audima

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    26
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

1 Нулевая

О audima

  • Звание
    Участник
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Харьков
  • Имя Пользователя
    audima

Настройки Барахолки

  • Скрыть "параметры" товара из списка товаров
    Нет
  • Скрыть статусы товаров (новый, бу, поломан/на запчасти)
    Нет
  • Не показывать среди товаров - Техлитературу
    Нет

Настройки Форума

  • Добавить темы в блоке новые посты/темы/блоги?
    25
  1. Вентиляционные проёмы выглядят как уши
  2. Ушастый это тип "А". 2,8 кВт 1420 об/мин. 220/380В. Тонкие провода - пусковая обмотка, толстые - рабочая. Хотя, по фото там вроде 3 обмотки выведены.
  3. У мене бак такий самий. І дверці такі ж мають бути. Буду шукати.
  4. Файний верстат! Я фарбувати буду весною. Поки все мию, чищу, перебираю. ЗБ у мене від ИЖ 611 з лімбом. Не знаю, хто її робив, але зроблена класно! Дверцят на тумбах немає. Думаю, де їх взяти. Поставлю ще додатковий вимикач під ліву руку. Ну, то поки в планах.
  5. Що мати на увазі. В одному - повний моноліт. В іншому - з пазом під шпонку. Все інше - моноліт
  6. Якщо буде щось потрібно з фартука, окрім вала-шестерні (у мене він побитий), пишіть. Я тут собі придбав запасний. Теж з битим валом, правда.
  7. Це вал гітари. Зовнішній підшипник знаходиться в корпусі, на якому кріпиться приклон. (Фігура 4 поз. 20, 21 в мануалі)
  8. Я ще до них не добрався. Доречі, масло має мати переток між лівою та правою ваннами. Я зливав черех трубочку самотоком зправа, пішло все. Іноді той отвір забивається. Там всяке знаходять. На російському чипі хтось навіть запальничку Zippo у бабці знайшов. Так що ті шарики можуть бути не з цього верстата.
  9. Той механізм -кільце із зовнішньою спіральною канавкою у зчеплення з якою входить шайба на кінці вала (вона закріпленв ззовні фартука, що видно на схемі) ричагом віводить вал - шестерню вперед, виводячи його із зацеплення із зубчатстою рейкою. Майстри кажуть, що воно нафіг не треба, але, немовби необхідно для підвищення точності нарізання різьб. Щоб рейка не впливала на рух суппорта. Щось так.
  10. Всім дякую. Вже не актуально. Розібрав.
  11. Це старий, перших випусків, здається 1957-1959 років, без маслонасоса, і кінцьовики у нього на правій тумбі. На російськом чіпмейкері такі були.
  12. А три есть?
  13. Можно продать за 150 грн. и порадоваться коммерческому успеху.
  14. На "лохюэй" есть прекрасные предложения за эту сумму. И Вы легко можете с ней расстаться. Но найти за неё там же поюзанный ТН или 1Д601 возможно. Кстати, купил там же себе ТВ-320 за 15000 грн. в неплохом в общем-то состоянии (Не без нюансов, конечно. Сейчас разбираю его, чищу. В общем, всё как положено с первым станком. Сделаю и покрашу, тогда буду хвастать). Так вот хозяин выложил фото отвратительного качества и назвал его почему-то 20д25!
  15. На Барабашова новый якорь китайского, разумеется, производства будет стоить без одного Вашего нуля. Т.е, примерно 9-12 долларов. И служат они вполне себе нормально. Я седе даже на советскую дрель там брал на БЭС1. А перемотка - дело не надёжное.