G.K.

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    32
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

4 Нулевая

О G.K.

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Ірпінь
  1. Дякую, візьму на замітку. Але ж з Кершера мабуть бризки летять в усі сторони
  2. @sanlevdb Тут ми трохи не правильно зрозуміли один одного. Верстат планується з металу, а стільниця з масиву дерева. При тому під стільницею також металевий набір, для більшої жорсткості стільниці. А щоб дошки не потікали думаю їх поперек посверлити і шпильками зтягнути. Також не відміняється стіл для металообробки поруч, який також слугуватиме цілям описаним Вами. Зараз він запланований метр в ширину, але думаю над тим щоб його збільшити до 1.2-1.4м. По чистоті, в принципі не згоден, зараз в мене до цього притензій немає. Може це через те, що верстат гарно промаслений, але тим не менш все чисто. Іноді тільки, на етапі зборки, стелю чисту ветош, і то, більше для концентрації уваги на робочій зоні. Ну і згоден з @Barth, як уявлю собі возню з алюмінієвим мото двигуном на стальному верстаті, то мурашки по шкірі йдуть. Мийка цікава. В мене є невелика бочка, за габаритами схожа як на зображенні, можна її використати на це діло. Але цікаво як вона влаштована конструктивно. Судячи з усього, подача реалізується за рахунок стисненого повітря, що надходить в бак, і виштовхує миючу рідину, а як же тоді реалізований злив? Треба роздивитись уважніше. Такі варіанти навіть не розглядаються - кощунство чистої води. Нещодавно шукав, кому б подарувати своє відпрацьоване масло, але в мене об'єми невеликі, зараз он 40л стоїть, і ніхто не хоче не те що купувати, а і так за ним приїхати. Але оце подумав, що можна ж просто на найближче СТО відвезти, а там його продадуть разом зі своїм. @Barth а можна приклад таких миючих рідин? Це не "очисники гальмів" випадково? Я зазвичай мию соляркою/бензином/керосином а потім очисником гальмів, якщо треба знежирити.
  3. Дякую! Дійсно, з профілем тут не все так гладко, але не тому що не знаю чого хочу, а тому що хочу все і одразу. Тому от збираю поради і думки, щоб обійти чужі граблі, і пройтись тільки по своїм)
  4. Дякую, ідея ще розвивається, і треба обдумати. Але початкова задумка в тому, що фанкойл висітиме навпроти другого поверху, виходить що потік повітря від нього потраплятиме і на перший поверх і на другий З приводу розеток в підлозі, можливо Ви праві, і краще її спустити зі стелі, якщо вона потрібна на "острові", безпечніше.
  5. Дякую, корисно! Підйомник це найкращий можливий варіант, але є декілька "але". Одне з них це те, що сіпввідношення робіт по авто-мото техніці в гаражі буде приблизно 40/60, на користь мото, тому якщо підйомник, то треба так щоб він не обмежував простір. Ну а друге це фінанси, одразу після будівництва буде не до підйомника. Тому поки обдумую варіант закласти місце в підлозі для ножичного підйомника (на виріст). Перший поверх гаражу розділений на дві зони, перша (права на схемі) - зона парковки, в якій машина буде щоденно запаркована, при цьому навколо машини планується гарантовано мати 0,5м зони обслуговування, для дрібязкових робіт. З ліва на схемі - зона майстерні, при необхідності вся техніка виганяється, мото підйомник прибирається і туди (по діагоналі, чи рівно) заїзжає авто, і цій зоні вже трохи більше місця для обслуговування. Ну і взагалі, намагаюсь простір продумати так, щоб він був якнайбільш гнучким під різні потреби. Планую кран балку, закріплену до конструкції даху. Архітектори мене запевняють що мій дах витримає додаткове навантаження (до всіх навантажень, які повинен витримувати дах) 500-600кг. І тут до Вас, як до спеціаліста, запитання: яка вага(приблизна), скажімо, дизельного 4.2л двигуна від 80го крузера? Про підлогу думаю. Скоріш за все це буде, як і в колеги Barth-а, шліфована промислова підлога, але турбує саме питання холодної пори року, тут в мене рішення поки немає. Верстати це теж відкрите питання. В нинішньому гаражі в мене масив дерева, дошки висотою сантиметрів 5 і шириною 20 зібрані в стіл. На стільки промаслені, що вже й не зрозуміло що то за дерево, але навантаження тримає стійко, і щіпки не летять. Проблема в тому що вже і зазори між дошками, і площини, звісно, немає. Не знаю, чи то час зіграв свою роль, чи то так робилось спочатку . В принципі верстат з дошок мені подобається, тільки б стягнути їх щоб не порозбігались. З металу ж планую стіл для зварювання, він же стіл для більш грубих робіт, він же стіл для всього що не помістилось на деревянний верстат. Ви говорите що обшивати листом не годиться, це про яку товщину листа йде мова? Бо якраз на цей стіл планував стального листа, десь 6-10 мм завтовшки. З освітлення буде два мансандрових вікна, одне над зоною майстерні, інше над другим поверхом, все інше штучне. На справді це не робота, це таки хоббі, але й робота моя то моє інше хоббі, тож так, пощастило) Про пусті полиці ще не встиг подумати, хоча в теперішньому гаражі під демонтовані вузли є два великих ящики, які спеціально нічим іншим не займаю. Мийка для запчастин в планах, але поки не бачу де її поставити і як вона виглядатиме. А от компресор стоїть в нижньому правому кутку.
  6. Згоден. З закладних в підлогу покищо думаю про: - розетку в підлозі в районі мото підйомника - сантехніку на стіну між воротами та дверима - жолоб для стоку талої води під маштною До речі, про опалення. Теплої підлоги не планую в силу її інертності, треба або тримати її постійно теплою, що не раціонально при нерегулярній роботі, або змиритись з тим, що поки гараж нагріється, ти вже і попрацював. Думаю про фанкойл. Одна стіна межує з будинком, через неї, при необхідності, гаряча вода з системи опалення заходить в фанкойл, і тепле повітря вентилятором фанкойлу розноситься гаражем. Виходить швидко, раціонально і не дорого. Що думаєте?
  7. Можливо згодом так і зроблю, на фінальній стадії. Поки ж ще багато невідомих.
  8. Я приблизно так і намагаюсь планувати, але в мене задача зворотня. Вже відомі максимально можливі розміри приміщення, тепер треба зрозуміти що туди поміститься, і як це грамотно зробити.
  9. Так, треба подивитись моделі, подумати. Яке покриття на підлогу собі плануєте? Скати щоб сніг не збирався, чи інші причини?
  10. Ідея безумовно хороша, а враховуючи неможливість організації ями, мабуть найкраща. Проблема полягає в тому, що на момент будівництва і заливки підлоги, бюджету на підйомник точно не буде. Хіба що підготувати для нього місце, і зашити брусом, скажемо, до поки він не придбається... Цікаво, дякую за ідею, треба її подумати
  11. Спочатку так і планував, але (будете сміятись) сидячи на другому поверсі, в зоні відпочинку, очі більше радітимуть від виду на майстерню і мото, ніж від виду на дах авто. Мабуть не раціонально, але так вже хочеться. В американців є термін для таких місць: "Man's Cave" - Чоловіча Берлога (печера), в мене те саме значення в слова "Гараж"
  12. Дякую, цілком згоден! З перерахованного щось вже є, щось в планах, а щось в мріях. Тому думаю що після будівництва майстерня пустою не буде, аби згодом місця на все вистачило)
  13. Дуже дякую за конструктив! Основна задача все ж таки залізяки. Ви праві, для дерева краще знайти інше місце, хоча знову ж таки, я не про столярку говорив, а так, про рідкі випадки не пильної роботи з деревом, для яких тільки одна вимога - чистий верстат. Авто підйомник це круто, але поки таких планів нема, як і яму не збираюсь робити - високо грунтові води. На що розраховую зараз - піднімати машину на упори і працювати на підкаті - не найкращий варіант, але здається оптимальним. І знову, я говорю про авто (мото) ремонт як хоббі, як відпочинок від основної роботи, тому продуктивність праці уступає місце раціональній вартості. Інших місць для зберінання авто не передбачається, окрім як на вулиці, що в принципі, при необхідності нормальний собі варіант. Також майстерня буде постійно опалюватись (в "неробочі" години просто підтримка мінімально позитивної температури) і ще думаю про дренаж в зоні авто. Все інше прийняв до уваги, дякую! Там содоструй в закритій камері, плюс чохол на токарнику. Але так як до дорослого токарника мені ще далеко, то може бути армянин, хто його знає.