• Объявления

    • softm

      Требуется помощь   06.12.2017

      У одного из участников нашего форума @ChDim трагедия. Болезнь сына требует дорогостоящей операции. Помогите чем можете. Тут, каждая копейка будет на счету. Более подробно -     

RoMANIAC

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    1/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    76
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

RoMANIAC last won the day on 10 декабря

RoMANIAC had the most liked content!

Репутация

32 Нулевая

1 подписчик

О RoMANIAC

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения 05.11.1984

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Львів
  • Имя Пользователя
    Роман

Настройки Барахолки

  • По-умолчанию только новые товары
    Нет
  • Скрыть "параметры" товара из списка товаров
    Нет
  1. Для початку було б добре хоч трохи повчити теорії. Я коли перший раз става до верстата, пішов в ПТУ і взяв пару приватних уроків - це мені далу якусь мінімальну основу, що читати, куди дивитись і що пробувати, а далі лише практика практи і ще раз практика. Трму побільше дешевих різців і вперед. Оберти треба вміти переводити в лінійну швидкість, лінійна швидкість дуже міняється від діаметру заготовки і т.д. І т.п. Подачу також можна експериментально підібрати. мій 1е61мт, наприклад не хоче більше 2-3 мм на діаметр знімати привеликій подачі, хоча він важить 1650 кг, але і по паспорту на ньому не можна робити чорнову обробку, лише напівчистова і чистова, станок високоточний по паспорту точнсть 0,008 мм
  2. само собою прихватки ставляться, але по них так можна пройтися, що їх видно не буде.. ну незнаю стосовно півавтомата, хоча є окремо подаючий механізм, можна присобачити, але найкраще в даному випадку це зварка тертям з перемішуванням або friction stir welding FST. Принцип дуже простий, а от з міксером проблема, десь окремо його купити не знайош, треба експериментувати, а на це потрібен час, хоча деякі позитивні результати вже є. І головне шов зачищати майже не треба і присадки з газом не треба і енерговитрати менші.
  3. Так як я назвав тему зварювання рам і не лише, ось інша робота: Корпуса алюмінієвих світильників, фірма привозить заготовки, я варю, вони малюють збирають електрику і все їде на німців. А саме обідне, що як би сильно я не старався гарно класти шов, його всерівно треба зачищати в ноль, щоб і сліду не було. Ось пару експериментальних "красівих" швів, головне варити швидко і щоб валік шва був як найменший, бо самом ж потім його і зачищати. На таких рутинних роботах, дуже добре набивається рука.
  4. Не треба придумувати велосипед і тим більше ускладнювати роботу собі і майстру. Ну як листовий титан, більшість якого ВТ1-0 гарно закуртити в трубу і ще й його потім треба зварити. А труби не така вже й велика проблема знайти, особливо ВТ1-0, а якщо повезе, то й ПТ7-М чи навіть ОТ4. Деякі куски в мене навіть є, якщо не помиляю ф36х1,5 має бути і ПТ7-М і ф32х2 ВТ1-0 Якщо цікавить зремонтувати раму в мене, то краще перейти в приват...
  5. ох і познущались над рамою... то не титанові лопати варити.. діаметр труби 35 мм? варіанти два: Вирізати хворе місце, зробити вставку, і дати підсилення/косинку (наварка з ~2/5 труби, але вона має бути довга від рульового стакану і так щоб перекрила заварене місце) або повна заміна труби, ле то $$$
  6. Якщо отак відразу з плеча то робота мінімум ще 4000 і це без покраски. гнуття також окрема робота можна вважати, плюс Київ, ну і залежить в скільки ви свою працю ціните. Я би, певне, менше 5-6 за роботу не брав би, а може й більше, то вже треба сидіти рахувати, точки зварювання, гибку і т.д. За один гин можна ільки рахувати 5-10 грн. А якщо менше, то, напевне, не робив би, але в мене є багато іншої роботи, тому таке можу собі дозволити..
  7. ну почати треба хоча би з фото поломки. Але найкраще це подивитись вживу. А реставрувати можна все, питання лише ціни. Щось не не зрозумів про відрізання куска і рульовий стакан. Найпростіше заварити, якщо місце дозволяє (мається на увазі не трісне знову). Якщо є ймовірність тріснути, дається підсилення. Куска труби ніхто не міняє, а міняється вся труба, а це влетить в копійочку, хоча врахувавши скільки коштує нова титанова рама це не так страшно. Якщо рама якась серійна чи просто не самопал, то стандартно це сплав grade 9 він же 3Al-2,5V, він же ПТ-3В. в взагалі спектральни аналіз ніхто не відміняв.. Наприклад моя рама, так як труби шукав по Україні це суміш ПТ-7М, ПТ1М, ОТ4, і ВТ1-0 Для зварювання використрвую дріт ВТ1-00св
  8. як завжди забув вставити посилання http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=110784
  9. нік помінявся, він був як пошта, якщо не помиляюсь було @ukr.net а тема ні про що, ні місцязнаходження ні фоток майстерні. от цікаво яка це лазерна установка, напевне, комети збивати 😂
  10. А можна подробніші фото розверток чи що то, на 27,4 і 32 мм
  11. Ось тут стара тема по рівнянню рами, зараз стіл набагато більший, але суть та сама, кріпиться кареточний вузол, рейсмус в руки і вперед... Дякую, стараюсь. Спочатку був велосипед, а потім зварка появилась через велосипед. Дуже бракує фінансів і часу, хочеться робити набагато більше, але це лише питання часу Слідкуйте за новими темами..
  12. для початку, можливо, ні до чого, а от на перспективу.. Як я писав вище, якщо буду щось робити, грошей не збираюсь шкодувати, але і переплачувати в 2-3 рази також не хочеться. Я зараз хочу сформувати якийсь мінімальний бютжет, щоб приблизно орієнтуватись. А маючи запас по потужності, завжди можна щось доробити чи переробити, маючи ті самі елементи чи запчасти. А як дійде до справи, то почнуться реальні розрахунки і т.д.
  13. На виробництві всі рами рівняються в 12 годинний проміжок після закалки до штучного старіння. Можна і на холодно, але нагрівши алю він стає вдвічі піддатливіший, можна і різаком нагріти, а для індикації помастити звичайним милом, при досягненні певної температури воно почорніє. Для шатунів треба спеціальну вижимку. Рівняю шатуни на токарному, зажавши разом з кареткою в центра. Сплави лише два 6061 і 7005, найбільша різниця в старінні, писав вище. Та я крутий, дякую, але вже майже пенсіонер в цьому спорті (