olkogr

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    15/4,87
  • Публікації

    1 701
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    44

Усі публікації користувача olkogr

  1. А для чого там плата контролера? В мене зроблено на кількох релюхах.
  2. Є в нас такий на виробництві в дві зміни маслає вже 4 рік. Жорсткість порівняно 1к62 і 16к20 не зрівняна . Точний. Автоматичну коробку звичайно викинули. Ну дуже вона махала мозок. Двигун 11 кВт , частотних і гальмівні резистори вирішують всі питання.
  3. Продають в Хмельницькому координатку, комплектна, на вигляд не зношена. На оптиці. Ціна просто бомба 25000 грн. Шкода верстата бо піде в металолом. Вага десь 3 т. Якщо потрібні координати продавця пишіть.
  4. Який діаметр гвинта і крок? Діаметр втулки?
  5. Яка різьба?
  6. В совку так лили. Зараз є кращі варіанти. Якщо для себе.
  7. І20)
  8. По нормальному в ерозіїі є запалювальний імпульс і робочий. На старих генераторах так прямо і зроблено два генератори в одну лінію. Перший імпульс запалює дугу, далі від другогогенератора підтримується та дуга якийсь час (він задається, і напруга при тому набагато менша ніж при запалі). І так воно імпульсами жарить. Якщо напруга на запалі недостатня (практично коротке) електрод зупиняється, якщо не допопмагає відїзджає назад. І так далі. Всі довжини імпульсів і їх частоту і паузи можна висталяти. Відповідно в готових ерозіях є технологічні таблиці і в залежності від матеріалів електроду та деталі, площі їх стикання, необхідної чистоти поверхні це все налаштовується. якщо робити то все самому вас чекає метод спроб і помилок). І на це можна пів життя потратити (як це роблять відомі фірми). Щоб ви розуміли ерозії 90х років при ті ж потужності генератора працюють в десятки разів менш продуктивно ніж сучасні. І все питання в формі імпульсів генератора ..... І чистота поверхні на сучасних станках 0,05-0,1 на чистовому проході.....
  9. Я що тут раджу розробляти свій сервопривід чи пасок? Лити гуму, штампувати залізо і намагнічувати магніти? Я раджу зі свого досвіду те що буде працювати. Ваш тролінг можете притримати для не розуміючих людей, яких мені і шкода в цій вітці. Ви разом з семеном можете рвати на собі рубахи в той час як інші будуть втілювати в життя свої задуми і насолоджуватись результатом. Я тут якраз для того встряг сюди щоб такі як ви своїм "авторитетом" не відбивали охоту людям в модернізації совкового лайна.
  10. Навчись відповідати за свій тупізм і балаболство. І можливо тоді хтось з тобою почне нормально говорити.
  11. Я вже вам все відповів по темі. І кормити троля не хочеться як тут казали. Прикладом може бути навіть мої верстати які успішно працюють в людей вже 10 рік.
  12. @Semen47 О це семена понесло))). Перехід на особистості - явний признак недолугості і брехливості. Те що ви тут понаписали про сервопривід (одна і та сама мантра) - просто ахінея і ніякого зв'язку з реальністю немає. Не знаю на чому і де ви працювали - але з таким досвідченим "працівником" мені б було шкода вашого роботодавця. Хочете щоб вас не макали? Відповідайте за свої слова. Можна по черзі: "Если правильно пересобрать маслостанцию,добавить всеми нелюбимый "гидроаккумулятор" установить новый шестеренчатый насос, там 40 литров масла в баке ВСЕГО.А вот усилия гидравлики не сравнить с ШВП и серводвигателем" Розкажіть чим допоможе гідроакумулятор та шестеренчастий насос (один з самих неефективних в гідравліці особливо на таких тисках) досконалій роботі шліфовального 3Г71. Яке зусилля розвине гідравліка а яке двигун в 1,5кВт через правильне передаточне? "за 2000 баксов я переберу всю гидравлику на Festo" Крім розказів про Женю з Харкова ніякого обгрунтування як людина має за такі гроші замінити гідравліку в 3л722 . Наведіть приклад хоча б головного насоса від фесто який би туди підійшов. А інакше це все трьоп першокласника який не розбирається в темі.
  13. Це ваші питання що там вам надоїло а що ні. Давайте бути господарем свого слова і не зїзджати на Жень з Харкова і т.д. Цитування робиться для того щоб мокнути деякі частини тіла автора посту. І той автор відповів за свої слова про вартість обладнання. Форум штука публічна, мало того має властивість запамятовування всіх опусів. У вас конкретно написано що ви всі компоненти заміните на фесто. Ще й нові. Своєю брехнею ви тут людей збиваєте з шляху істинного, зараз почнуть всім форумом тут шукати ту примарну гідравліку по таких цінах. Немає ідеальних рішень, всюжи шукається компроміс. Але на даний час за повної відсутності гідравліки в такому верстаті що б тут не пробували довести сервопривід буде рулити як по ціні так і по результату. Якщо ж вона є, комплектна і справна - для роботи в гаражі, я б залишив. Всі нападки на сервопривід вважаю надуманими і адекватних доводів, в її противників не бачу.
  14. Та вже надоїло. @Лесник E. переконувати не буду живіть з гідравлікою. Всі хто тут був думаю зрозуміли що і як. А вас мені шкода, шкода що вам прийдеться жити в світі сервоприводів та систем ЧПК - вам таких ненависних))).
  15. Ви сказали за 2000 баксів всю гідравліку замінете на фесто. А 400 баксів коштує сервопривід про який в тому повідомленні говорилось. Мало того скажу за 2000 баксів замінити в штатній гідростанції ВСІ компоненти на ФЕСТО вам не вийде ніяк. Ну і про бухлішко будете мріяти тільки.
  16. Це коли діло доходить до оптимізації і максимального зниження ціни при даному ресурсі. По перше в пром обладнанні здебільшого і так все робиться з великим запасом. По друге для себе в гаражі можна поставити і пасок в 2 рази ширший і серву в 2 рази потужнішу. І буде вонго все працювати довго і щасливо. А багато людей і часу якраз потрібно щоб оптимізувати конструкцію і максимально здешевити виробництво. І якісь японці зроблять такий же станок який буде 10 років працювати, але серва там буде не 4 кВт а 2, і пасок 20мм. При сучасному розвитку машинобудування і САПР одна людина заміняє конструкторське бюро з 20 чоловік совкового типу. Мало того 90% випробувань можна замінити компютерним моделюванням. А його неточність в 10% можна просто накинути в більш моментний двигун і ширший пасок. І все буде працювати. Я вам можу навести купу складних коснтрукцій які справно та довго працюють і були спроектовані виготовлені одним двома людьми. І що?
  17. Я купую і гідростанції і розподільники як китайські так і німецькі. То трохи в курсі цін. Покажіть мені гідростанцію від фесто за 400 баксів, нову.
  18. Для чого ? Чи ви хочете його кільцевати? Пасок має мати довжину прямої частини як мінімум на довжину ходу столу плюс на петлю якою заходить на привідний шків. Тобто для 722 шліфовки ну 1,5-1,8м. Ну якщо ви його витягнете на десятку то буде дуже добре. Ніяк практично. сервопривід з ПЛЦ буде коштувати 400 баксів і все більше нічого не потрібно. За 2000 баксів ви ви хіба насос з двигуном купите, без розподільника. Про інше можете тільки по мріяти у своїх снах. Ресурс КГП можна легко розрахувати. Якщо ж всетаки її використати в якості приводу. І можна його зробити дуже великим якщо потрібно. Все залежить від поставленої задачі.
  19. При 5 осьові обробці він змінює напрямок на протилежний практично щосекунди. Думаю за годину роботи він робить більше змін напрчмку осі Х ніж 722 шліфовка за зміну.
  20. Так. Тут на відео мій станочок. Рух по осі Х за допомогою моторчика 400Вт. Вага рухомої частини по Х 160 кг. При таких прискореннях (точно не потрібних для приводу стола плоскошліфа) двигун ніде більше 80% номінального моменту не навантажується. А може дати і 200%. Уявляєте що можна зробити з сервою наприклад в 4 кВт?
  21. Нічого не спалився, я мав на увазі на китайському виробництві станків. Гідравліка якщо вона є і справна звичайно дешевша бо вона є. Особливо в гаражі де вона не маслає кожен день і єкономія енергії вам нідочого. Якщо ж її немає і потрібно відновити все з нуля, враховуючи насос , розподільники, дроселі , трубопроводи, шланги і т.д то я б добре подумав. Недавно відновляв круглошліфувальний, в маслостанції була вода, то щоб замінити деталі які скородували і всі шланги пішло більше 1000 зелені (насос і половина розподільників вижили ). Якщо б це міняти з нуля то думаю бюджет би був мінімум 2 тис зелені , це якщо брати наполовину б.к. компоненти... В китаї ні. Там гідрокомпоненти (особливо тої якості що вониставлять ) коштуютть як в нас металолом. А от сервопривід вже ні. Особливо якщо тягати стіл за допомогою КГП. Крім того Гідравліка дозволяє рубити все плюс мінус кіломтр, з набагато меншою культурою виробництва... Користуйте пасок , і буде вам щастя.
  22. Що це за висловлювання дуже потужній чи мало потужній. Вам же цифри привели? Чи ви не згідні з ними? Якщо не згідні то давайте свої розрахнуки... Чи не вміємо і не можемо? Чи у вас тільки шосте чуття тут працює і великий досвід?
  23. Дурість як раз ви несете. Правильно перезібрати маслостанцію це що? Замінити кільця на розподільниках? Чи вимити то гадство яке там назбиралось за роки роботи? Що дає використання гідроакумулятора в плоскошліфі? А ну розкажіть, бо виробники навіть китайські і радянські минулого століття чогось не ставили..... Певно у вас якась нова задумка. Зусилля циліндра гідравліки не таке і велике к вам здається, так як тиски там зовсім невеликі . Про знімання 5 мм на шліфі це звичайно жесть). Але різниці чи то буде гідропривід чи правильно підіюраний серво немає. Їх давно виробляють. Просто зробити на гідравліці дешевше, особливо з недорозвинутими масовими технологіями як от в Китаї чи совка. Розмір сервоприводу буде явно менший суми розмірів гідроциліндра та маслостанції. Вартість виготовлення на заводі гідравліки - дуже мала, сервопривід буде дорожчий, тому наприклад Китайці не паряться. А от європейці і японці паряться , тому що вони за зберігання енергії та універсальність обладнання. Звичайно будуть жити у нас. Тому що ми ще більш відсталі ніж китайці. І закупити новий плоскошліф навіть на гідравліці на якийсь завод майже не реально. Тому що його вартість буде більшою від оброблювального центра такого ж поля. Про гаражні виробництва взагалі мовчу.
  24. Точно така система зроблена на 2е450 координатних станках для точного підведення до координати.
  25. Не так. Варіантів коли серва відключаэться є маса. І перевантаження це тільки один з випадків. А що буде робити привід якщо при гальмуванні наприклад столу напруга на шині виросте більше за дупустиму? А що буде робити сервопривід коли спрацює система аварійного відключення і вона просто напросто зніме сигнал енейбл з приводу? Правильно просто напросто знеструмиться. І вигадувати якісь там налаштування і надіятись на відпрацювання того алгоритму в аварійній ситуації ніхто не буде. Насправді все робиться просто - потужній механічний демпфер який зможе розсіяти максимальну енергію рухомої частини яка до нього доїде, ну і для надійності сервопривід з гальмами, які відпрацюють в будьякі аварійній ситуації. Це називається неправильним конструюванням механіки верстату. І сервоприводи тут нідочго.