Dron

Користувачі
  • Продажи

    6/5
  • Покупки

    17/5
  • Публікації

    62
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    2
`

Dron останній раз здобув день на травня 21 2017

Dron має найбільш улюблений контент!

Репутація

59 Добра

1 підписник

Про Dron

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження 25.12.89

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  1. Просто використайте сервотестер https://gsm-komplekt.ua/product/56843/?gclid=CjwKCAiA6seQBhAfEiwAvPqu1_twVv5I9xPYJvqJEVguXvoWsMGadssmg8AS4nLKUWbxEjgmjI-duhoCVmUQAvD_BwE
  2. Думаю є два варіанта, або потрібно потужніший насос, або збільшувати плече ( верхній шарнір гідроциліндра, відсовувати в сторону оператора). Для початку спробуйте виміряти тиск в гідролінії. Напевно його просто недостатньо, щоб підняти каретку, при даній конфігурації.
  3. Сервопривід Mitsubishi 3кВт, 2000об/хв + редуктор 1:6,3. Як на мене реальний кандидат, для заміни штатного гідроагрегата, і всіх гідро потрохів. Цікаво почути думку форумчан? Пост з дозволу автора теми.
  4. Можливо є зміст, між червяками реалізувати диференціал, тоді точно не буде ніяких підкусувань?
  5. Станок працює, все ок. Плату керування робив товариш, тому на рахунок схемотехніки треба буде говорити з ним. Принцип роботи тої плати відповідає оригіналу, але зібрана вона на більш сучасних компонентах. Якщо потрібно сконтактую з товаришом, він поясне детальніше. А на рахунок твердотілих реле, краще замінити їх частотником.
  6. Олег, думаю Вам доводилось розбирати багато металорізальних верстатів, і як не дивно там є ціла купа штифтів, часто штифтовано навіть те що здається і не потрібним. Можете пояснити причину такого явища?
  7. Про кроковий (або серво мотор) також була думка, можливо це і найкращий варіант буде... Реле немає ніякого регулювання тільки О,І. В оригіналі тиристорний блок, працює по такому ж принципу
  8. Керування. Функції: -керування твердотільними реле -керування вертикальною подачею Спочатку планувалось використати Ардуіну, але ми не впевнені чи буде воно добре працювати поряд з двигунами, пускачами і тд. Знайомий електронщик, який і зробив цю плату, порадив зробити її на логічних мікросхемах. Можете кидати тапками, але мені здалось це більш надійним варіантом, на той момент. Хоча зараз я дізнався про промислові "ардуіни", або ПЛК контролери, от його можна було б використати. Як працює плата. На плату приходять сигнали з кінцевиків БВК, підєднаний перемикач до себе - від себе, входи опторозвязані. З плати виходи три керуючих сигнали, два на релюхи, і один на вертикальну подачу, виходи теж опторозвязані. Плата керує реверсуванням, має захист від одночасного включення двох релюх, має таймер для вертикальної подачі, і таймер для поперечної подачі (окрема плата винесена на передню панель, поближче до потенціометрів) Якщо комусь буде цікава схемотехніка, відсканую "рукописи". Попередній вердикт, ідея виявилась працездатною, а далі час покаже. Може комусь вдалось по іншому реалізувати цей вузол станка? Або в когось є практичний досвід реалізації чогось подібного?
  9. Я також спочатку думав використати частотник, але не знайшов рішення як це реалізувати...
  10. Довго нічого не писали тут, але нарешті станок ожив Якби в цілому зі станком все зрозуміло, вже багато де описувалось. Головна проблема нашого була в відсутності блока поперечних подач, від слова взагалі, тому вирішено було робити його на сучасній елементній базі з нуля. І таки ми побороли його!!! Значить основна ідея заключалась в комутації двигуна твердотілими релюхами, якими буде керувати плата керування на яку заведені кінцевики (БВК), яка буде мати таймер і захисти. Одже умовно ділим на силову частину і керування. Силова частина використали дві твердотілі релюхи, які включені так як і пускачі при реверсуванні. При імпульсах поперечки спрацьовує одне, після реверсування інше, причому відкривається тільки на час імпульсу. Маєм і реверсування і імпульсну подачу, всього двома елементами. В оригіналалі дві релюхи, два пускача, тірісторний блок, трифазний трансформатор. Зразу кажу поставити просто пускачі не вийде, томущо при комутуванні в режимі автоматичної подачі вони довго не проживуть. Також в даній схемі відсутній тормоз, але як виявилось він і не потрібний. Здається всьо просто, але поки так все запрацювало спалено дві пари релюх. Перші через те що не було затримки між включенням одної і другої релюхи, вони закриваються з певною затримкою (напевно при переході синусоїди через ноль) відповідно КЗ між тими фазами що перехрещуються і дорогий дим. Лічиться просто затримкою між включенням. Другі релюхи горіли просто в моменти коли поперечка взагалі не працює, але включаються інші двигуни. І ця проблема нам попила крові. Причина в тому що для реверсування нам треба перехрещувати фази, тобто на вході ми маємо АВС а на виході АСВ з другої релюхи, в момент включення інших двигунів відбувається "викид" в мережу, при цьому відбувається електричний пробій сімісторів в релюсі, відповідно фазне КЗ і тепловий пробій. Чому точно так, а тому що горіли тільки ті фази в релюсі де було перехрещення фаз. Вирішилось релюхами з більшою напругою, і обвіскою фільтрами. Ще є варіант використати реверсивне реле, але його ціна захмарна.
  11. Цього тижня провели лабораторну роботу, з поперечкою, а саме визначили довжину імпульсу необхідну для проходження певної відстані. Результати 0,2с - 5мм 1с - 25мм 2с - 50мм Вирішено робити діапазон таймер 0,1-2,5с.