Stomck

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    28
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Нулевая

О Stomck

  • Звание
    Участник
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Черкаси

Настройки Барахолки

  • Скрыть "параметры" товара из списка товаров
    Нет
  • Скрыть статусы товаров (новый, бу, поломан/на запчасти)
    Нет
  • Не показывать среди товаров - Техлитературу
    Нет

Настройки Форума

  • Добавить темы в блоке новые посты/темы/блоги?
    0
  1. В тому й справа, що все виконував по інструкції, та й використовував тільки той розчинник який йшов в комплекті з фарбою.Грішу на те, що трохи забагато добавляв розчинника(фарба здавалась густоватою)
  2. Координати підкажіть, і де знаходиться??Аргоннові балони заправляють??
  3. В мене щось не заладилось з акриловою фарбою та грунтом.наче розводив все по інструкції, але виявилось, що покриття ніфіга не стійке до ударів.Відлітає при несильному ударі аж до металу.В чому мій косяк???Якщо нею фарбуюють машини, то воно має бути стійке до вібрацій, ударів і т.д., а мене якась фігня....
  4. Скажіть яким конкретно грунтом і фарбою користуєтесь?
  5. А ще може хтось пыдкаже лытературу, довыдники де можна почерпнути потрыбну інформацію??
  6. Згадуючи курс "Електричні машини"....асинхронники на кран балках і т.д працюють в режимі тик-мик)Все залежить від конструктива та призначення двигуна, умов і температури середовища де він працюватиме та його ПВ
  7. Втулочный -клей наше все!!Так і вийшов з положення, додатково піднакернивши
  8. В думках таке вирішення.Проточуємо нижню половину на макс. глибину( 7.71), проточуємо верхню половину, щою загальна висота склала висоту сальника, проточуємо шийку шківа під потрібний діаметр. Тепер питання Який діаметр має бути під посадку сальника по зовнішній стороні., діаметр шийки шківа та вимоги до чистоти поверхні??? Якщо можна то підкажіть приблизну ціну цих робіт для орієнтування.Плюс виготовити нову шайбу як на фото, бо старим шківом повигризало канави(шайба впирається в обойму підшипника, на неї тисне шків, тобто таким чином створюється натяг в підшипнику).Дума.ю особливих вимог до неї не предявляється, тобто просто з піз різця можна, чи ще шліфонути?
  9. Тепер питання до шановного панства. Маємо кришку до нижнього вала де стояв войлочний ущільнювач, маємо шків.Завдання подружити все це діло між собою.Покуривши форум російський виявив два варіанта сальників 42*54*6 та 34*50*10.Перший варіант відкинув так як при проточкі до потрібного розміра в мене на кришці залишається 0.3 мм стінки до отворів.(тай ці сальники продають не по дуже адекватній ціні) Отже вибрав варіант 34*50*10
  10. Також випадково знайшов на форумі людину яка виготовляє стопорні кільця і всілякі пружини.До речі, ввічливий чоловік)Після доставки перетелофонував та поцікавився чи все підійщло.Контакти на фото, може комусь буде корисно
  11. Добавив болти кріплення шпонки і посадив їх на фіксатор різьби.Сподіваюсь, що більше не доведеться їх викручувати)))А також були купленні стандартні гужони під щестигранний ключ на середній вал для фіксування шестерень(чудово підійщли замість радянських пороздовбуваних)
  12. Всім доброго дня.І подяка за поради!!!! По мірі можливостей і наявності вільного часу були проведені деякі роботи:Пофарбував все це діло Був куплений параніт товщиною 0,4 та виготовлені всі прокладки
  13. Де купували??Замовив такого ж на алі.Довго ъде))