• Объявления

    • Одессит

      Благотворительность   16.07.2020

      Жизнь чудесна и прекрасна, но любит подкинуть проблем...
      Итак: у нашего форумчанина @Smmasterk больна мать.
      Тема по сбору средств здесь.
      Лоты для благотворительности здесь.
    • sadmin

      Внимание! Сбор средств на операцию!   06.08.2020

      Внимание! У нас происходит сбор средств на операцию маме Smmasterk. Там остается буквально чуть-чуть. Но сбор приостановился. Помогите пожалуйста. Ваша сотка-две могут помочь! Не будьте бессердечными и черствыми к чужой беде! Вы можете выставить, купить благотворительный лот, или помочь материально..   Тема по сбору средств - здесь. Благотворительные лоты - здесь.

YuM

Пользователи
  • Продажи

    12/5
  • Покупки

    12/5
  • Публикации

    93
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

25 Нулевая

О YuM

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Львів
  • Имя Пользователя
    Юрій
  1. Дмітрій, ця конструкція має ресурс прилизно 100 кг. стріпсованого табаку. Далі грані затупляться і ви сумно задумаєтесь накийбуй я платив за ці залізячки. Табакорізки (від промислових до хатніх) працюють по принципу січкарні. Тобто : є 2 подаючих вальці (1 з яких підпружинений) і зв"язаний з ними різальний барабан (диск) зі змінними ножами. Описана Вами конструкція існує навіть в комерційній продажі.... але, скажіть будь ласка, Ви настільки поціновувач крафт табаку, шо готові для власного вжитку вирощувати табак, сушити та різати для своєї вишневої люльки?
  2. Щоб було зрозуміло, про що мова:
  3. Можливо я не правий зі струмом і ватами. Але, момент двигуна при номінальному струмі = 4 н/м. Зменшивши струм утримання при нерухомій осі до 60% ми маємо прикласти до шківа мотора поворотне зусилля у 23 кілограма + передаточне число дрібного гвинта, щоб його провернути. Там близько таких зусиль немає, навіть на один порядок.
  4. Звісно, 100% надійності системи досягнути неможливо. Думав і про сигналізатори роботи вентиляторів (доречі, вони в промисловому обладнанні не маряють пульси з тахометра, вони міряють струм живлення вентилятора). Для додаткового контролю, замовив термореле. Поставлю на самий теплий радіатор і він буде включати великий вентилятор шафи. Буде і аварійне охолодження, і сигналізатор - його чути надто добре. Також все ж ввімкну обмеження струму утримання. Дякую Вам за "навотку" на думку! 5А на 130в = 650вт утримання гвинта з дрібним кроком. Бокове зусилля при різанні (заточці) там взагалі мізерні.......... Чому німці не поставили обмеження - наразі для мене - загадка.
  5. Саме тому вентиляторів 2. По конструкції і надійності комп"ютерні вентилятори такі самі як ці. Власне була думка зробити саме так як Ви кажете, але звичайні вентилятори в горизонтальному положенні довго не живуть. Про існування вент на магнітній підвісці (маглев) взнали вже як зібрали всю конструкцію.
  6. Прикалхозили )))) Був зроблений повітряпровід з корпусу для творчості, 2-х вентиляторів 50х15, профіль Ал. , клей епоксидний. Вентилятори самі слабкі і тихохідні (були у форумчанина за недорого), потік повітря над радіатором ледь відчувається рукою. Але! Радіатори не нагріваються вище температури тіла. Штатні вентиятори не працюють при цьому. Дуже незвична тиша при включеному верстаті)) Далі будемо побачити. Продуктивність вентиляції можна підвищити втричі просто заміною вентиляторів.
  7. Осталось: 18 дней и 6 часов

    • Продажа
    • Состояние: БУ - все работает

    Набір з 86шт. 0,5-90mm. Клас точності 0. Використовувався в метрологічній лаболаторії. В консерванті, поверхні в ідеальному стані. В наборі є пластинки від 1,001 до 1,009 через мікрон. На всіх пластинах клеймо Carl Zeiss Набор концевых мер длины.

    4,000.00 UAH

  8. Осталось: 19 дней и 6 часов

    • Продажа
    • Состояние: БУ - все работает

    Продається зі столом. Комплектація - все що на фото. Вага не меньше 70кг. Всі деталі - рідні заводські. Працював не багато. Замінено: підшипники мотора на закриті, включатель мотора, мастило підшипників шпінделя. Більше не робили нічого. Пофарбований 2-к епоксидною фарбою.

    7,500.00 UAH

  9. Осталось: 22 дня и 6 часов

    • Продажа
    • Состояние: БУ - все работает

    Включити нема джрела. Тому не провіряв. УВАГА: Живлення 3 фази по 220В!!!! Між обмотками 10 Ом, на корпус не дзвоняться. Вага приблизно кг - 8. Патрон 3-18 МК2 всередині чистий, ктутиться легко без закусувань, ключа немає. Оберти самого двигуна - 3000, встановлений косозубий редуктор, крутний момент великий. Найкраще включення через частотний перетворювач 220 - 3х220в. Використоруються для алмазного буріння бетону, свердління великих отворів в дерев"яних балках і брусах, або як високомоментні приводи для механізмів. Дрель ИЭ 1015А

    900.00 UAH

  10. Так, вони ідентичні повністю. Місцями драйвера міняли. Те саме з температурою.
  11. На всіх дрвйверах 3-ій діп - офф. на 3-му зправа 2-й - on (ділення інше, на 800). Я розумію, що струм утримання можна зменьшити, він знижується після 2сек без імпульсів "степ". Але проблему можливого перегріву це не зніме, нажаль. В звичному режимі роботи - пауза на "загрузку/вигрузку" пили коло 5хв, робота від 15 до 40хв. Будемо робити нормальне локальне охолодження радіаторів. Драйвер, який зараз випускається (вище є фото) на заміну, має 2 виконання: 1. Без власного вентилятора з максимальними 60в 4А 2. з вентилятором - 130в 5,5А В данному конкретному випадку, радіатор повинен обдуватись зовнішнім вентилятором, і він є. Але зроблено дурнувато. Той крайній лівий драйвер зовсім в тіні потоку. Там ще й вихід повітря розташований на правій стороні шафи. Дякую за комент.
  12. Там кут малий буде, вже думали про такий варіант. А фільтр міняли. Заточна майстерня, пил і сож. Струм виставлений в 5А і положення діпів як в мануалі на сам верстат. Один драйвер вже міняний, саме лівий, хоча пробіг станка 7тис. годин включеним в розетку. Не хочеться попадати на досить грубі гроші і невизначений час простою станка. По функції - він один, пістраховувати нічим. Голова не масивна, для таких двигунів - іграшка. Вони більше розраховані на швидкі переміщення на холостих ходах. Швидкість ХХ встановлена в середині між 0 і макимальною.