Kostas888

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    10
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про Kostas888

  • Звання
    Учасник
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Константин
  1. Всім привіт! Порекомендуйте, будь ласка, лазер в Києві для фігурної порізки 40х13 товщиною 2 і 2,5 мм. Деталі не дрібні, самий маленький отвір 4 мм. Які побажання: точність різу не меньше 0,1 мм.; не зношені передачі по осях; різка з азотом.
  2. Дякую. Порізали частково - ви маєте на увазі, що частина деталі, що вже вирізана, коливається від вібрації? Може тоді залишити перемички, щоб деталь трималась в площині?
  3. Дякую. Я не спеціаліст в лазерах, чи можете пояснити: нуль - це початок координат на столі? А куди тоді краще покласти заготовку? 250х160 мм.
  4. Доброго дня. Замовив порізку сталі 430 товщина 1,5 мм. Всі лінії порізані рівно, радіуси плавно, зауважень нема. Точність +- 0,1 мм мене теж влаштовує. Різали з азотом. Але в одному місці є хвиляста лінія замість прямої (фото). Файл dxf зроблений коректно. В другій фірмі мені різали на китайському лазері, такого явища не було. Але там не влаштувала точність. Інженер виконавця каже, що від такого явища не застраховано на любому лазері і можливо це по причині вібрації, яка виникає від врізання і переходів. Мені треба порізати той же файл на другому металі, заготовки досить коштовні і не хочу непередбачуваний брак. Хтось може стикався з таким явищем? Яка причина?
  5. Всем привет. Такой вопрос: требуется закалить детали (на фото) до 32-34 HRC. Толщина 3 мм. Сталь 40х13. Деталь вырезана эрозией. Термист говорит, что использует оправку, но пластину все равно крутит винтом. Когда я начинаю задавать вопросы, почему так происходит, он начинает нервничать, что я типа сомневаюсь в его профессионализме. Подскажите, пожалуйста, подробно, как правильно закалить, чтобы не крутило и пластина осталась плоской.
  6. Спробував потерти старий вал по плямах розчином соляної кислоти Сантрі (писав вище). Залишив на 5 хвилин, потім потер розчином соди для нейтралізації. Потім водою і просушив. Результат непоганий, плями значно посвітлішали. Але місцями є легке потускніння поверхні, тобто поліровка все одно потрібна, щоб вся поверхня виглядала однаково. Спробую все-таки на новому валі м'який абразив, як ви і рекомендуєте. Без хімії. ПС: Якщо залишити кислоту на поверхні на більший час (10-15 хв.), дійсно з'являється іржа. Але тією ж кислотою потерти - легко видаляється, поки свіжа. Доповнюю: на слідуючий день місця обробки соляною кислотою темнішають, бо, мабуть, нейтралізація содою вже не впливає на запущений процес корозії безпосередньо у верхньому шарі металу.
  7. @Олек77 Ви маєте на увазі можлива корозія від пото-жирових відбитків? Ортофорфорної кислоти немає. Є розчин соляної кислоти 5-15% побутовий засіб "Сантрі" для видалення іржи та вапняного нальоту. Може його спробувати? В мене є старий вал, спочатку просто подивлюся, як себе поводить поверхня. Спробую - відпишуся.
  8. После цементации вала (сталь 18 ХГТ) сделали шлифовку до размера. Диаметр вала 40 мм. На поверхности есть пятна. При рассмотрении в лупу трудно понять, что это. Ногтем не цепляется, только чуть-чуть в хвостовой части (на фото). Похоже, как прогорел металл и неотшлифовался. Но размер уже получен шлифовкой. Подскажите, пожалуйста, чем можно хотя бы обесцветить эти пятна? Бензин и растворитель 646 не помогли. Счесывание бамбуковой палочкой тоже не помогло. Нужно получить приемлемый внешний вид.