V.S.O.P.

Користувачі
  • Продажи

    13/5
  • Покупки

    14/5
  • Публікації

    211
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

V.S.O.P. останній раз здобув день на вересня 15 2018

V.S.O.P. має найбільш улюблений контент!

Репутація

97 Добра

1 підписник

Про V.S.O.P.

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина

Відвідувачі профілю

1 632 перегляду профілю
  1. Ну так як дісталася, то можна і сфотографувати. Можливо хтось і юзає подібну та зможе поділитися параметрами.
  2. Маю кусок 330-тої. Стінка 13мм, довжина 480-510мм. Різати не буду. Якщо цікаво, пишіть в приватні повідомлення.
  3. І все? Ви це серйозно? Всі ті вали придумано щоб односекундно працював не весь ніж шириною 500мм. а тільки одна пластина шириною 14мм. Можливо дві, якщо витків більше чотирьох або вал широкий. Звідси і значне зменшення вібрації, вимог до жорсткості станини, потужності двигуна та збільшення максимального зйому стружки за один проход. Криволінійні деталі шейперною головкою на фрезерному взагалі обробляють без попереднбого обрізання контуру лобзиком. А ресурс до переточки залежить від якості металу з якого виготовлений ніж. Вони там завжди твердосплавні і тому взагалі не переточуються а загострені з заводу на чотири сторони і куточки пронумеровані.
  4. Я це зробив для того щоб донести Вам що такі компоновки вже існують в серійному виробництві а значить цілком життєздатні. Все інше технічі тонкощі які Ви чомусь не хочете обговорювати. І все ж. Крім потужності двигуна, уявіть собі на скільки прогнуться ті тоненькі направляючі що Ви збираєтеся просто розложити по підлозі, в момент обробки дошки шириною 50см., знімаючи 1мм. стружки. Для цього потрібно як мінімум шейперний вал, за який при ширині 50см. думаю тисяч в 50 можливо вкладетеся. Та й сама каретка стовідсотково підскочить у верх і перевернеться вперед якщо її маса буде недостатньою і вона ніяк не буде зв'язана з направляючими.
  5. В Вуд-майзера з цього приводу є готове рішення. Можна в інтернеті подивитися та взяти за основу. Там стругальна головка ставиться на рейки стрічкової пилорами. Якщо довжина рейок дозволяє, то одночасно можна різати колоду і потім її постругати.
  6. Потрібно виявитися в потрібному місці в потрібний час. Але легкі та швидкі гроші майже завжди чимось "попахують". Розповім свою давню історію. Після поїздок в зливу, вранці мій бус відмовився заводитися. Стартер крутив але на панелі приладів не гасла лампочка імобілайзера. Тоб-то машина не впізнавала свій рідний ключ з чіпом. Після не тривалих пошуків "по совєту друзеєй" привіз додому двох спеців. Ті в свою чергу поверхнево оглянули машину, подивилися на мене, переглянулися між собою і оголосили вирок. Ремонт якогось там блоку на протязі 2-3 годин з гарантованим відновленням всіх функцій за 250-300$, або повне відключення того імобілайзеру відразу на місці за 100$. При спробі поторгуватися пояснили що як би це в мене сталося в дорозі, тоді б цінник був ще дорожчий. Не скажу що їхати потрібно було терміново, але вибрав другий варіант. Попросили 1м. ізольованого дроту, щось там відрізали, кудись врізались і за допомогою того дроту все те з'єднали. Так як ізострічки вони з собою не мали, та й бажання з тим возитися в них теж не було то мені тицьнули пальцем де потрібно заізолювати. На все про все 10хв. і машина знову на ходу. А на рахунок аварійного відкривання дверей, то там не все просто. Відкрити двері це частина роботи. Там існює ще й юридична складова, яку потрібно оплачувати або працювати нелегально.
  7. Це тільки на перший погляд. Добавте сюди комісію аукціону чи торгової площадки, погрузку та комісію агента який буде займатися цими питаннями на тій стороні. Далі доставка в Україну, на цьому етапі вантаж бажано застрахувати. Саме цікаве це розмитнення та сума яку попросить наш брокер за свої послуги.
  8. В продовження. -Один маньяк опрыскал деньги ядом и послал в детский дом -Отравились два депутата, один губернатор и мэр - дети не пострадали
  9. Більшість прийомів, технологій та обладнання актуальні і на сьогоднішній день.
  10. 1.10. Запрещен мат и нецензурная лексика, выраженная в оскорбительной для собеседника или окружающих форме, иные оскорбительные выражения, в публикациях и личной переписке. А чому адміністрація ніяк не реагує на всілякі "висери" в адресу учасників форуму? Особисто для Вас Дмітрій для прикладу наведу слова не однієї людини а цілої нації " Краще з розумним загубити, ніж з дурнем знайти"
  11. Не зовсім доречні наведені "нам усім" слова в даному випадку. Вам намагаються допомогти. Замовляйте на лазерній різці шайби двох діаметрів. Далі плоска шліфовка і нанизуєте ті шайби на вал через одну. Як фіксувати ті шайби на валу, то вже деталі. Все те можливо і буде працювати без додаткової круглої шліфовки вала в зборі.
  12. Це зрозуміло. Скільки часу піде на виготовлення одного пазу? Що скажуть практики? Верстат 6Т80Ш в непоганому стані.
  13. Так склалося що ніколи не робив серійну роботу. Тут запропонували виготовити пази в профільній трубі в кількості 2000шт. Паз Ф 6мм., довжиною 100мм. Товщина стінки труби 1.2мм. Хто як оцінює роботу за виготовлення одного паза? Дякую
  14. Оригінальний TOSівський патрон виглядає ось так.