Курц

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    133
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

16 Нулевая

О Курц

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 27.02.1971

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Вінницька обл.

Посетители профиля

220 просмотров профиля
  1. Це вартість однієї чи того комплекту що на фото?
  2. Мій лиш на білих та блискучих підбрехує. А так все нормально. Перевір на усьому що крутиться. Що є під руками та в майстерні. Може у нього просто відраза до того мотору.))))))
  3. Вал блискучий? Тоді він ловить не лише відбиток від стрічки а і усі "зайчики" що відбиваються від самого вала. Затемни місце виміру. Увесь вал по кругу окрім відбивної стрічки.
  4. Роздуми з приводу станка. 1. При товщині менше 5 мм жодні леза не підходять. тільки шкурка. 2. Подача тільки авто. при ручній буде гуляти товщина. 3. Швидкість подачі обовязково повинна регулюватись. Плавно, а не шківками. 4. Шкурка тільки на барабан. Гріндерний стіл не піде. Там опір подачі перевищить міцність бамбука в колінах. 5. Прижимні ролики повинні бути резинові. Проблема бамбукових кілець, ривків при полачі, переломів (розчавлювання по кільцях) знімається сама собою. Прижим резинових роликів теж повинен регулюватись. 6. Верхню частину, з бугорками кілець, запросто вирівняє другий вал зверху. В чому проблема? 7. Про відвід пилу не забувайте. П.С. Мав справу з бамбуком, давно... Шкода що я далеко. Цікава затія, можна було б і погратись......
  5. Це на 3 фази?
  6. На жаль у мене є 4кВт-ний. Та і обертів трохи більше.
  7. А хоча б табличку переписати не можна? Які параметри треба і які підійдуть.?
  8. Авіаційні маленькі. Просто конструкція під велику частоту, знижується вага магнітопроводів та габарити. На землі то вже не так важливо як у небі. То я просто, щоб наглядніше було, навів приклад. Колекторний то добре. Але не надовго. Щітки і все з ними повязане. Та і ціна колектора десь така як і на частотник з простим движком. П.С. Я теж ставив ручну циркулярку на маятник від маятникової пилки. Нормальне тимчасове рішення. Але чи є смисл коли то можна поставити і не на готовий верстат а на простий, саморобний, маятниковий механізм? Увесь сенс ремонту вашого чуда в тому що воно розраховане на визначені задачі. Тому змінювати його до неупізнаванності великого сенсу не має. Тут вже Вам треба визначатись. Якщо треба відрізний маятник то можна і велику болгарку до труби прикрутити і збалансувати вагою маятник. Коли ж запускати те що є то ставити максимально наближений двигун до оригіналу. Ну то таке. Моя думка. А вже як воно краще для Вас самі вирішуйте. На місці воно видніше по любому.))))
  9. Частотніком можна накрутити до 2-2.5тис об\хв. При підвищенні частоти десь до 60-70Гц падіння потужності не значне. При піднятті далі він сам себе душить і оберти вже не ростуть. Потужність зменшується сильно, двигун гуде і гріється. Для високих частот потрібна інша конструкція магнітопроводів та обмоток. Подивіться , як приклад, на авіаційні двигуни. Краще вже шукати 3-х тисячного і тоді, частотніком, розкрутити до 4-х. П.С. Взагалі то регулювання обертів частотніком не завжди виправдане фінансово. Та й не кругом доцільно. А там де не потрібне плавне, та постійне, регулювання то краще шківів мало що можна придумати.
  10. П.С.2 Теж напрягає ліва різьба м12. не ясно як має ставитись деталь на цей кінець. При можливості він неї треба відмовитись та продумати щось щоб її замінити. Бо, у токарів, може і відшукається такий мітчик щоб зробити, а от потім, кожен раз, треба бігати до них по болти.
  11. Навіщо підшипники з плаваючим корпусом? Що там буде прогинати вал на відстані 41мм один, підшипник, від другого? Я б зробив би просто трубу з двома, простими підшипниками, як суцільний корпус. За нього і кріпив би далі. П.С. Коли це пробний варіант. Коли не має впевненості у дієздатності механізму то не варто морочити голову дорогими матеріалами. Робіть з самого простого металу. Там, я так зрозумів, до кінцевого варіанту, буде ще купа переробок. переточок та усяких змін. А от як вже запряцює машинка то вже і про нержу подумати можна.
  12. Варіанти вирішення осі "пяного підшипника" що зустрічав в техніці. Малював на скору руку але зміст , думаю, зрозуміло. П.С. Головна умова, як вже казали, перетин вісі вала та підшипника має бути строго по центру підшипника. Найпростіше того досягти втулкою з косим отврорм. Такий механізм тягає ріжучі ножі на комбайнах. Варіант з косою різьбою на менших навантаженях. В храповиках чи на якихось подачах. П.С. Ні які підкладки, ні які відгинання, ні які косі зажими не проходят. Буде вібрація що у асфальтоукладчика.
  13. Дякую.