Курц

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    126
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

14 Нулевая

О Курц

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 27.02.1971

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Вінницька обл.

Посетители профиля

199 просмотров профиля
  1. На жаль у мене є 4кВт-ний. Та і обертів трохи більше.
  2. А хоча б табличку переписати не можна? Які параметри треба і які підійдуть.?
  3. Авіаційні маленькі. Просто конструкція під велику частоту, знижується вага магнітопроводів та габарити. На землі то вже не так важливо як у небі. То я просто, щоб наглядніше було, навів приклад. Колекторний то добре. Але не надовго. Щітки і все з ними повязане. Та і ціна колектора десь така як і на частотник з простим движком. П.С. Я теж ставив ручну циркулярку на маятник від маятникової пилки. Нормальне тимчасове рішення. Але чи є смисл коли то можна поставити і не на готовий верстат а на простий, саморобний, маятниковий механізм? Увесь сенс ремонту вашого чуда в тому що воно розраховане на визначені задачі. Тому змінювати його до неупізнаванності великого сенсу не має. Тут вже Вам треба визначатись. Якщо треба відрізний маятник то можна і велику болгарку до труби прикрутити і збалансувати вагою маятник. Коли ж запускати те що є то ставити максимально наближений двигун до оригіналу. Ну то таке. Моя думка. А вже як воно краще для Вас самі вирішуйте. На місці воно видніше по любому.))))
  4. Частотніком можна накрутити до 2-2.5тис об\хв. При підвищенні частоти десь до 60-70Гц падіння потужності не значне. При піднятті далі він сам себе душить і оберти вже не ростуть. Потужність зменшується сильно, двигун гуде і гріється. Для високих частот потрібна інша конструкція магнітопроводів та обмоток. Подивіться , як приклад, на авіаційні двигуни. Краще вже шукати 3-х тисячного і тоді, частотніком, розкрутити до 4-х. П.С. Взагалі то регулювання обертів частотніком не завжди виправдане фінансово. Та й не кругом доцільно. А там де не потрібне плавне, та постійне, регулювання то краще шківів мало що можна придумати.
  5. П.С.2 Теж напрягає ліва різьба м12. не ясно як має ставитись деталь на цей кінець. При можливості він неї треба відмовитись та продумати щось щоб її замінити. Бо, у токарів, може і відшукається такий мітчик щоб зробити, а от потім, кожен раз, треба бігати до них по болти.
  6. Навіщо підшипники з плаваючим корпусом? Що там буде прогинати вал на відстані 41мм один, підшипник, від другого? Я б зробив би просто трубу з двома, простими підшипниками, як суцільний корпус. За нього і кріпив би далі. П.С. Коли це пробний варіант. Коли не має впевненості у дієздатності механізму то не варто морочити голову дорогими матеріалами. Робіть з самого простого металу. Там, я так зрозумів, до кінцевого варіанту, буде ще купа переробок. переточок та усяких змін. А от як вже запряцює машинка то вже і про нержу подумати можна.
  7. Варіанти вирішення осі "пяного підшипника" що зустрічав в техніці. Малював на скору руку але зміст , думаю, зрозуміло. П.С. Головна умова, як вже казали, перетин вісі вала та підшипника має бути строго по центру підшипника. Найпростіше того досягти втулкою з косим отврорм. Такий механізм тягає ріжучі ножі на комбайнах. Варіант з косою різьбою на менших навантаженях. В храповиках чи на якихось подачах. П.С. Ні які підкладки, ні які відгинання, ні які косі зажими не проходят. Буде вібрація що у асфальтоукладчика.
  8. Дякую.
  9. Яка потужність двигуна? Бо щось на табличці не бачу.
  10. На фото, вніматєльно, кінчик вала де кріпиться двигун та кінчик вала де кріпиться патрон. Що між ними? Через корпус не видно. Тому і запитую. Тим більше алюмінієвий корпус робиться у речах де треба відвід тепла. Там планетарний редуктор чи просто суцільний вал? Якщо просто вал то для фрезерної приставки, по металу, не годиться. Якщо є редуктор- то саме те. Крутніть рукою та подивіться. Що складного?
  11. Скажіть, будь ласка, в голові є редуктор для пониження обертів чи там прямий вал? По ідеї там двигун ставиться прямо на голову.
    Все чудово. Дякую.
  12. На фото патрон під конус. Планшайби не треба.
    Усе чудово. Дякую.