявилось., що ближче до обертового центру ріже гладенько. А як доходить до патрона, десь мм до 150 - починає дробити. При всіх тих самих режимах. І так на двух валах. Також при відрізанні, на низьких обертах, в зоні передньої бабки чути що починається вібрація. Яка (при її збільшені) проявляється дробленням. Навідь зняв кришка бабки, думав відкрутилась регулювальна гайки натягу підшипника. Вона затянута. Але нагріва підшипника не відчуває. Можливо таки щось сталося, і появився люфт в підшипнику? ЛТ-10, наче і майже новий. Но як все через одне місце зроблене Таке відчуття, що гайка підшипника затягнута до упора. А натягу не дає. Мабудь таки потрібно буде розбирати, знімати шпіндель та перевіряти посадки . Може щось прослаблене. А я шукаю не там. Хоча як планшайбу зробив нову, стало небо і земля. Але і підшипник ставав теплим при роботі. А зараз майже холодний. Але то вже інша справа.