Anders

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    1/5
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Нулевая

About Anders

  • Rank
    Участник
  • Birthday

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Львів
  • Имя Пользователя
    Андрій
  1. Свій 1 к62д мив керхером попередньо,далі розбризгувач від засобу для мття ванн, наповнив бензиком і вперед. Змочив ділянку потер щіткою протер тряпкою насухо. Так кілька разів кожен раз брав чисту тряпку. Метод добрий тим ,що не потрібно якогось піддона щоб помити деталь, крім того деталь відразу обезжирена, порівняно невеликий розхід бензика. Недолік методу те що потрібно багато тряпок. Я вибрав на секонді мішок шмаття в день коли була найменша ціна.
  2. цікаво як буде реалізований реверс? мотором чи кпп? Автомобільні і мотоциклетні кпп пристосовані для переключання на ходу. Тому якщо в схему включити зчеплення, а воно так і проситься в картер кпп, то ваш станок в цьому плані отримає перевагу над багатьма заводськими станками які треба повністю зупиняти щоб переключити передачу. Можливо заради такої фішки і варто заморочитись із зчепленням?
  3. така ж прблема в мене на 1к62д. ручка різцетримача була запресована і забитий штифт.З часом сильно розбалталось. Дуже велика спокуса заварити намертво, але насторожує те, що всі пропонують різні механічні варіанти відновлення а про зварювання щось ніхто не згадував .Цікаво чому?
  4. шановні власники 1к62д,16к20 і просто хто знає, підкажіть як кріпиться кришка маслобака на 1к62д. Справа в тому, що станок мені дістався без цієї кришки.Кришку вирішив робити сам, по фотографіях. Тому фотки кришки з внутрішньої сторони дуже мені б допомогли. При детальному огляді місця встановлення я не знайшов жодних отворів для болтів кріплення кришки. Але виявив два штирі-один біля маслобака а другий, шестигранний з шариком на пружинці біля шківа двигуна в мене є сильна підозра що кришка сідала на ці штирі, але як кріпилась до них здогадатись не можу. Крім того, потрібна ще кришка, або фото кришки з внутрішньої сторони, на двигун прискорених подач. Дякую усім хто відгукнеться.
  5. Цікаво. Такі маленькі строгальні після відповідної адаптації можна використовувати як приставку до токарних для нарізання шліців.
  6. Прошу відгукнутися хто знає як замінити текстолітові сухарі в механізмі повороту різцетримача 1к62д, конструкція здається аналогічна як в 16к20. Проблема в тому що не знаю як закріплені сухарики. Чи то штифт якийсь чи болт не зрозуміло. Пробував відкрутити газовим ключем-не йде. Та й на болт щось не подібне. І для чого в верхній частині "болта" нарізана різьба?