Тип публікації
Профілі
Форум
Файли
Статті
Галерея
Блоги
Календар
Оголошення
Усі публікації користувача olkogr
-
А для чого там плата контролера? В мене зроблено на кількох релюхах.
-
Є в нас такий на виробництві в дві зміни маслає вже 4 рік. Жорсткість порівняно 1к62 і 16к20 не зрівняна . Точний. Автоматичну коробку звичайно викинули. Ну дуже вона махала мозок. Двигун 11 кВт , частотних і гальмівні резистори вирішують всі питання.
-
Продають в Хмельницькому координатку, комплектна, на вигляд не зношена. На оптиці. Ціна просто бомба 25000 грн. Шкода верстата бо піде в металолом. Вага десь 3 т. Якщо потрібні координати продавця пишіть.
-
-
В совку так лили. Зараз є кращі варіанти. Якщо для себе.
-
По нормальному в ерозіїі є запалювальний імпульс і робочий. На старих генераторах так прямо і зроблено два генератори в одну лінію. Перший імпульс запалює дугу, далі від другогогенератора підтримується та дуга якийсь час (він задається, і напруга при тому набагато менша ніж при запалі). І так воно імпульсами жарить. Якщо напруга на запалі недостатня (практично коротке) електрод зупиняється, якщо не допопмагає відїзджає назад. І так далі. Всі довжини імпульсів і їх частоту і паузи можна висталяти. Відповідно в готових ерозіях є технологічні таблиці і в залежності від матеріалів електроду та деталі, площі їх стикання, необхідної чистоти поверхні це все налаштовується. якщо робити то все самому вас чекає метод спроб і помилок). І на це можна пів життя потратити (як це роблять відомі фірми). Щоб ви розуміли ерозії 90х років при ті ж потужності генератора працюють в десятки разів менш продуктивно ніж сучасні. І все питання в формі імпульсів генератора ..... І чистота поверхні на сучасних станках 0,05-0,1 на чистовому проході.....
-
Я що тут раджу розробляти свій сервопривід чи пасок? Лити гуму, штампувати залізо і намагнічувати магніти? Я раджу зі свого досвіду те що буде працювати. Ваш тролінг можете притримати для не розуміючих людей, яких мені і шкода в цій вітці. Ви разом з семеном можете рвати на собі рубахи в той час як інші будуть втілювати в життя свої задуми і насолоджуватись результатом. Я тут якраз для того встряг сюди щоб такі як ви своїм "авторитетом" не відбивали охоту людям в модернізації совкового лайна.
-
Навчись відповідати за свій тупізм і балаболство. І можливо тоді хтось з тобою почне нормально говорити.
-
Я вже вам все відповів по темі. І кормити троля не хочеться як тут казали. Прикладом може бути навіть мої верстати які успішно працюють в людей вже 10 рік.
-
@Semen47 О це семена понесло))). Перехід на особистості - явний признак недолугості і брехливості. Те що ви тут понаписали про сервопривід (одна і та сама мантра) - просто ахінея і ніякого зв'язку з реальністю немає. Не знаю на чому і де ви працювали - але з таким досвідченим "працівником" мені б було шкода вашого роботодавця. Хочете щоб вас не макали? Відповідайте за свої слова. Можна по черзі: "Если правильно пересобрать маслостанцию,добавить всеми нелюбимый "гидроаккумулятор" установить новый шестеренчатый насос, там 40 литров масла в баке ВСЕГО.А вот усилия гидравлики не сравнить с ШВП и серводвигателем" Розкажіть чим допоможе гідроакумулятор та шестеренчастий насос (один з самих неефективних в гідравліці особливо на таких тисках) досконалій роботі шліфовального 3Г71. Яке зусилля розвине гідравліка а яке двигун в 1,5кВт через правильне передаточне? "за 2000 баксов я переберу всю гидравлику на Festo" Крім розказів про Женю з Харкова ніякого обгрунтування як людина має за такі гроші замінити гідравліку в 3л722 . Наведіть приклад хоча б головного насоса від фесто який би туди підійшов. А інакше це все трьоп першокласника який не розбирається в темі.
-
Це ваші питання що там вам надоїло а що ні. Давайте бути господарем свого слова і не зїзджати на Жень з Харкова і т.д. Цитування робиться для того щоб мокнути деякі частини тіла автора посту. І той автор відповів за свої слова про вартість обладнання. Форум штука публічна, мало того має властивість запамятовування всіх опусів. У вас конкретно написано що ви всі компоненти заміните на фесто. Ще й нові. Своєю брехнею ви тут людей збиваєте з шляху істинного, зараз почнуть всім форумом тут шукати ту примарну гідравліку по таких цінах. Немає ідеальних рішень, всюжи шукається компроміс. Але на даний час за повної відсутності гідравліки в такому верстаті що б тут не пробували довести сервопривід буде рулити як по ціні так і по результату. Якщо ж вона є, комплектна і справна - для роботи в гаражі, я б залишив. Всі нападки на сервопривід вважаю надуманими і адекватних доводів, в її противників не бачу.
-
Та вже надоїло. @Лесник E. переконувати не буду живіть з гідравлікою. Всі хто тут був думаю зрозуміли що і як. А вас мені шкода, шкода що вам прийдеться жити в світі сервоприводів та систем ЧПК - вам таких ненависних))).
-
Ви сказали за 2000 баксів всю гідравліку замінете на фесто. А 400 баксів коштує сервопривід про який в тому повідомленні говорилось. Мало того скажу за 2000 баксів замінити в штатній гідростанції ВСІ компоненти на ФЕСТО вам не вийде ніяк. Ну і про бухлішко будете мріяти тільки.
-
Це коли діло доходить до оптимізації і максимального зниження ціни при даному ресурсі. По перше в пром обладнанні здебільшого і так все робиться з великим запасом. По друге для себе в гаражі можна поставити і пасок в 2 рази ширший і серву в 2 рази потужнішу. І буде вонго все працювати довго і щасливо. А багато людей і часу якраз потрібно щоб оптимізувати конструкцію і максимально здешевити виробництво. І якісь японці зроблять такий же станок який буде 10 років працювати, але серва там буде не 4 кВт а 2, і пасок 20мм. При сучасному розвитку машинобудування і САПР одна людина заміняє конструкторське бюро з 20 чоловік совкового типу. Мало того 90% випробувань можна замінити компютерним моделюванням. А його неточність в 10% можна просто накинути в більш моментний двигун і ширший пасок. І все буде працювати. Я вам можу навести купу складних коснтрукцій які справно та довго працюють і були спроектовані виготовлені одним двома людьми. І що?
-
Я купую і гідростанції і розподільники як китайські так і німецькі. То трохи в курсі цін. Покажіть мені гідростанцію від фесто за 400 баксів, нову.
-
Для чого ? Чи ви хочете його кільцевати? Пасок має мати довжину прямої частини як мінімум на довжину ходу столу плюс на петлю якою заходить на привідний шків. Тобто для 722 шліфовки ну 1,5-1,8м. Ну якщо ви його витягнете на десятку то буде дуже добре. Ніяк практично. сервопривід з ПЛЦ буде коштувати 400 баксів і все більше нічого не потрібно. За 2000 баксів ви ви хіба насос з двигуном купите, без розподільника. Про інше можете тільки по мріяти у своїх снах. Ресурс КГП можна легко розрахувати. Якщо ж всетаки її використати в якості приводу. І можна його зробити дуже великим якщо потрібно. Все залежить від поставленої задачі.
-
При 5 осьові обробці він змінює напрямок на протилежний практично щосекунди. Думаю за годину роботи він робить більше змін напрчмку осі Х ніж 722 шліфовка за зміну.
-
Так. Тут на відео мій станочок. Рух по осі Х за допомогою моторчика 400Вт. Вага рухомої частини по Х 160 кг. При таких прискореннях (точно не потрібних для приводу стола плоскошліфа) двигун ніде більше 80% номінального моменту не навантажується. А може дати і 200%. Уявляєте що можна зробити з сервою наприклад в 4 кВт?
-
Нічого не спалився, я мав на увазі на китайському виробництві станків. Гідравліка якщо вона є і справна звичайно дешевша бо вона є. Особливо в гаражі де вона не маслає кожен день і єкономія енергії вам нідочого. Якщо ж її немає і потрібно відновити все з нуля, враховуючи насос , розподільники, дроселі , трубопроводи, шланги і т.д то я б добре подумав. Недавно відновляв круглошліфувальний, в маслостанції була вода, то щоб замінити деталі які скородували і всі шланги пішло більше 1000 зелені (насос і половина розподільників вижили ). Якщо б це міняти з нуля то думаю бюджет би був мінімум 2 тис зелені , це якщо брати наполовину б.к. компоненти... В китаї ні. Там гідрокомпоненти (особливо тої якості що вониставлять ) коштуютть як в нас металолом. А от сервопривід вже ні. Особливо якщо тягати стіл за допомогою КГП. Крім того Гідравліка дозволяє рубити все плюс мінус кіломтр, з набагато меншою культурою виробництва... Користуйте пасок , і буде вам щастя.
-
Що це за висловлювання дуже потужній чи мало потужній. Вам же цифри привели? Чи ви не згідні з ними? Якщо не згідні то давайте свої розрахнуки... Чи не вміємо і не можемо? Чи у вас тільки шосте чуття тут працює і великий досвід?
-
Дурість як раз ви несете. Правильно перезібрати маслостанцію це що? Замінити кільця на розподільниках? Чи вимити то гадство яке там назбиралось за роки роботи? Що дає використання гідроакумулятора в плоскошліфі? А ну розкажіть, бо виробники навіть китайські і радянські минулого століття чогось не ставили..... Певно у вас якась нова задумка. Зусилля циліндра гідравліки не таке і велике к вам здається, так як тиски там зовсім невеликі . Про знімання 5 мм на шліфі це звичайно жесть). Але різниці чи то буде гідропривід чи правильно підіюраний серво немає. Їх давно виробляють. Просто зробити на гідравліці дешевше, особливо з недорозвинутими масовими технологіями як от в Китаї чи совка. Розмір сервоприводу буде явно менший суми розмірів гідроциліндра та маслостанції. Вартість виготовлення на заводі гідравліки - дуже мала, сервопривід буде дорожчий, тому наприклад Китайці не паряться. А от європейці і японці паряться , тому що вони за зберігання енергії та універсальність обладнання. Звичайно будуть жити у нас. Тому що ми ще більш відсталі ніж китайці. І закупити новий плоскошліф навіть на гідравліці на якийсь завод майже не реально. Тому що його вартість буде більшою від оброблювального центра такого ж поля. Про гаражні виробництва взагалі мовчу.
-
Точно така система зроблена на 2е450 координатних станках для точного підведення до координати.
-
Не так. Варіантів коли серва відключаэться є маса. І перевантаження це тільки один з випадків. А що буде робити привід якщо при гальмуванні наприклад столу напруга на шині виросте більше за дупустиму? А що буде робити сервопривід коли спрацює система аварійного відключення і вона просто напросто зніме сигнал енейбл з приводу? Правильно просто напросто знеструмиться. І вигадувати якісь там налаштування і надіятись на відпрацювання того алгоритму в аварійній ситуації ніхто не буде. Насправді все робиться просто - потужній механічний демпфер який зможе розсіяти максимальну енергію рухомої частини яка до нього доїде, ну і для надійності сервопривід з гальмами, які відпрацюють в будьякі аварійній ситуації. Це називається неправильним конструюванням механіки верстату. І сервоприводи тут нідочго.