• Announcements

    • sadmin

      Учасникам барахолки!   11/19/21

      Шановні учасники барахолки!   Просимо не ігнорувати запити від sadmin, про наявність оплати, в листуванні по оборудках!
      У разі відсутності відповіді у спілкуванні - комісію буде покладено на продавця по оборудці!

      Після 10.12.2021 функцію буде автоматизовано. Таким чином, якщо оборудка не має реакції жодної зі сторін на запит системи про наявність оплати, більше 10-ти днів, комісія автоматично покладається на продавця.
    • sadmin

      Новые опции доставки лотов   11/24/21

      Уважаемые продавцы! Обратите внимание пожалуйста! В список опций по доставке лотов отдельными пунктами добавлены "Meest" и "JustIn".

NASCAR

Пользователи
  • Продажи

    2/5
  • Покупки

    10/5
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Нулевая

1 Follower

About NASCAR

  • Rank
    Завсегдатай
  • Birthday

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
  • Город
    Киев
  • Имя Пользователя
    Nascar
  1. Time Left: 51 years and 10 months

    • Продажа
    • Состояние: БУ - требует наладки

    Двигун асинхронний від мого станка С1Е61ПМ Дві швидкості ( подивитись можна на фото шильдика ) Був демонтований по причині переходу на прямий привід та частотник. Стан: Усе крутиться, усе працює. Продається як є на фото, із шківом. Вимагає ТО підшипників

    2,000.00 UAH

  2. Всім доброго часу доби. Барахолю свій ЧПК фрезер по частині електроніки і власне виникло запитання за скільки можна розпродати старі деталі щоб трішки отримати вільних грошей на покупку нового ЧПК Власне ось і запитання, скільки може коштувати ось така ЧПК стійка? Стан - явно не затасканий, працездатність не відома, оскільки станок не був комплектним по шафах керування
  3. Я так розумію усі шестерні прошліфовані зуби мають? Вибірка люфта цікава і доволі проста, але вимагає гарного виконання деталей)
  4. Зрозумів, тоді спершу потрібно розібрати верстат, перемацати усі вузли, а потім уже купувати двигуни... заодно є час трішки розібратись у цих сервоприводах, розібратись у гідравліці і зрозуміти що за звір, цей kflop. Так, я ці фото знайшов також, більше того, зв'язався із професором, хто вів ці проекти по розробці конструкторських креслень і він гарно знайомий із головним конструктором цього верстата Сіндєєвим Володимиром Івановичем. Як тільки буде можливість, коли закінчить ця пандемія, я маю надію роздобути певну інформацію про цей станок із перших вуст, так би мовити. А поки потрібно будувати майстереньку навколо верстату і чіпляти туди кранбалку
  5. Так, ви не одні такі які дивлячись на це усе просто лишаєтесь у шоці і задаєте собі такі запитння - звідки у людей ростуть руки і голова... Спілкуюсь часто із робочими колишніх заводів, фрезеровщиками, токарями, розточниками... так от одиниці знають що таке "культура роботи", а решта - брак гнали, і із гордістю про це заявляють...
  6. Що ви маєте на увазі?
  7. Зрозумів, шукав, але ті що знаходжу тільки 3000 об/хв, а мені потрібно меньше, щоб момент був на валу більше, я правильно розумію? Все дуже гарно змащую, перед цим. Протер і помазав усі напрвляйки, хай тепер стоїть чекає часу на розбирання На рахунок лінійок - я здється знайшов три підсилювачі від лінійок, або ж це для енкодерів коробочки, потрібно буде відкрити їх і подивитись що там всередині, можливо вони і цілком робочі... Ну чомусь і я схиляюсь до сучасних, вони і току меньше жеруть, а для мене це критичний параметр, на ряду із іншими. А які моделі порекомендуєте, від мітсубіші, щоб можна було завести відразу і сигнали із лінійок у драйвери. Чи заводити все ж у кфлоп лінійки? Яка принципова різниця у цих двох підходях, та які плюси/мінуси обох реалізацій? Роздивився сьогодні свою гідростанцію. Модель - СВ-М1-10-Н-1,1-3 Давить - 6.3 МПа Качає - 3 л./хв. Має ємкість баку - 10 л. Чи вистачить такого розходу для реалізації гідророзвантаження осі? Оцей бак збоку, у вигляді вогнегасника, це не гідроакумулятор? В нього заходить якась трубка знизу, а зверху нікуди не було підключено, ніби... Штатно, на цій моделі гідростанції, гідроакумулятора ніби немає, судячи по опису і фото із інтернету Іще цікавий момент із обертами шпінделя... або ж я чогось не розумію... на двигуні написано оберти 6000, і при цьому шків на двигуні має діаметр - 155 мм, а шків що крутить вал, який далі крутить шпіндель - 120 мм... виходить передаточне близько 1.3, тобто чисто теоретично привідний вал шпінделя крутиться із обертами 7800, хоча там всередині іще є якісь шестерні, потрібно буде порахувати передаточне... Чи є ймовірність того що шпіндель що стоїть на станку крутить більше 3 тисяч об/хв? + придивився ретельніше до ШВП, зокрема на осі У. У самому ШВП є люфт, я б сказав градусів 3-5 можу крутити вал ШВП, а вісь стоїть + вал можна пошатати у самій гайці... люфт відчувається на руку дуже гарний, десятка-дві. Придивився - гайка ніби має вибір люфта, але більш детально скажу уже коли розберу вузол... Ну і обіцяні фото самих шаф -
  8. Потрібно буде сьогодні подивитись що там за станція стоїть, можливо вона якась типова... На рахунок швидкостей, а скільки можуть ганяти такі направляючі як у мене? Я на скільки бачу вони чугунні, але якась дивна конструкція... таке враження що вони виготовлені окремо, напевно підкалені, а потім встановленя на станину через якісь болти, чи що... на усіх напрвляйках є ніби заглушки круглі, їх чітко видно на фото Так, це усе буде передивлятись і аналізуватись. Але коли зроблю кранбалку у гаражі, в якому зараз стоїть станок. Я думав краном автомобільним розберу його, а ні... надто важкий і високий станок... хочу кранбалку на весь гаражик, де стоїть станок... а це 5 м. на 2.7 м. Навантаження розрахункове на балку 1т. Надіюсь вистачить щоб усе розібрати без танців із бубном... Ну колись в студенстські роки я розважався із С++ , але сказати щоб я його знав - ні) Можна згадати звісно, я не думаю що там дуже складні алгоритми потрібно писати... На рахунок осей Х та Y ( по загальноприйнятій практиці назва осей) - я можу легко їх ганяти шуруповертом але момент у малютки (Hitachi DS10DAL) під 40 Нм По старих двигунах... я не думаю що це гарна ідея, надто вони злі, ці мотори, а я до усього іншого планую запустити станок від 1Ф 220... для початку... у тому гаражі де стоїть станок я можу із 1Ф взяти біля 40А, тобто близько 9 квт сумарної потужності... Дякую, я сам не натішусь придбаним верстатом))) він перекриває усі мої бажання на даному етапі) На осі Х стоїть імпортна лінійка,на ній написано 20 мкм, судячи із того що я читав там роздільна здатність таки 1 мкм (В исходном варианте получали по 5 импульсов на 20 мкм, т.к. канала два (sin & cos) - получаем 10 импульсов на 20 мкм, и считаем каждый передний и задний фронт - всего 20 перепадов уровня на 20 мкм. - цитата із російського чіпмейкеру) Я думаю на решті осей також такого ж плану лінійки... але, на скільки легко їх буде завести у Кфлоп?) На скільки я розумію у них використовують доволі рідкісну систему керування... на виході маємо квадратурні сигнали синусоїдальної форми Як їх можна перевірити тестером? Прямо так, без подачі на них живлення? І Кфлоп уміє працювати із такими сигналами, які віддають лінійки? Як і всі я хочу вклавши меньше коштів отримати краще результат))) Морально я уже готовий на покупку нових серв. Трансформатори у шафах є якісь. Сьогодні буду у майстерні - сфотографую вміст шаф А от шківи і ремені я хочу лишити, просто надіти їх на нові серви. Кронштейни також не потрібно надто сильно переробляти, там можна обійтись виготовленням перехідних планшайб і все... О, дякую за рекомендації,так, дійсно було б круто завести лінійки прямо у сервоконтролер. Зараз подивлюсь що це за звірі такі. Я так розумію їх можна придбати на Алі? Я тут дивився серви у китаї, і ніби, те що мені потрібно - https://aliexpress.ru/item/4000960592737.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.a05d7d8csTkGwn&algo_pvid=75041823-3d03-41f0-b268-ba28c5f27bbc&algo_expid=75041823-3d03-41f0-b268-ba28c5f27bbc-6&btsid=0b0a3f8115884151978532795e375d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Вот на картинке 1.3 кВт - і має момент біля 23... тобто можна лишити повністю штатну редукцію, купивши тільки цей двигун, на вісь Z? Чи я щось не вірно розумію... ніяк не можу розібратись, однозначно, у маркуваннях цим двигунів... Покищо я не знайшов такі привода, щоб почитати що вони вміють. Штатні двигуни в дуже гарному стані, вони не працювали, їх можна лишити, якщо керувати ними вийде так же успішно як і сучасними сервами
  9. А що може бути із КГП? Куди подивитись?)
  10. Ну ніби як імпульсна... стоять "питатели" ніби, стоїть станція - Да, катав мікронним індикатором по рамочному рівневі 0.02 мм/м, так стрілка індикатора відхилялась у пару мікрон... і то у межах допуску самого рівня, я б сказав... не дуже зручно крутити осі, руками, а то я б іще раз переміряв... + потрібно купити лінійку лекальну, для цього. Хрести також дивився - стрілка також на пару мікрон тільки гуляла... а на хресті Х-Z - узагалі мовчала... у мене навіть закралась думка що не справний індикатор мікронний... хм, а це також ідея... так, покищо маслостанцію планую лишити... там двигун 1.1 кВт стоїть, іще і гідроакумулятор є, не буде постійно гудіти... Потрібно тільки подивитись скільки давить насос... гідророзвантаження це дуже цікава ідея... але як вона по швидкості роботи? Дякую) Так, я також завжди думав що вісь Z це та що їздить вгору/вниз, а тут відбувся когнітивний дисонанс))
  11. Дякую Ходи наступні : Х - 750 У - 460 Z - 500 Це виключно те що було нацарапано на кабінеті, типу як шпаргалка. Але коли я сам міряв вісь Z - там явно можна проїхати 520 мм... можливо це для безпеки вкрали по 10 мм із кожного боку, щоб встигла вісь зупинитись після наїзду на кінцевик... По інших осях не скажу покищо... Саме так. Вона так і на пульті обізвана ніби Да, я уже зрозумів що це обов"язково, та і так чи інакше потрібно усе передивитись, перемити, перемазати) Різьби дорізати, пересвердлити певні моменти... ну і звісно ж все гарно пофарбувати. А то зняв щиток, а там фарбою і не пахло... корозія процвітає...