Валера

Частотник Тошиба

5 повідомлень у цій темі

Ось маю такий частотник. 0,75 кВт. 220/380 в. Підключав мотора - зразу працює. Свист починається вище 50 гц. Як цей виробник взагалі ? Чи добрий він ? Купив новенького з диском, є російська мова. Раніше справу не мав з частотниками, то була лише мрія. Оскільки він 220в. , то відкриваються нові можливості. В новому гаражі тільки 220в. пока,та і то переносне. Отже тепер можу запустити сверлилку і невелике точило 380в. та ще й з регулюванням обертів. Чи можна його зробити переносним ? Якийсь щиток із захистом і роз"єм одинаковий на всі мотори. В любому місці в розетку 220 тик - і працюєш. Чи можна давати двигунам асинхронним частоту більше 50 гц. ? Які  його можливості?

IMG-c0f99ac4f6571700da23907533075784-V.jpg

IMG-aaa5cf7c8c5c4a3df15d083e545b223e-V.jpg

IMG-4232184b39f1c7ac92945008674e2e63-V.jpg

IMG-9742daa7c5b2e7bbe0e927eb5a7a4628-V.jpg

IMG-f42f72902495c193cbd1a02ca7f672e7-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
54 минуты назад, Валера сказал:

220/380 в

Только "220".
Частотник как частотник. Не хуже других. Обычные моторы можно раскручивать полтора-два раза от номинала без переживаний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А между частотником и мотором нужна какая-то защита ? Контур нужен обязательно ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Між частотником і мотором нічого крім дротів бути не повинно. На вході в частотник - автомат згідно мануала. Корпус мотора бажано з'єднати з землею частотника.  Заземлення.... ну бажане звичайно, але на працездатність не впливає.

Якщо використовувати з різними двигунами то слід вважати на дві речі - переключати двигуни тільки при виключеному частотнику і  налаштування захисту доведеться зробити по найпотужнішому з двигунів, тоді слабші двигуни можна буде перевантажити а захист не спрацює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую . А то в мануалі тільки й написано : "то не включать, то не трогать , там не открывать !. Там пробой ,там пожар,там перегрев !" Електрик почитав і сказав : мотора не підключать !

Якщо серйозно ,то ми підключили 5 дротів і все працювало. Він сказав , що захист в самому частотнику. Мені показалось дуже зручно в 220 включаєш і працює три фази. Хочу зробити переносний ящик на пару двигунів. Треба якийсь невеликий і надійний роз"єм на 5 - 6 дротів 380в. ,щоб швидко переключатись між моторами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку