V.S.O.P.

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    7/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    110
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

V.S.O.P. last won the day on 15 сентября 2018

V.S.O.P. had the most liked content!

Репутация

17 Нулевая

1 подписчик

О V.S.O.P.

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина

Посетители профиля

478 просмотров профиля
  1. Дивіться в сторону інструменту для обробки алюмінієвих композитних панелей для фасадів. Якщо не знайдете готового рішення то в особисті повідомлення я Вам скинув реквізити людини в якої колись замовляв щось схоже.
  2. Читав уважно. Один раз на рік або через 20000км. Залежить що раніше настане. Двигун бензиновий. Запах масла як в старого, доброго, Радянського Москвича під капотом. Якщо хтось пам'ятає.)))
  3. Міжсервісний інтервал 20000км. Взагалі намагаюся міняти масло до 15000км, але намагаюся підлаштовувати це під якесь Т.О. Зараз пробіг 12000км. і масло умовно чисте. Тож до весни дотягнути було реально.
  4. Всі свої машини намагаюся обслуговувати сам. Як Ви сказали кількість "муляки" велика. Якщо вона відклалася на кришці, значить вона відклалася десь ще? Чи не заб'є вона якісь масляні канали.
  5. Дякую, заспокоїли. Хоча з таким зустрівся вперше. Намагався дотягнути до весни, до великого Т.О. Якщо так, то чи варто промивати двигун перед заміною масла. Якщо так, то чим.
  6. Щуп також чистий. Тоб-то без цієї гидоти.
  7. Дякую. Антифриз не втікає, масло не змішував.
  8. Вибачаюся, намагаяся вставити нормальне фото.
  9. Питання полягає в наступному. Автомобіль Ford Kuga, 2010р.в. Двигун 2.5 бензин, турбований. Пробіг 152000км. Відкривши сьогодні заливну горловину двигуна виявив на кришці ось таку "каку" Пробка Куга Що це таке і звідки воно взялося. На маслі яке зараз залито в двигуні проїхав 12000км. Раніше заливав Castrol, поміняв на інше і на те були причини. Зараз Repsol, 100% не лівак. Для себе бачу причину в трохи застарілому маслі і в недостатньому прогріві двигуна. Знаю на форумі є фахівці з питань ДВЗ, можливо й конкретно по моєму екземпляру (насправді двигун Volvo), підкажіть будь-ласка проблему.
  10. Ну електродвигуни я ніколи не здавав, тому сказати нічого не можу. Знайомому підвозив до прийомки газову колонку Радянського зразка. Так на ній зняли ще й 3% від ваги на якісь свої втрати.
  11. А тут з Вами ніяк не погоджуся. Якщо вже під пресс і маєте час та натхнення то варто відокремити мідь від чорного металу.
  12. Верстат суперовий. Единий недолік то це конус ISO-45 в горизонтальному шпинделі Ви мабуть путаєте з 6Т80Ш.
  13. Можна і розточити якщо це буде доцільно і за це заплатять. Мова про те що не варто заморочуватися на якихось окремих опціях в б/в обладнанні якщо тільки воно не береться під конкретну роботу. В першу чергу варто звертати увагу на технічний стан, ціну і місце знаходження.