hcm548

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    5
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про hcm548

  • Звання
    Початківец
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    hcm548
  1. Зварив мені знайомий сварщик цього шатуна, уже з місяць катаюся, поки що усе норм :). Не гнеться, а в мені під 100 кг, і по місту вистачає ям, з яких треба сильно давити на педалі. Спиляв краї тріщини(зазор 3-5 мм), наварив непогану таку бульку десь 2х перерізу(електрод не знаю). Як я розумію, булька потрібна для того, щоби м"який шов не потік під навантаженням. Як на мене, матеріал - сталь 45(швидше всього) чи 40Х13. Суб"єктивно HRC 40 там є - шкрябав різними залізками. Мені трохи не сподобалось вирівнювання привареного педаля, пробував гнути на холодну - чорта з два. Пружинить, відпустиш - вертається як було. А от градусів 200(300?) нагріли - вже гнеться. Вистигло - не гнеться. Цікавий досвід. Після зварювання нічого не калили й не проковували.
  2. Шатун разломался. Сталь похоже каленая, но не до очень высокой твердости - HRC30-40. Похоже, был высокий отпуск - градусов 500. Подозреваю, что сталь 45. Если кто знает точнее, какой там материал и отпуск - напишите. Если кто-нибуть имеет опыт - раскажите, можно ли его сварить, и если да - то как это делать так, чтобы он не лопнул. Книжка пишет, что сталь вроде 45 нужно варить на горячую. Если я прав, то нагрев 500 град. не помешает. Сечение прямоугольное. Пока что предполагаю, что сначала нужно варить встык, потом накладывать шинки из 2 мм листа и приваривать их по краю(по ребрам сечения). Смысл в том, чтобы сталь отожглась по минимуму, и закалка в основном осталась. Если будет совсем отожжено, от скорее всего скрутится. Надеюсь обойтись без закалки - там по идее положено 830 град.