Слесарь

Користувачі
  • Продажи

    465/4,99
  • Покупки

    621/5
  • Публікації

    520
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    2
`

Слесарь останній раз здобув день на грудня 20 2020

Слесарь має найбільш улюблений контент!

Репутація

37 Нульова

Найдено Клонов

1

Список клонов

3 підписника

Про Слесарь

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна
    Украина
  1. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: Новий

    З власного досвіду - набагато продуктивніші і довговічніші за всі інші фірми.Зберігаються правильно.

    20,00гр

  2. Залишилось: 19 днів та 1 година

    • Продаж
    • Состояние: Новий

    Розчин для блискучого нікелювання дозволяє придати новим і старим металічним виробам красивий зовнішній вид,стійкість до корозії,світловідбиваючі якості і т.д.Також згодиться при покритті деталей із сталі і чавуну міддю (як тонкий проміжний шар між сталлю і міддю),так як безпосередньо міднити сталь чи чавун не вдасться через контактне виділення міді. В комплект входить 1.5 літра розчину нікелювання,готового до використання і запас блискоутворюючої добавки(10мл,вистачить надовго) + якісна упаковка. На фото випадкові деталі до покриття і після нього.Зверніть увагу,деталі у процесі не піддавались механичній обробці,якщо їх шліфувати і полірувати на виході вийде дзеркальне покриття.Для роботи Вам знадобляться:анод нікелевий, вода для промивки(із крану і т. д.),зарядне для автоакумулятора(чи сам акумулятор на 6 чи 12 вольт,чи будь-який блок живлення на ту ж напругу з регулюванням сили струму),бензин,розчинник, акумуляторний електроліт. Технологія нікелювання зводиться до слідуючого: Перед покриттям виріб треба очистити від грубої іржі та забруднень,наприиклад болгаркою,щіткою і т. д.Потім робимо обезжирювання – знімаємо жирові забруднення щіткою чи ганчіркою,змоченими бензином,а потім те ж саме,але чистою ганчіркою з розчинником(646,647…).Для більш якісного обезжирення можна використати додатково будь-які миючі засоби в гарячій воді.Далі йде травлення(тобто розчинення іржі й окислів).Його проводимо в акумуляторному електроліті,розведеному навпіл водою й нагрітому до близько 50 градусів. Далі промиваємо деталь водою(з-під крану чи поливом із якоїсь тари 10 секунд і більше),і ставимо на нікелювання.Підключаємо мінус на деталь(чорний зажим блока живлення),плюс на нікелевий анод,струм-від 0.5 до 5 ампер на кв.дециметр площі покриваємої деталі(при 20 градусів 0.5 ампер,при 30 град. – 2 ампер і т.д.В залежності від потрібної товщини шару нікелю через 10-60 хвилин процес завершено – промиваємо деталь і сушимо. Замість нікелевого анода можна використати графітовий,наприклад від звичайної батарейки,але тоді солі нікелю із розчину будуть розкладатися на металічний нікель(на деталі) і сірчану кислоту,яка в свою чергу підвищить кислотність розчину, тому доведеться післе кожних 3-5-7 деталей нейтралізувати розчин (наприклад харчовою содою із розрахунку біля 3г на кожний дециметр покритої площі деталі).При наявності ж нікелю ця операція відпадає. .Блискоутворювач додавати лише при погіршенні блиску по одному мілілітру на 1.5 літра розчину. Раствор для блестящего никелирования позволяет придать новым и старым металлическим изделиям красивый внешний вид,стойкость против коррозии,светоотражающие свойства и т.д.Также пригодится при покрытии деталей из стали и чугуна медью (как тонкий промежуточныйслой между сталью и медью),так как непосредственно меднить сталь и чугун не получится из-за контактного выделения меди. В комплект входит 1.5 литра раствора никелирования,готового к использованию и запас блескообразующей добавки + качественная упаковка. На фото случайные детали до покрытия и после него.Обратите внимание,детали в процессе не подвергались механической обработке,если их шлифовать и полировать на выходе получится зеркальное покрытие.Для работы Вам понадобятся:анод никелевый, вода для промывки(из крана и т. д.),зарядное для автоаккумулятора(или же сам аккумулятор на 6 или 12 вольт,или любой блок питания на то же напряжение с регулировкой тока),бензин,растворитель, аккумуляторный электролит. Технология никелирования сводится к следующему: Перед покрытием изделие следует очистить от грубой ржавчины и загрязнений,например болгаркой,щеткой и т. д.Потом следует обезжиривание – снимаем жировые загрязнения кисточкой или ветошью,смоченными бензином,а потом то же самое,но чистой ветошью с растворителем(646,647…).Для более качественного обезжиривания можно использовать дополнительно любые моющие средства в горячей воде.Далее следует травление.(то есть растворение ржавчины и окислов).Его проводим в аккумуляторном электролите,разведенном пополам водой и нагретом до ок. 50 градусов. Далее промываем деталь водой(из-под крана или поливом из любой емкости 10 секунд и более),и ставим на никелирование.Подключаем минус на деталь(черный зажим блока питания),плюс на никелевый анод,ток-от 0.5 до 5 ампер на кв.дециметр площади покрываемой детали(при 20 градусов 0.5 ампер,при 30 град. – 2 ампер и т.д.В зависимости от требуемой толщины слоя никеля через 10-60 минут процесс завершен – промываем деталь и сушим. Вместо никелевого анода можно использовать графитовый,к примеру от обычной батарейки,но тогда соли никеля из раствора будут разлагаться на металлический никель и серную кислоту,которая в свою очередь повысит кислотность раствора,поэтому придется после каждых 3-5-7 деталей нейтрализовать раствор (например питьевой содой из расчета около 3г на каждый дециметр покрытой площади детали).При наличии же никеля эта операция отпадает. .Блескообразователь добавляется только при ухудшении блеска по одному миллилитру на 1.5 литра раствора.

    330,00гр

  3. Залишилось: 54 роки та 3 місяці

    • Продаж
    • Состояние: Новий, але привсяк випадок пишу б/в

    Розмір 34х110х8х3мм,титан діаметром 4мм.Підходить для всіх електролітів нікелювання.Якщо потрібно нікелювати довгу деталь,можна нарощувати аноди так,як вказано на фото.Вага 150-170г.Ціна за штуку.

    230,00гр

  4. Залишилось: 54 роки та 3 місяці

    • Продаж
    • Закончился
    • Состояние: Новий

    Розмір 34х120х4мм,титан діаметром 4мм.Підходить для всіх електролітів нікелювання.

    220,00гр

  5. Залишилось: 54 роки та 3 місяці

    • Продаж
    • Состояние: Новий

    З власного досвіду - набагато продуктивніші і довговічніші за всі інші фірми.Зберігаються правильно.

    20,00гр

  6. Залишилось: 19 днів та 1 година

    • Продаж
    • Состояние: На запчастини

    Діаметр зовнішній 130 мм, зубів 20, крок 17(по вершинам 20), висота 40 мм, діаметр отвору 25 мм, діаметр ступиці 45 мм,товщина зірочки 12мм,вага 1.2кг.

    150,00гр

  7. Залишилось: 19 днів та 3 години

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Д=74,д=28,Z=22,довжина вінця 35,загальна 60,стопор М6.Модуль 3.

    150,00гр

  8. Залишилось: 19 днів та 3 години

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Все на фото...

    150,00гр

  9. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: Новий

    Продам набір для хромування,а саме: 3 літри розчину для хромування(приготовані на імпортних добавках) і 2 аноди из сплаву свинець-олово-сурма розмірами 250х17х5мм.Все інше на фото не продається,а тільки показує процес і результат роботи.Покриття реально твердіше від закаленної сталі.Область використання широка:защитно-декоративне покриття різноманітних металічних деталей;відновлення розмірів і покриття деталей та інструмента(вали,пінолі,штоки...);штампи й пресформи(до хрому не прилипають розплавлені метали і пластмаси,а також резина при вулканізації... Перед хромуванням деталь старанно обезжирюємо і знімаємо іржу та окалину(для сталі вистачить видержки в підігрітому акумуляторному електроліті.Далі підвішуємо деталь на мідному провідку в ванночку(підійде будь-яка пластикова посуда) і підключаємо до блоку живлення чи зарядного пристрою з розрахунку,щоб на кожний дециметр кв. площі деталі приходився струм не менше 8 ампер.При такому струмі хром нарощується із швидкістю біля 10мкм/год.При 16ампер відповідно 20мкм/годину і т. д.Розчин необхідно підігрівати до 40 градусів на водяній бані,теном і т. п. На фото показано правильне розміщення анодів,кусочки пінопласту сильно зменьшують випарювання розчину - рекомендую.На фото з деталями деталь 1 була перед покриттям полірована,деталь 3 шліфована и полірована,деталі 2 и 3 лише очищені від ржавчини,деталі 5(болти М16) не шліфувалися і не полірувалися,були покриті шаром хрому 15мкм и простояли під відкритим небом біля 4 месяців, тому на різьбі сліди корозії,та при такому шарі результат під дощем непоганий... В процесі хром із розчину переходить на деталь.Тому необхідно рано чи пізно добавляти окис хрому(чисту!)(є в наявності).Робити потрібно в окулярах,рукавичках,під вытяжкою чи в проветрюваному приміщенні.Упакую надійно,проконсультую.Відповім на всі запитання - пишіть у повідомлення. Продам набор для хромирования,а именно: 3 литра раствора для хромирования(приготовлен на импортных добавках) и 2 анода из сплава свинец-олово-сурьма размером 250х17х5мм.Все остальное на фото не продается,а только показывает процесс и результат работы.Покрытие реально тверже закаленной стали.Область применения широкая:защитно-декоративное покрытие всевозможных металлических деталей;восстановление размеров и покрытия деталей и инструмента(валы,пиноли,штоки...);штампы и прессформы(к хрому не прилипают расплавленные металлы и пластмассы,а также резина при вулканизации... Перед хромированием деталь тщательно обезжириваем и снимаем ржавчину и окалину(для стали хватит выдержки в подогретом аккумуляторном электролите.Далее подвешиваем деталь на медном проводке в ванночку(подойдет любая пластиковая емкость) и подключаем к блоку питания или зарядному с учетом,чтобы на каждый дециметр кв. площади детали приходился ток не менее 8 ампер.При таком токе хром осаждается со скоростью около 10мкм/час.При 16ампер соответственно 20мкм/час и т. д.Раствор нужно подогревать до 40 градусов на водяной бане,тэном и т. п. На фото показано правильное размещение анодов,кусочки пенопласта сильно уменьшают испарение раствора - рекомендую.На фото с деталями деталь 1 была перед покрытием полирована,деталь 3 шлифована и полирована,детали 2 и 3 лишь отчищены от ржавчины,детали 5(болты М16) не шлифовались и не полировались,были покрыты слоем хрома 15мкм и простояли под открытым небом около 4 месяцев,потому на резьбе следы коррозии,но при таком слое результат под дождем неплохой... В процессе хром из раствора переходит на деталь.Потому нужно рано или поздно добавлять окись хрома(чистую!)(есть в наличии).Работать следует в очках,перчатках,под вытяжкой или в проветриваемом помещении.Упакую надежно,проконсультирую.Отвечу на все вопросы - пишите в ЛС.

    850,00гр

  10. Залишилось: 19 днів та 1 година

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Д=169,Н=24,посадка 58\69,вага 3кг.

    150,00гр

  11. Залишилось: 54 роки та 3 місяці

    • Продаж
    • Закончился
    • Состояние: Б/К - все працює

    Висота 16мм,шліц 28\32мм.

    100,00гр

  12. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Під зірочки товщиною до 5мм,1.6кг.

    120,00гр

  13. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: Б/К - все працює

    Кришка двигуна діаметр 225мм х 100мм висота.

    100,00гр