vasssj

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    25/5
  • Публікації

    33
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

4 Нульова

Про vasssj

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Василь

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0
  1. Так і є лопли біля кріплення гвинта, але вони вже там ремонтувались, також стягнуті гвинтами м8. Спробую заварити але і буду шукати альтернативу.
  2. Куплю нерухому частину тісків нгф 80 мм. Та частина що встановлюється гвинт і не рухома губка.
  3. Стану в чергу за КМ 3
  4. Якщо ще залишились комбіновані прибори стану в чергу. Які залишились та що потрібно на обмін.
  5. Підшипник замінив, встановилось все добре, проточено нову канавку під штопорне кільце. Крім того, при встановлені шпинделя не збігаються місця включення перебору передач із заціпленям шестерні тому потрібно повернути втулку на ручках включення та зробити нові місця (якщо є потреба сфотографую як получилось).
  6. Розглядаю можливість встановлення двох рядного підшипника 5206 який має ширину 23 мм проти 16 штатного. Штатний 206 опирається в корпусі станка на 6 мм зовнішньої обойми.
  7. Доброго часу доби спільноті. Створюю тему для обговорення ситуації по заміні шпинделя НГФ. Справа в тому, що при заміні шпинделя виявилася певна різниця (Фото) З різницею в кріплені і положенні гайок затяжки передніх підшипників якби труднощів не виникає а то з посадкою заднього підшипника не все добре (Фото) Хто зустрічався з подібною ситуацією та як її вирішив (крім заміни на інший шпиндель) Потрібно встановити шпиндель той, що довший (з пазом для фіксації інструмента)