Yorri

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    1/5
  • Публікації

    72
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

8 Нульова

Про Yorri

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Yorri

Відвідувачі профілю

763 перегляду профілю
  1. І я б не відмовився (один набор). Дякую.
  2. Спробував шось поміряти сьогодні. Задні підшипники затягнуті, передній не дуже. Підшипники ще не обкатані зовсім. Провів типу 4 виміри. Два з книжки від станка. Ще два надивився розумних відео. Навіть незнаю як то все правильно інтерпритувати... Вимірювання 1. Радіальне биття центруючої поверхні шпінделя ПБ. Міряв тільки зверху. По паспорту 5 мкм. Відео 1. Вимірювання 2. Торцеве биття опорного буртика шпинделя ПБ. Міряв теж тільки зверху. В мене по паспорту 10мкм. Але там поверхня троха поцарапана. Відео 2. Далі згадав про Віктора Леонтьєва. Вимірювання 3. Радіальний люфт. Тре було міряти по пояску планшайби, та в мене маленька стійка. Відео 3. Вимірювання 4. Осьовий люфт. Відео 4. Тут мене бентежить, що не повертається в початкове значення. Типу виходить що люфт задніх підшипників мінімум 2-2.5 сотки? Буду вдячний за коментарі. Дякую. (ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?)
  3. @sergo40 Дякую! Потрібна інформація. А я все думаю нащо той глухий отвір. Тепер знаю. А може ще знаєте навіщо ці пази по обидва боки ПБ?
  4. А тут не зовсім зрозумів. Тобто не зрозумів зовсім. :-/
  5. Я повний БАНЯК! (неуважний). Бракує ще досвіду в цій сфері. Я ті два кільця міряв, давніше. Знав що вони відрізняються по товщині, та все перепутав, а переміряти щось не здогадався одразу. Виявилось, що менше кільце товстіше! за більше. Поставив підшипники за схемою Х. Зібрав. Нема люфта! (принаймі на руку не чути:-). /отак вгробити три тижні і 300 грн)); вже потім знайшов свою фотку, де видко як ті підшипники стояли з самого початку). Всім дякую за допомогу і підтримку! Правда, ще не міряв ніяких параметрів. Планую цього тижня (страшнувато - надіюсь не сильний розвал). Поміряю, якщо все ок менш-більш, заляю масло, поставлю варіатор і включу на холостих на 1-2 годинки, щоб трохи впрацювались нові підшипники. Якось так. Такі два невеличкі питання: 1. Скільки наливати масла в ПБ? там є віконце (хоча через нього мало що видно). По середину віконця, більше/менше? 2. Що можна використати в якості шнурочка фітілька в ПБ (матеріал), де змащування ззаду тих двох підшипників через отвір зверху? Дякую.
  6. Ніфіга. Зібрав. Те саме. Той самий люфт. Можна чокнутись. Може то через те, що в мене то менше кільце (між двома підшипниками) тоньше за більше? Але там чуть-чуть. Не 0.5 мм.... Нічого не можу зрозуміти.
  7. Може я навпаки щось перетягую?.. Або неправильний порядок зборки ПБ?
  8. Не можу перемогти той осьовий люфт. Вже разів 5 розбирав. Підшипники поміняно - передній і два задніх. Затиснув що міг. Нічого не помагає. Люфт десь 0.5мм. Ззаді люфтить на внутрішній обоймі підшипника... Відео. Люфт Як той вал відтягнути вліво(назад?). Буду радий будь якій пораді/допомозі. Дякую.
  9. Була така ідея приклеїти... Ого! У Вас ціла гільза, а то все обламані бачив. Порадився з @sergo40 (за що йому велике дякую!!!!) Певно буду спресовувати ті підшипники через шпильки. Поставлю їх з тими шайбами в гільзу і ставитиму все разом. Так виходить, що осьовий люфт був бо не стягнуті нормально в мене ті підшипники. Ще така секретна маловідома інформація від @sergo40. В середній опорі, де в обоймі такий широки підшипник, є гужон, який фіксує ту обойму від провертання в корпусі. Знаходиться той гужон ззаду ПБ, де кріпиться відкидна захисна кришка патрона. (Якщо вона у вас є). До речі. Та кришка не тільки відкидається на себе/від себе, але й у відкинутому стані пересувається вліво. (Якщо почистити зафарбований ще на заводі вал на якій вона кріпиться).
  10. З шнурочком не вийде. Гільза довша. З лескою, сірниками, паличками від морозива...
  11. Дякую! Буду пробувати. До шнурочка не додумався, але з дротиком бавився)))
  12. Якийсь тупіковий тупік. Запресував два підшипники. Між ними два кільця. Зовнішнє чуть менше ніж внутрішнє, тому воно падає вниз. (Див фото). Хотів поставити гільзу - дуля з маком. 1. Підшипники входять в гільзу із натягом. Як їх втягнути в гільзу вже 4 години пробую. Нуль. 2. То зовнішнє кільце падає вниз - висить на внутрішньму, тому гільза не піде далі. Як зафіксувати? Підібратись ніяк. 3. Тепер проблема зняти назад ті підшипники. Навіть при наявності вузького і довгого знімача кільце не дасть зачепитись... Буду вдячний за хоч якусь пораду бо тупік.... дякую.
  13. Всім Доброго. Сьогодні забрав піджим/зажим для задньої бабки. Фото не зробив. Залишу тут кресленя, мож кому знадобиться. Також креслення хомута.
  14. А може, думаю, щоб був натяг мінімальний. Тобто чуть "піджав", крутилкою виставив нуль.
  15. Блискіт то таке )) В мене теж не без приколу. див фото. Думаю то не страшно і критично. Типу людина взяла заготовку якусь пластину і бракнуло товщини. Правда знайшов в рідному місті і не дорого (відносно) заплатив. +замовив ще до задньою бабки ту зажимну/прижимну болваночку. (блін, як вона правильно називається? :-) підкажіть)