Marafon333

Користувачі
  • Продажи

    4/5
  • Покупки

    97/4,98
  • Публікації

    294
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

Marafon333 останній раз здобув день на квітня 17 2023

Marafon333 має найбільш улюблений контент!

Репутація

35 Нульова

Про Marafon333

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Юрий
  1. Я бачив ролик Ігоря, про ремонт його ТВ-16. Станину фрезерували. Спірний момент- це фрезерування вертикальних площин із уклоном на 5 градусів.
  2. Дякую за відповіді. Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ? (доступніше, простіше, дешевше). Але точність....
  3. Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм.
  4. Дивився відео як ДМ шліфував. Так спочатку на фрезерном станини "пиляв"... Робив вихід для круга. Так верхня площина і у мене наче шліфована. А вертикальні плоскості фрезеровані.
  5. Треба фрезерувати вихід для шліф круга. Крім того, це призведе до зменшення жорсткості станини.
  6. На ТВ-16 із завода станина шла фрезерована. Для шліфовки нема вихода круга.
  7. Ну в тому скані, мова йде що по схемі "а" будуть додаткові навантаження на підшипник, що приводить до його більшого зносу. А про механічну жорсткість вузла- ні слова. Як по мені, то схема "Х" завідомо "в програші" по жорсткості. Бо передбачає "ковзаючу" посадку підшипників у корпус. А "ковзаюча" посадка деталей - це "по-любому" зазор ! Феніта....
  8. Також можливо, замість шліфовки, зробити це на нормальному (не вбитому) фрезерному станку. Гадаю це буде простіше та дешевше. Може хтось візьметься ?
  9. Я вже зібрав шпіндель. Підшипники не промивав- вони були герметично запаковані. Крім того, почитавши довідник SKF, не зустрів там вимоги промивання.т Надіюсь що у процессі виробництва їх промивали. Набив універсальною змазкою з літієвим загущевачем- "Multifak T EP 2".
  10. Так теоретично схема О наче більш "жорстка". Ось з сайту https://www.krw.de/ru/izdelija/sharikopodshipniki/shpindelnye-podshipniki/ ...В зависимости от формы линий контакта в комбинированных комплектах подшипников различают схему установки «O», «X» или параллельно. Подшипники со схемой «X» менее подходят для восприятия моментов, в то время как подшипники со схемой «O» отличаются высокой жесткостью при минимальном зазоре отклонения.