Freddy

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    1/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    499
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

24 Нулевая

О Freddy

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Имя Пользователя
    Alex
  1. @Михаил Владимирович не секрет . Сталь. 72 посадка підшипника.70 сальник.Соосність 2-3 сотки буде норм. Привіт майже землякам ) Виконавець знайшовся. Тему можна закрити )
  2. з ортофосфорної кислоти ? Гарна тара, міцна .
  3. Потрібно зробити деталь як на кресленні. Одну.Матеріал ваш. Розміри позначені зірочкою потрібно витримати точно.
  4. Я пробував на тв. Виставляв проточкою. Як на відео. А скалку використовував коли підганяв зб ,вона була не рідна. Якби була рідна без проблем би виставив проточкою.
  5. Виставляти пб можна і без скалки. І зб впринципі також при умові якщо зб рідна. Ну 300 км якщо верстат нормальний і ціна то це нормально. Двигун без проблем переносять під станину. На ютубі є відео. Скалку можна купити ,коштує до 1000 . Але зазвичай конус в шпінделі покоцаний і скалка буде брехати і станок перед тим потрібно виставити в рівень . Простіше проточкою і мікрометром. У ДМ є відео я виставляти пб.
  6. я б собі такий хотів але живого верстата не знайдеш або ціна космос.
  7. Есть вопрос. Кто может померять точно, насколько выступает над стенкою пб ,передний подшипник шпинделя .Нужно знать точно а свой разобрать нету возможности. Станок тв6м.
  8. скалка повинна бути скалкою а не шматом лому ) це очевидно. Я спочатку мучився без скалки а потім плюнув і купив скалку і все стало ясно. Потрібно не тільки зб виставити в рівень. А ще зробити так щоб вона рівно сверлила. Хтя може то проблема тільки школярів ТВ. Бо в мене вийшло так що зб стоїть в рівень а криво сверлить.
  9. Підганяти зб буде весело. Я рекомендую для такого діла купити скалку. Сам через таке пройшов. Роби зразу правильно. Не шукай шляхів коротких. Зовнішній вигляд для станка не саме головне, це не машина. Головне щоб станок був точний і повнофункціональний.
  10. вставляти підкладку з нерухомої сторони. тобто між клином і поперечкою. уточняю бо є такі що ставлять не на ту сторону.
    Стойка соответствует описанию. Все нормально.
  11. у мене тв6м. на частотніку мінімальна частота 5 гц . на мінімальній передачі (180 об) на частоті 6-7 герц сили вистачає і часу для реакції вагон. Двигун 1.5 квт. 1410 об включений трикутником.
  12. я коли реєстрував свій тс то номер двигуна фоткали но в техпаспорті писали тільки обєм і вид палива. А про доки в яких не прописаний номер . там все не так однозначно. Мій знайомий купив К750 68го року у діда -хазяїна ,взяв доручення і хотів його переоформити. Але мот мав раму бн. В тех паспорті так і написано рама без бн. Так от коли він почав його переоформляти йому сказали що к750 йшли з номерними рамами ,бн не було. А це значить що раму міняли . Техпаспорт старий. І їм щоб дізнатися чи міняли раму легально (а не підроблений техпаспорт) потрібно формуляр тс в якому записано всі зміни (в тому числі заміна рами ) . Так от , виявилося що дід -хазяїн мотоцикла в ті часи жив в донецькій області і формуляр залишився там.Відповідно перевірити інфу на той час уже було неможливо ( 2015 рік). Він спробував "вирішити" це питаня але йому сказали що це буде не дешево і не ясно який результат. Я розумію що це рама а не двигун , але історія повчальна...
  13. в той час двигун був номерною частиною тс. в наш час тако нема , просто в техпаспорті вказуют тип палива і кубатура. можна міняти двигун на такий самий без проблем (хоча при першій регістрації номер двигуна фоткають точно) . А на тс в яких техпаспорт старого зразку, де прописаний номер двигуна , при перегістрації якщо номер двигуна не співпадає ( при тому що двигун такий як треба ) - у наших краях вимагають предявити картер старого з номером.
  14. кожному своє. зараз переоформити якщо техніка без приколів не гіморой. а люди різні бувають. в селі можна і без доків, а якщо не в село то не вийде... у нас люди і москвичі переоформляють не багато ну є декілька...