стани

Пользователи
  • Продажи

    2/5
  • Покупки

    4/5
  • Публикации

    224
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    3
`

стани last won the day on 25 января

стани had the most liked content!

Репутация

107 Отличная

О стани

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Херсонська область
  • Имя Пользователя
    Іван

Посетители профиля

631 просмотр профиля
  1. Підбір чавуну тривав довго, в основному розміри не влаштовували, хотів накладки цілі, а не шматками. Ну а склад- по обробці на строгальному і шабером, щоб було схоже по обробці на станину чи каретку станка. Тільки здається, що весь чавун однаковий, є рихлий, або із невеличкими раковинами, на перший погляд непомітними, поки шабером не пройдеш, багато різного перебрав, доки знайшов те, що влаштувало... Оптимальний варіант шматок станини від станка, там можна зустріти непогану якість. По латуні- знаходив фірми, що торгують пластинами різної товщини та марки, але все ж вирішив зупинитися на чавуні.
  2. Вибачте, не встиг відкоригувати, вискочило два пости...
  3. Ремонт роблю сам, так що в основному тільки час, як основний ресурс. Чавунні заготовки підходящого розміру та структури із металобрухту, поперечно— строгальний станок свій, гвинти для фіксації точки сам, клей купував, електроенергія по факту, не відмічав скільки точно, та не багато... Фрезерний, шабер, плита, фарба також свої, так що якусь конкретну суму не скажу, тим більше, що станок роблю для себе... А взагалі чавунні пластини можна відлити із запасом під обробку із потрібної марки чавуну, ливарень по Україні вистачає, я телефонував у декілька, оголошення у інтернеті, для них це можливо, просто із металобрухту чавун витриманий, тому й вибрав його, хоч і шукав підходящий не мало...
  4. Ремонт роблю сам, так що в основному тільки час, як основний ресурс. Чавунні заготовки підходящого розміру та структури із металобрухту, поперечно— строгальний станок свій, гвинти для фіксації точки сам, клей купував, електроенергія по факту, не відмічав скільки точно, та не багато... Фрезерний, шабер, плита, фарба також свої, так що якусь конкретну суму не скажу, тим більше, що станок роблю для себе...
  5. І ще, ледь не забув, про латунь. Також хотів її використати спочатку, та декілька разів зустрічав згадку про те, що латунь має властивість "нагартовуватися" по робочій стороні, тій яка контактує з направляйкою і накопичує в собі напругу по одній, контактній стороні, щось типу біметалічної пластини, згадувалися випадки, що погано закріплені пластини могли відклеїтися, стаючи дугою... Сам такого не бачив, але і перевіряти не дуже хочеться, чавун напруження при такій роботі точно не накопичить, не та структура матеріалу, це був ще один плюс по вибору чавунних накладок, але знову ж, це моє бачення такого ремонту.
  6. Знайшов фото, станина до ремонту, видно фрагмент направляючої зовнішньої частини призми- ото сліди від текстолітових накладок, фото внутрішньої частини призми не знайшов, може ще трапиться, там взагалі як різьбова гребінка, не на всю довжину, звичайно, тільки біля патрона, але цього мені достатньо, щоб забути про текстоліт. Станина на шабер хоч і не гартована, але й не рихла, чавун непоганий.
  7. Доброго часу, поздоровляю, буде гарна машина... По накладкам, на свій вирішив ставити чавун, тим більше що технологічна карта ремонту 1к62 його рекомендує. Текстоліт дуже поїв станину, залишивши поздовжні борозни. І це не був склотекстоліт, я перевіряв, якщо вдасться знайти старі фото, скину для прикладу. Може на змазці попередній токар економив... Тільки потрібно гарний чавун знайти, з цим трохи мороки було, хотів цільні накладки, не фрагментовані. Декілька фото частини поперечки, після наклеювання, кріплення гвинтами , прорізання змащувальних канавок та шабровки. Думаю, що при хороших умовах експлуатації буде воно ходити, якщо не помиляюсь, капітальний ремонт 1к62 по книжці настає після семи років експлуатації при двохзмінній роботі, а це чавун по чавуну... Та це чисто мій вибір, пластиків зараз різних немало, от саму каретку доведеться заливати, вона так підготована до мене, нічого вже не зробиш, а так мабуть і туди б чавун закріпив.
  8. Дякую, якщо це можливо, було б непогано... Що старий- то для початку можна зробити невеликий зразок і на ньому глянути, чи не втратив він своїх якостей. Ніколи не мав діла з таким матеріалом, Пекеліс та інші книги по ремонту його рекомендують, а от придбати в невеликій кількості не знайшов де, хоч і передивився багато сторінок та обдзвонив не одну фірму, як варіант звернувся на форум, тут станочників більше, і вірогідність що хтось працював із таким матеріалом при ремонті свого станка, не маленька... Пішов у приват писати адресу...
  9. Подзвонив у "Тор", але такого у них немає, кажуть, це не зовсім такий реактив, якими вони займаються, дякую.
  10. Доброго часу. Питання у заголовку теми, потрібна невелика кількість такого матеріалу, на АО "Стома" в Харкові звертався, там все це є, але фасовка по 10 кг... Це для мене забагато. Орієнтовно потрібно приблизно 1кг (літр) готової суміші. Призначення- заливка направляючих каретки 1к625. Потрібно приблизно 500- 600гр, але кількість подвоїв, на випадок, якщо щось піде не так. Листові матеріали типу Зедекса не підуть, там вже до мене підготовлена поверхня під заливку, зроблені глибокі поздовжні канавки. Матеріали типу Локтайт 3474 та їм подібні поки не роздивляюсь, кілограм цього щастя коштує не дешево ( хоча по ідеї, при ремонті промислового верстату це нікого б не мало хвилювати)... Та якщо потрібно, придбаю і Локтайт, поки просто розглядаю всі варіанти, сам матеріал потрібен приблизно через місяць, можливо більше, цікавлюсь на випередження, щоб співставити ціни та вибрати оптимальний для мене варіант. На сайті виробника попередили про небажане використання матеріалу після строку зберігання, можливо просто перестраховуються... На фото є фрагмент поверхні бувших направляючих, на таке листовий матеріал не поклеїш...
  11. В конкретно моєму випадку попробував "на сухо", потім наколотив штатний бак ЗОР "кашки" та її ж насос, скупим його потік не назвеш, це не з пляшки поливати... Єдине, екрани ставити прийшлось, бо летіло з-під каменю кругом... А так, з усіма попередніми учасниками згоден, це не дешевий проект, одного шаберю та тюбика фарби буде замало... Знову ж, у конкретно моєму випадку, цьому станку гірше б вже не було, у тій темі є фото тільки привезеного, у такому вигляді його б і на металолом забрали б тільки з моєю доплатою, мабуть... Тим паче, що віддали мені його практично "за так", навіть погрузка та транспорт були попутними. Та й деякий вимірювальний інструмент вже був. Якщо рахувати всі фінанси на придбання потрібного інструменту та ціну самого станка- ця сума за граню розумного, і то не факт, що ви тим всим інструментом зможете адекватно користуватись і не розведете всі направляючі відносно осі шпінделя так, що потім їх і шліфовкою не зведеш швидко... Мені просто було цікаво, що з того всього може вийти, ні в якому разі нікого не агітую повторювати мій шлях, мені хотілося "кашку" в заводських параметрах- і я надіюсь її отримати на виході, але це чисто мої заморочки, тим більше, що я можу дозволити собі займатися станком по наявності часу та настрою.
  12. Якщо вже дуже кортить, переміряйте всю станину, знявши все зайве, база— площина зубчатої рейки, виставте на «гвинт» по рівню, потрібен також «літачок» та індикаторна стійка, ну і рівень само собою... Запишіть, складіть графік зносу направляючих. Гарно подумайте, оцініть результати. Цифри не брешуть, на відміну від людей... А ще краще зробить дві контрольні протоки, з підпором ЗБ та без, може результат і влаштує.
  13. Шабровка звичайно легша з попередньою обробкою, але знос 4 сотки... Я не великий спеціаліст, але обійшовся б шабером, так швидше та контрольованіше... По результату- на старому чіпі є моя тема , "1к62 после пожара- 2", отам всі перипетіїї з усіма моїми невдачами та досягненями детально розписані, фоток також вистачає, робив на майбутнє, може комусь не доведеться повторяти мої помилки. Знос був дуже дикий, до міліметра, здається, дотягував, таке шабером до другого пришестя шкребти можна... Станок ще в ремонті, відклав на деякий час, недавно тільки знайшов чавун на накладки та доробив нижню частину каретки, саму каретку під заливку готую, та доведеться знову призупинити, мабуть, є станки, на яких можна працювати, цей робиться по настрою та наявності часу та сили... Перегляньте ту тему, це звичайно тільки моє бачення такої роботи, але якщо захочете повторити, хоч подивитесь, чого приблизно чекати...
  14. Підтримаю, без цього ніяк. Та й саму лінійку перед використанням не завадило б перевірити... Для початку треба все- одно вишабрити бази для каретки ( в моєму випадку це були плоскі направляючі ЗБ та супорта), від них вже піде обробка. Щоб перекрити всю станину, переставляв шліфприспособу в два боки, довго, та виставити можливо, але потім все-рівно шабровка...
  15. Ніколи не бачив такого вживу, на моєму 6н11 діаметр гвинта 30мм, стіл 250 на 1100, а тут і стіл з виду менший, і гвинт явно більшого діаметру... Якщо воно ходило на важких станках, то на цьому має ходити точно...